Rio Cosmetics

Rio Cosmetics

Natuurlijke skincare die écht wat voor je doet.
9,1

• Katy Sterrenburg - Gough

Een (h)eerlijke verzorgingslijn!
    Jaren gebruikte ik een luxe Franse verzorgingslijn die erg goed werkte en heerlijk ruikt. Maar ergens wist ik dat dit merk niet bezig was met duurzaamheid. Ook verkopen zij in China, wat betekent dat het merk indirect bijdraagt aan dierproeven (alles wat in China verkocht wordt, wordt daar getest op dieren)

Iedere keer kocht ik een product die wel voldeed aan de goede eisen, maar vaak ruiken die niet lekker of voelde het niet als die fijne “luxe” crème die ik gewend was. Dus ging ik iedere keer weer terug naar mijn vertrouwde crème.

Totdat Rio Cosmetics met deze verzorgingslijn kwam. Want ineens werden alle hokjes afgevinkt:
    Het ruikt fantastisch, het voelt luxe, je huid wordt er mooier en stralender van.
    En ook nog eens met natuurlijke ingrediënten die goed zijn voor mens, dier en de planeet! En het staat ook nog mooi op je plank (vind ik blijkbaar stiekem ook belangrijk)

Het komt ook nog eens als een prachtig cadeautje binnen, zo leuk. Ik ben in ieder geval om!

• Jolien
    Review voor Rio Cosmetics

Na mijn 30e probeer ik mijn gezicht beter te verzorgen. Maar ik houd niet van 'troep', dus smeer ik het liefst met natuurlijke middelen. Dus toen ik Rio tegenkwam, was ik blij eindelijk een natuurlijk merk te vinden dat nog eens vegan is. Na twee weken zie ik al verschil: mijn huid ziet er egaler uit, ik heb een minder last van roodheid en de lijntjes zijn fijner. Ik blijf dus lekker door smeren met Rio. En hoewel ik wel wat onder de indruk was van de aanschafprijs, merk ik dat je er weinig van nodig hebt, waardoor je er dus lang mee doet.

• Hoe beoordeel je Rio Cosmetics?

• Aimee
    Review voor Rio Cosmetics

Ik moet toegeven dat ik een beetje skeptisch was omdat luxe huidproducten wel vaker van alles beloven maar ik toch altijd weer eindig bij de simpele producten van de drogist. Maar het hydra age serum is echt heel fijn. Ik ben 27 jaar oud en kan dus nog niet veel zeggen over de vermindering van de rimpels ;) maar het serum trekt goed (en snel) in en blijft niet op de huid liggen, waarna de huid gehydrateerd en soepeler aanvoelt. Ik vind het ook een pluspunt dat het vegan is.

• Angelique
    Review voor Rio Cosmetics

Het gebruik van natuurlijke ingrediënten /producten vind ik belangrijk. De ooggel en gezichtsmasker heb ik nog niet gebruikt. De andere producten bevallen mij heel goed, mijn huid reageert er goed op. Eén daarvan is dat mijn huid veel rustiger is geworden. Snelle levering, goede service!

• magrietha
    Review voor Rio Cosmetics

Ik heb nu sinds 2 maanden de Hydra age ooggel en ben er heel blij mee! Ik ben niet bepaald een ochtendmens maar moet er wel vroeg uit, het is dan echt superfijn om naast mijn dagcreme nog een extra verfrissing voor mijn ogen te hebben. Het geeft mij een meer verzorgde en fris gevoel van en ben dan helemaal klaar voor de dag. Er zit een super fijn pompje met rolletje op waarmee ik de gel zachtjes onder mijn ogen aan kan brengen. pomp niet te hard, je hoeft hem maar iets in te drukken, de hoeveelheid die je krijgt is dan echt genoeg voor beide ogen. Ik gebruik hem dagelijks, maar na twee maanden zie je dat er niet aan af en het ziet er dus naar uit dat ik er nog maanden mee kan doen.

• Lisette
    Review voor Rio Cosmetics

Ik ben 45 jaar en merk dat mijn huid op deze leeftijd meer verzorging nodig heeft. Sinds ik Rio Cosmetics gebruik merk ik dat mijn gezicht zachter aanvoelt en ik heb het idee dat de lijntjes om mijn ogen minder zichtbaar zijn. Mijn favoriet is het serum. Dat trekt ook lekker snel in zodat je niet de hele dag met een glimmend gezicht rondloopt en een mooie basis is voor mijn make-up. Absoluut een aanrader!

• Terka
    Review voor Rio Cosmetics

Ik gebruik al 25 jaar hetzelfde merk waar ik zeer tevreden over was. Doordat ik steeds bewuster leef, vond ik het ook tijd om mijn cosmetica te "herzien" en op zoek te gaan naar een natuurlijke cosmetica die aan mijn verwachtingen voldeed. Ik gebruik het merk inmiddels 2 maanden naar volle tevredenheid. Mijn huid is heerlijk zacht, ik heb nauwelijks meer last van oneffenheden en de roodheid op mijn wangen is ook stukken minder. Dagelijks gebruik ik het serum en de dag- en nachtcreme. De ooggel wissel ik af met een oogcreme (van mijn oude merk), afhankelijk van mijn behoefte.