Rode Pilaren
Drogisterij en Kruiderij "De Rode Pilaren" is al 30 jaar een begrip in Zeeland. Met de webshop Rode Pilaren worden ook klanten door heel Nederland en in België en Duitsland bedient. Naast de A-merken op het gebied van gezondheid, voeding en schoonheid, heeft de Rode Pilaren ook een groot assortiment eigen kwaliteitsproducten. Deze kenmerken zich in kwaliteit en betaalbaarheid. Rode Pilaren onderscheidt zich door het verlenen van service en persoonlijk advies en informatie, in de winkel maar ook online en middels diverse blogs en live communicatie.
Filter 351 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 193 met beschrijving

• Coby Oosterlee
    Geverifieerde klant van Rode Pilaren

Alle producten zijn prima en alles snel en goed bezorgd

• Adriaan Kirpenstein JA
    Geverifieerde klant van Rode Pilaren

Ik heb er een zeer goed advies gekregen voor de klacht die ik heb

• Hoe beoordeel je Rode Pilaren?

• francien nijman

komen afspraken na

• Rene de Groot
    Geverifieerde klant van Rode Pilaren

Goede service en snelle levering

• Cor Blaauw
    Geverifieerde klant van Rode Pilaren

De Rode Pilaren , komt na wat ze beloven wb de levering en kwaliteit . De informatie wat je vraagt over een product is altijd zeer uitgebreid en stellen zelf zeer hoge eisen aan hun producten. Uiteindelijk is dit ook wat je wilt.

• Marijn Bijl

Vlugge service

• Maryanne Roepers
    Geverifieerde klant van Rode Pilaren

goede service, alles op plantaardige basis.

• Corry Buijk
    Geverifieerde klant van Rode Pilaren

Breed aanbod, goede website en snelle service

• Margit van Hoogstraten
    Geverifieerde klant van Rode Pilaren

Prijzen aanpassen. Erg hoog in verhouding met andere leveranciers van rode gist rijst pillen !

Antwoord van Rode Pilaren

Beste Margrit,
    graag geven we een reactie op jou opmerking over de hoge prijs van de Rode gistrijst van de Rode Pilaren. Kwaliteit en werkzaamheid is de basis prioriteit van de samenstelling ‘s keuze van onze huismerken, waar nu eenmaal een prijskaart aan vast zit. Rode gistrijst is een natuurlijke cholesterolverlager.
    Het effect wordt verkregen door de rijst te fermenteren met behulp van de
    gist Monascus purpureus. Door het fermentatieproces ontstaan een aantal belangrijke bioactieve stoffen waarvan monacoline K een centrale rol speelt.
    Hoe goed deze stoffen ook mogen zijn, er komt tijdens het fermenteren van de rijst ook een andere stof vrij met de naam citrinine.
    Citrinine is een gifstof die de rijst gebruikt om zich tegen de schimmel te beschermen. Het probleem met citrinine is dat het ook toxisch is voor de mens, vooral voor de lever en de nieren. Het is daarom van het allergrootste belang om een goed product te gebruiken zoals ons huismerk met voldoende gunstig monacoline K, maar zo min mogelijk giftig citrinine. Bij elke charge is een zware testprotocol opgemaakt speciaal om deze waarde te beoordelen, die altijd bij ons zeer laag is.
    Ook is de toevoeging van het co-enzym Q10 ubiquinone 30 mg dag dosering per capsule een keuze en van groot belang om de nadelige werking die Rode Gist ook op de mens kan hebben, effectief af te remmen. Q10 is een zeer duur supplement.
    Prijs vergelijken op kwaliteit is lastig te beoordelen, maar de goedkope merken kunnen niet zoals de Rode Pilaren per charge de kwaliteit en werkzaamheid waarborgen. Bij interesse zijn de protocollen beschikbaar.
    Vriendelijke groet Rode Pilaren , verkoop team

• R.L. Bantje