Robuust design garden&living

Robuust design garden&living

Robuust Design staat voor kwaliteit
Wij zijn Robuust Design, iedere dag werkt ons team van vakmensen om het beste voor jou te creëren.

De meubelen die we maken hebben een robuuste en tegelijkertijd een strakke uitstraling. Het voordeel van deze houtsoorten is dat deze lang mee kunnen en weinig schade zullen oplopen. Het hout kan op de meest natuurlijke wijze geleverd worden, maar ook met een transparante lak, een washing of gespoten in heel veel verschillende RAL-kleuren.
9,1

• Ger Verheij
    Geverifieerde klant van Robuust design garden&living

Moeilijk bereikbaar, lange wachttijd, raar kortingsysteem

Antwoord van Robuust design garden&living

Geachte heer Verheij,

bedankt voor u review, de levertijden zijn zoals aangegeven inderdaad langer in de drukke zomerperiode, gelukkig heeft u de ombouw binnen de geleverde tijd gekregen.

Wat bedoelt u met rare kortingsactie?
    Ik zie dat u voor afhalen heeft gekozen maar dit uit eigen initiatief heeft geannuleerd waardoor de 5% korting kwam te vervallen en er bezorgkosten bij kwamen.
    Ook zie ik ik dat we op al u emails binnen een paar uur hebben gereageerd.

Graag ontvangen wij van u tips om blijkbaar de service beter te kunnen doen.

Judith de Jong

Robuust Design

• Barth Hochstenbach

Geweldige service!
    Mooi spul.

• Hoe beoordeel je Robuust design garden&living?

• Rob Horlings
    Geverifieerde klant van Robuust design garden&living

De service was meer dan uitstekend. Door verlate levering van materialen moesten we 5 tot 6 weken wachten totdat de containerombouw konden worden afgeleverd. Robuust kwam zelf met een excuus mail hierover en bood EUR 50 korting aan na oplevering. Dit is meer dan keurig gedaan. Topklasse!

• Guido
    Review voor Robuust design garden&living

Super produkt in de kwaliteit die wij verwacht hadden… levering was sneller dan verwacht… zeer prettig contact met de klantenservice betreft informatie producten

• Yvonne Hochstenbach
    Geverifieerde klant van Robuust design garden&living

Beter wijzen op de site op de vereiste afmetingen van de deur voor het leveren van de kliko ombouw

• Fabienne

behulpzaam, snel, goede kwaliteit

• J.M. Van Unen-Hofstee

Goede service, goed product 👍

• Bart V.
    Geverifieerde klant van Robuust design garden&living

Goed product. Goede service. Compleet geïnstalleerd afgeleverd en binnen de gestelde levertijd. Zelfs een extra potje lak meegeleverd om toekomstige schades weg te werken.

• MG
    Geverifieerde klant van Robuust design garden&living

Goede en snelle service! De bestelde tafel is hartstikke mooi en ik had hem met een kleine 2 weken in huis! Daarnaast was ook het contact goed.

• Bas te Rijdt
    Geverifieerde klant van Robuust design garden&living

Prima service, snelle en heldere en aardige response op vragen per e-mail. De mannen die kwamen installeren waren vakbekwaam en netjes.