Rigbuilder.nl

Rigbuilder.nl

Rigbuilder.nl is de Game PC specialist.

Onze filosofie: Game PC's maken die bestaan uit componenten met de beste balans in prijs / kwaliteit en prestaties.

Dit doen we door vele reviews door te spitten en prijzen te vergelijken. Deze componenten gebruiken we zodat wij jouw een betaalbare Game PC kunnen aanbieden.

Al onze Game PC's worden doorgrondig getest. Hierdoor komen mogelijke defecten aan het licht voordat deze naar klanten worden opgestuurd.

• ViA Vitaal in Arbeid
    Geverifieerde klant van Rigbuilder.nl

Je wordt goed op de hoogte gehouden tijdens: onderdelen zijn binnen, bouwen is begonnen enz.

• Jake Verbaten
    Geverifieerde klant van Rigbuilder.nl

Snel levering, perfecte machine, customized voor mij.

• Hoe beoordeel je Rigbuilder.nl?

• Maarten de Wit
    Geverifieerde klant van Rigbuilder.nl

Word geleverd wat je besteld voor een prima prijs!

• Thierry Stravers

Snelle service & support

• Bodoni Andriessen
    Geverifieerde klant van Rigbuilder.nl

Hele goede kwaliteit en een nette verzending van de computer, en het support via Whatsapp was uitstekend en snel. Het bestellen kan even duren vanwege covid19 en de assemblage tijd.

• David Van Luit
    Geverifieerde klant van Rigbuilder.nl

Gemakkelijke webwinkel, werd goed op de hoogte gesteld over het proces.

• AvdL
    Geverifieerde klant van Rigbuilder.nl

Ik ben vriendelijk geholpen, en er werd snel gereageerd op mijn vragen. Verder ben ik erg tevreden over mijn aankoop.

• Bert Duifhuis
    Geverifieerde klant van Rigbuilder.nl

De onderdelen zijn van goede kwaliteit en passen goed bij elkaar. Heel flexibel. Scherp geprijsd. Kortom een aanrader.

• Jason Bruwer

uitstekende montage. professionele service

• Ed
    Review voor Rigbuilder.nl

Moest lang wachten op de bestelling, na zelf bellen en mailen eindelijk reactie. Bestelling werd niet geleverd/ was kwijt. Moest ook nog eens een maand wachten op mijn geld om terug te krijgen. Verbeter jullie communicatie met de klanten!