Rock & Shine
Is Rock & Shine veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.

• Joyce
    Review voor Rock & Shine

Ik had een lakentje besteld met naam en was wat teleurgesteld in de kleuren en wijze van de aangenaaide broderierand. Ik heb dat aangegeven en er werd direct oplossingsgericht op gereageerd. Uiteindelijk heb ik een lakentje helemaal naar mijn zin mogen ontvangen. Echt super service en kwaliteit. Heel erg bedankt.

• ILSE
    Review voor Rock & Shine

Ik had een pietenpetje besteld met naam
    Komt het binnen met een drukfout.
    Gelijk gemaild en hebben we echt heeeeel snel een nieuwe binnen gekregen .dat is nog eens een service
    We xijn er helemaal blij mee dankjewel .

Hi Ilse
    Wat fijn om te horen! Een goede service is op zijn minst wel zo belangrijk.
    Goed dat het ook snel binnen was!
    Veel plezier ermee

• Hoe beoordeel je Rock & Shine?

• Denise
    Review voor Rock & Shine

Super snel gereageerd op mijn verzoek per mail en nog sneller verzonden! Product precies zoals op de foto. Een aanrader!

Hoi Denise,
    Bedankt voor de leuke recensie en nogmaals veel plezier met uw bestelling!

• Steffie

Zeer tevreden!
    Ik had een bestelling gedaan, wanneer het pakje werd gepost is het “zoek” geraakt door het transport. Contact opgenomen met het shopje en dit werd dan ook meteen in orde gemaakt ! 2 dagen later had ik een nieuwe in huis. Heel net en super mooi afgewerkt. Ik raad dit shopje zeker aan. Vriendelijk contact en snelle service ! Bedankt ❤️

Hoi Steffie,

Al met al toch goed gekomen en kan ze genieten van haar lunchset. Bedankt voor jouw geduld en mooie recensie!

• Tugba
    Review voor Rock & Shine

Mijn bestelling was snel binnen. En wat voor bestelling. Ik wist dat het geboortepakje mooi zou worden, maar ik had het niet zo mooi verwacht. Het was werkelijk prachtig en die glitters maakten het helemaal af. Perfectie gewoon. Een echte aanrader is deze webwinkel.

Beste Tugba,

Bedankt voor jouw leuke recensie en wat goed dat je er zo blij mee bent! Top!

• Amani Zouaoui-Tasoglu
    Review voor Rock & Shine

Ze komen hun afspraak na, producten zijn kwalitatief erg goed.

Beste Amani,

Bedankt dat je jouw ervaring met ons wilt delen! Daar doen we het voor.
    Veel plezier met de bestelling. En tot ziens

• Sandra
    Review voor Rock & Shine

Netjes goede service net als op foto

Hoi Sandra,

Bedankt voor uw recensie. Veel plezier met de aankoop en tot ziens.

• Victoria
    Review voor Rock & Shine

Service is snel en goed. Artikel is helemaal naar wens.

Antwoord van Rock & Shine

Hartelijk dank Victoria voor de recensie. Wij doen ons uiterste best om de klant tevreden te stellen en met ze mee te denken. En dat is weer gelukt :)

• Sabine Van Rijn
    Geverifieerde klant van Rock & Shine

Artikel is snel geleverd, afwerking vond ik minder.. en dat zeker voor de prijs..

Hoi Sabine,

Wat jammer dat u niet tevreden bent over de kwaliteit. Kunt u ons in een e-mail uitleggen wat er niet goed is? Dan kunnen wij kijken wat we eraan kunnen doen

• Iris
    Geverifieerde klant van Rock & Shine

Me bestelling kwam optijd binnen. Helaas was bij het shirtje met de unicorn de bloemetjes er al na 1x dragen af (1x trekken). Ik heb ze zelf er stevig op genaaid en gaan er niet meer af en heb ter compensatie een deel terug gehad. Verder ziet het shirtje en de broek er super uit. Leuke kleding

Beste Iris,

Als er aan de bloemen getrokken wordt, kan het zijn dat ze zijn losgegaan. Alles was keurig binnen de levertijd omdat u er een handgemaakt broekje erbij bestelde was deze 12 werkdagen. Ik vind het jammer dat u niet eerst even contact met ons zocht, na deze slechte beoordeling heb Ik u per email gecontacteerd over dit probleem en ook u de keuze laten maken voor een compensatie. Ik ben blij dat we het hebben kunnen oplossen. Tot de volgende bestelling :)