Richesse Clothing

Richesse Clothing

Verkoop van mannen- en vrouwenkleding
8,9
Filter 143 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 140 met beschrijving

• R P
    Geverifieerde klant van Richesse Clothing

Prachtige kwaliteit vaste merk geworden kwa trainingspak meestal bestelde ik via Winkelstraat, maar de originele site heeft ook geweldige service.

• Jens Nedersteeg
    Review voor Richesse Clothing

Top service! Snel geleverd en de items zijn van goede kwaliteit:) helemaal blij

• Hoe beoordeel je Richesse Clothing?

• Yas
    Geverifieerde klant van Richesse Clothing

Hele mooie broeken, kwalitatief ook goed, snelle levering en top service.

• Joel Arron
    Geverifieerde klant van Richesse Clothing

Top kwaliteit kleding in combinatie met een mooie prijs!

• Colin Kars
    Geverifieerde klant van Richesse Clothing

Product komt overeen met op de Website wel hadden ze beter contact mogen hebben met mij en aan hun afspraak mogen houden

• Michel Scholten
    Review voor Richesse Clothing

Top kwaliteit! Bestel hier al jaren en nog nooit wat te klagen gehad. Snelle service en de perfecte prijs! Bedankt!

• Ahmed Tamer
    Geverifieerde klant van Richesse Clothing

thank You for your fast service

• Jochem
    Review voor Richesse Clothing

De beste kwaliteit en service wat ik tot nu toe heb meegemaakt! Wij hebben gisteren 2 jeans, 4 shirtjes en een hoodie besteld. Ik kreeg er zelfs een gratis pet naar keuze bij waar mijn kleine heel tevreden mee is. 5 sterren voor dit top bedrijf! Bedankt en tot snel!

• casper van lieshout
    Geverifieerde klant van Richesse Clothing

2e keer hier broeken besteld top kwaliteit prima prijs levering top alleen denk k dat er iets fout is gegaan bij dhl of iets want kreeg meerdere track en tracé codes en gaven alle 3 andere dag aan

• Jessica Verhagen
    Geverifieerde klant van Richesse Clothing

Binnen een uur al de orderbevestiging en meestal ook de verzendbevestiging in huis! Vriendelijk personeel bij vragen, niets is teveel! Ook denken zij goed mee, als er toevallig iets niet op voorraad is. Ik ben heel tevreden.