Robot Specialist BV

Robot Specialist BV

Verkoop en onderhoud van robotstofzuigers en robotmaaiers. Verkoop van grootste assortiment onderdelen van de Benelux!
9,5

• Andre
    Review voor Robot Specialist BV

Nette zaak, goede service en echt kwaliteit

• Spaans
    Review voor Robot Specialist BV

Net bedrijf met een goede reputatie

• Hoe beoordeel je Robot Specialist BV?

• Robot specialist is nummer 1!!!
    Review voor Robot Specialist BV

Je hebt goede robot specialisten, maar je hebt ook deze Robot specialist. Deze mensen zijn van een ander niveau. Vooral meneer Leo! Normaliter schrijf ik nooit reviews, maar deze mensen verdienenecht lof. 1 op 1 top service! Altijd een passende oplossing. Meer dan een aanrader!

• Robert
    Review voor Robot Specialist BV

Snelle levering, goede service en adequate afhandeling

• Marius
    Review voor Robot Specialist BV

Het bedrijf dat stofzuigrobots onderhoudt, maakt indruk met professionaliteit en een snelle beschikbaarheid van vervangende onderdelen. Hun efficiënte reparatieservice waarborgt de optimale prestaties van stofzuigrobots. Ik beveel ze van harte aan.

• Thomas
    Review voor Robot Specialist BV

Onze Ecovacs X1 Omni vandaag laten repareren omdat het wiel niet meer goed functioneerde. Heb zelf besloten de robot te brengen en binnen 1 uur was hij al gerepareerd en kon ik hem weer ophalen!

Tijdens het ophalen weer hartelijk ontvangen en een paar goede tips mee gekregen of het onderhoudt van de robot om er het maximale uit te halen.

Echt een aanrader!!!!

• Arno

Mooi bedrijf, goede service en vakkundige reparatie van mijn S5 Max

• Lennart
    Review voor Robot Specialist BV

Ik heb hier onlangs iets besteld. Levering was snel. Ik bestel hier voortaan als ik iets nodig heb voor mijn stofzuiger.

• Jerry

Supplier

• Fantastische producten en service!
    Review voor Robot Specialist BV

Al meerdere keer besteld! Kwaliteit producten en snelle levering.