Robert Herdermessen.nl

Robert Herdermessen.nl

De winkel gespecialiseerd in de originele MolenĀ® keukenmessen van Robert Herder uit Solingen. Handgemaakte messen die scherper zijn en blijven. Vanuit eigen voorraad wordt geleverd binnen 1 werkdag.
9,9

• Albert

Snel afhandeling. Professionele kwaliteit producten

• an van dun
    Review voor Robert Herdermessen.nl

Eenvoudige en heldere website, makkelijk te kiezen en te bestellen. Mooie producten, en de prijzen zijn even scherp als de supersnel geleverde messen! Heb de aanbiedingen van andere leveranciers bekeken, en in eerste instantie lijken ze voordeliger maar aan het einde van het verhaal bleek de som gelijk omdat de leveringskosten het verschil ophieven - dan kies ik toch liefst voor een authentiek bedrijfje met ‘ziel’. Ik geef ook de no-nonsense verpakking (eco, less is more) een dikke plus!

• Hoe beoordeel je Robert Herdermessen.nl?

• Marjolein
    Review voor Robert Herdermessen.nl

Ik ben verrast door het mooie mes, de uitstekende service en de snelheid waarmee alles is geregeld. Ik kom zeker terug in de toekomst.

• Annemarie
    Review voor Robert Herdermessen.nl

Snelle levering (via de brievenbus), al 60 jaar trouwe gebruiker van deze messen. In al die jaren pas 3 aardappelschil mesjes recht model versleten. Top product

• Gijs de Prins
    Review voor Robert Herdermessen.nl

Prachtige (boterham) messen. Prijzig maar ze zijn het waard!
    Zeer snelle en correcte levering. Bij aankoop van meerdere stuks is de prijs heel aantrekkelijk.

• looman
    Review voor Robert Herdermessen.nl

Heerlijke messen, levering volgens afspraak

• Linda
    Review voor Robert Herdermessen.nl

Duidelijk en makkelijk te bestellen.

Snelle levering en lekker makkelijk door de brievenbus, dus je hoeft er niet voor thuis te blijven.

• phil
    Review voor Robert Herdermessen.nl

Uitstekend spul en snelle leverinb

• Edwin Kroes
    Review voor Robert Herdermessen.nl

Snelle levering (via de brievenbus), dus geen hinderlijk thuisblijven. Messen voldoen uitstekend en slijpstaal doet zijn werk.

• bart kooi
    Review voor Robert Herdermessen.nl

snelle levering en mooi ingepakt om als cadeau te geven