Rocket Toys
Rocket Toys is de leukste Kids Concept Store met o.a. duurzaam speelgoed en hippe lifestyle producten voor kids!
Op rockettoys.com vind je bijzonder speelgoed van o.a. Maileg, Holztiger, Kid's Concept, Janod, Vilac, Happy Horse, Jellycat, Crocodile Creek, Tikiri, Oli & Carol en nog veel meer. Daarnaast hebben wij mooie kinderkamer accessoires van Wild & Soft, Ay-Kasa, Fabelab, Konges Sløjd etc. En ook voor baby verzorgingsproducten kun je bij ons terecht!
9,4
Filter 267 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 163 met beschrijving

Taal

• Valérie

Snelle levering!
    De producten voldoen helemaal aan de verwachtingen.

• Maxime
    Geverifieerde klant van Rocket Toys

Mooie producten, snel en verzorgd verstuurd.

Antwoord van Rocket Toys

Hartelijk dank voor de beoordeling. We waarderen het echt dat je de tijd hebt genomen. Het doet ons goed om te zien dat je blij bent met de service van Rocket Toys.

• Hoe beoordeel je Rocket Toys?

• Nancy Muylle
    Geverifieerde klant van Rocket Toys

Het gekozen artikel is van mooie kwaliteit

Antwoord van Rocket Toys

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Met vriendelijke groet, Team Rocket Toys

• HJM van Hal
    Geverifieerde klant van Rocket Toys

Bij bestelling gevraagd om het op een afleveradres af te geven, en is thuis afgeleverd! Waarschijnlijk omdat de levering door een andere postkoerier is gebracht, máár VRAAG er dan niet om !!!

Antwoord van Rocket Toys

Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven.

Zoals ik zie heb je tijdens het plaatsen van de bestelling tweemaal hetzelfde adres ingevoerd, het verzendadres en factuuradres komen overeen. Indien je een pakket naar een ander adres wenst te verzenden, dien je bij het verzendadres het adres van de ontvanger in te voeren.

• Irene Troonbeexckx
    Geverifieerde klant van Rocket Toys

hondje viel wat kleiner uit

Antwoord van Rocket Toys

Beste Irene, hartelijk dank voor je bestelling. De afmetingen van alle artikelen staan vermeld bij de product omschrijving. Met vriendelijke groet, Team Rocket Toys

• Wendy Akkerman
    Geverifieerde klant van Rocket Toys

Snelle levering en super verzorgd met handgeschreven kaart!

Antwoord van Rocket Toys

Beste Wendy, hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Rocket Toys

• Marit Korte
    Geverifieerde klant van Rocket Toys

Je moet voor minimaal €15,00 bestellen, er zijn geen/zeer weinig producten voor onder €5,00 om zo aan een bedrag van €15 te komen (product wat ik wilde was €14,90). Verzendkosten moeten toch betaald worden dus ik begrijp het minimale aankoopbedrag niet. Wel snelle levering!

Antwoord van Rocket Toys

Fijn dat de bestelling snel geleverd is.

Wij hanteren een minimale besteding van € 15,- om uit de kosten te komen.
    Bij besteding onder de € 49,- betaal je als klant € 4,90 verzendkosten. Echter zijn de daadwerkelijke verzendkosten voor de verzending van jouw pakket veel hoger. Wij berekenen niet de volledige verzendkosten door aan jou als klant, maar nemen een deel van deze kosten voor onze rekening.

Daarbij komen ook nog de inkoopkosten, kosten voor verpakkingsmateriaal, arbeidsloon etc. Een simpele rekensom toont aan dat wij bij bestellingen onder de € 15,- al snel verlies maken. En dat wil je als hard werkende ondernemer voorkomen.

Wij waarderen het ontzettend dat je bij ons hebt besteld, maar voel je niet verplicht als je niet de producten kunt vinden om boven de € 15,- uit te komen. Mocht je nog vragen hebben dan horen wij het graag. Uiteraard kun je ons ook altijd een e-mail sturen als iets niet duidelijk is.

Wij wensen je nog een mooie avond.

• Jacqueline Doosje
    Geverifieerde klant van Rocket Toys

Op tijd geleverd leuk speelgoed; wel iets kleiner dan ik dacht

Antwoord van Rocket Toys

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Goed om te lezen dat de speelgoed cadeaus op tijd zijn geleverd. Wellicht goed om te weten voor de volgende keer; bij elke product staan specificaties zoals de afmeting. We zien je graag nog eens op rockettoys.com Fijne dag, Team Rocket Toys

• Lina Renkema-Boersma

Zeer vlotte service. En prachtige maileg meubeltjes. Top

Antwoord van Rocket Toys

Dank voor de mooie beoordeling! Ik hoop dat de Maileg muizen of konijnen blij zijn met de nieuwe meubels voor in het muizenhuis.

• Bets Tool
    Geverifieerde klant van Rocket Toys

Dit gezeik over een review

Antwoord van Rocket Toys

Als we een restaurant waren, dan waren wij zeer blij met 1 ster ; ). We hopen dat je wel tevreden bent met de knuffel die je hebt besteld.

Fijne dag!

Rocket Toys

• C. Van Eijsden
    Review voor Rocket Toys

Bestelling was snel in huis.

• Natasja Dankers

Snelle levering top!

• Gerda Bonora

• Wytske

Goed verpakt, snel geleverd

Dank voor je review!

Review voor Rocket Toys

Verpackung war etwas mau. Ware o.k. . Lieferung am Ende des Zeitfensters, liegt wohl an DPD

Antwoord van Rocket Toys

Herzlichen Dank für Ihre Bewertung. Ich hoffe, Sie sind mit Ihrem Kauf zufrieden und wir freuen uns, Sie in unserem Online-Shop wiederzusehen.

Review voor Rocket Toys

Sehr schnell sehr korrekt und ordentlich

Review voor Rocket Toys

Toller Kundenservice und schnelle Lieferung! Der bestellte Artikel ist in einem perfekten Zustand geliefert worden und macht mir sehr viel Freude.

Review voor Rocket Toys

Super schnelle Lieferung und tolle Produkte.

Review voor Rocket Toys

Ware wie beschrieben, alles bestens !

Sehr schnelle Lieferung.