Rick's Handelsonderneming

Rick's Handelsonderneming

Rick`s Handelsonderneming is een webwinkel voor onderdelen van aanhangwagens, boottrailers en paardentrailers. Daarnaast leveren wij ook bok– en zwenkwielen, insteekdoppen / omsteekdoppen en skelterbanden. Wij leveren voornamelijk door geheel Nederland, België en Duitsland. Dit doen we allemaal vanuit ons magazijn gevestigd aan de Deeling 17 in Roden. Wij zijn voornamelijk een webshop, maar het is ook mogelijk om de bestelling bij ons af te halen. Dit kan alleen op afspraak. Om een afspraak te maken dient u contact op te nemen met ons per mail of telefoon.

Waarvoor kunt u bij Rick`s Handelsonderneming terecht?
Bij Rick`s Handelsonderneming kunt u terecht voor een ruim assortiment in boottrailer- en aanhangwagen onderdelen. We beschikken over een ruim assortiment van 2750 verschillende, direct leverbare onderdelen. We leveren verschillende soorten merken, waaronder: AL-KO, KNOTT, BPW, ALBE, Aspock, Winterhoff en Doublelock. Voor ons gehele assortiment verwijzen wij u graag naar onze website.

Wij staan voor de volle 100% achter de kwaliteit van onze producten en bieden u deze tegen een scherp tarief aan. Laat u overtuigen door ons vakmanschap.

Waarom Rick`s Handelsonderneming?
De kracht van Rick`s Handelsonderneming zit in de manier waarop wij service verlenen aan onze klanten. Onze werknemers zijn vriendelijk, behulpzaam en nemen graag de tijd voor u. Als klant van Rick`s Handelsonderneming bent u verzekerd van:

Zeer scherpe prijzen: Doordat wij korte lijnen hebben met leveranciers kunnen wij u een zeer voordelig tarief bieden. Hierdoor betaalt u nooit meer voor een product dan nodig is.

Snelle levertijden: Al onze producten zijn bij ons op voorraad. Dit stelt ons in staat om alle bestellingen snel af te handelen. Bij ons hoeft u niet wekenlang te wachten op een bepaald onderdeel, maar maximaal 3 werkdagen. Als u voor 17:00 uur bestelt, dan heeft u uw bestelling in de meeste gevallen de volgende werkdag zelfs al in huis. Mocht een artikel toch niet op voorraad zijn en niet snel leverbaar zullen wij altijd even contact met u opnemen.

Levering met PostNL: Door deze samenwerking verloopt het leverproces heel soepel. Alle bestellingen boven de €70,- worden gratis verzonden. Bij bestellingen onder de €70 wordt €7,25 aan verzendkosten berekend.

De klant staat bij ons voorop, daarom zijn wij erg blij met onze score van maar liefst een 9,5 op KIYOH. Wij streven ernaar om onze klantrelaties nóg verder te verbeteren!

Bent u geïnteresseerd in onze producten? Neem dan gerust een kijkje op onze website. Bij vragen kunt u ons altijd contacteren en dan helpen wij u zo spoedig mogelijk. Wij hopen snel van u te horen.
9,4
  • Leo Besemer
    Review voor Rick's Handelsonderneming

Exact de juiste artikelen, gewoon per stuk. Schappelijke prijs, snelle levering, netjes verpakt. Kortom, niets te verbeteren