RiiMi Living
Is RiiMi Living veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
Filter 133 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 93 met beschrijving

• Jeffrey
    Geverifieerde klant van RiiMi Living

Voor het eerst besteld bij RiiMi Living. Twee hele mooie kussens mogen ontvangen tegen een zeer betaalbare prijs. Ik ben meer dan tevreden en zal hier zeker vaker bestellen!

• Jolanda
    Review voor RiiMi Living

Prachtige kussens ontvangen snelle levering.

• Hoe beoordeel je RiiMi Living?

• Brenda Laar
    Review voor RiiMi Living

Snelle levering, heel blij met mijn lamp!

• Sarina Mayr

Prachtige lamp.... Vlotte levering

• Corine Peitsman

Goede service

• Teunis Van de Ree

Bestelling kwam in 2 leveringen aan

• Lizzy
    Geverifieerde klant van RiiMi Living

De levering was snel, ongelooflijk.

• Heijenga Esther
    Geverifieerde klant van RiiMi Living

Snelle levering en hele mooie lampen!!

• Mirelle
    Geverifieerde klant van RiiMi Living

Service is top! Binnen de afgesproken termijn mijn bestelling ontvangen en daarboven op ook nog eens een korting gekregen! Ik ben zeker van plan om nog een keer te shoppen!

• Jose Henning
    Geverifieerde klant van RiiMi Living

Toen ik mijn levering niet binnen heb gekregen door een fout van post.nl heeft RiiMi dit netjes opgelost. Ze zijn een onderzoek gestart en al die tijd netjes goed met ons gecommuniceerd. Later hebben hun de bestelling opnieuw verzonden en staan me lampen inmiddels mooi te shinen in mijn kast, en de kussens op de bank 😍

Antwoord van RiiMi Living

Beste José, wij vinden het enorm vervelend dat uw pakket de 1e keer niet goed is aangekomen. Wij vinden het fijn dat wij het met u hebben kunnen oplossen, u heeft de bestelling inmiddels mogen ontvangen. Veel plezier met uw aankoop.

Groetjes, RiiMi Living