
Roldeco
-
Egbert De Vries
Mooi product, service laat ruimte voor verbetering. Als je het product niet direct verwacht (langer dan de afgesproken tijd) dan krijg je vervolgens er wel een super mooi product voor terug. Helaas zat er bij mij een productie foutje in, maar het rolgordijn werd netjes weer opgehaald en de volgende dag had ik hem al weer voor mijn raam hangen.
Dus als ze de levertijd gewoon aanpassen, duidelijker naar de klanten zijn en binnen een redelijke tijd reageren (wat de laaste tijd overgens goed ging) dan word het een topbedrijf, die nu in ieder geval wel al een topproduct afleverd. -
maria korver
goede service, levertijd werd iets langer, maar werd goed op gereageert,rolgordijnen hangen perfect
-
Hoe beoordeel je Roldeco?
-
Gradus Van ojik
Prijs en kwaliteit perfect alles goed geleverd en past netjes.
-
Jody de Groot
Bij inmeten geen oplossing gevonden voor ramen; wel twee mooie horren laten plaatsen bij de tuindeuren. Goede service en nette afhandeling.
-
Hans
Geen aanrader ! Erg lange levertijd
Antwoord van RoldecoBeste Hans,
Ik zie dat uw bestelling na 3 weken is verzonden, excuses voor de langere levertijd!
Ondanks het lange wachten hoop ik dat de rolgordijn aan uw verwachtingen voldoen.
Met vriendelijke groet,
Erman | Roldeco -
Robin Beemer
Toppie!! ben blij met mijn op maat duo rolgordijnen..optijd geleverd... goed gedaan mannen.. ga zo door 🔥
-
OPLICHTERS leveren niet
Grote bestelling gedaan van 2400 euro met in3 betaald levertijd inmiddels verstreken te laat reviews ontdekt het enigste wat ze zegge is dat ik me niet ongerust moet maken om de reviews maar ik moet over 2 weken wel de volgende betaling doen die hun zouden stopzetten maar niet gebeurd is en betaal ik niet komt er dadelijk een incassoburo en dat tewrijl ik mijn spullen niet eens ongvangen heb mijn bestelling staan in behandeling nog nieg eens in productie dus ik zou graag willen annuleren en me geld terug hebben ik vertrouwde erop omdat ze een keurmerk hebben !!!
-
Barbara IJsselstijn
Duurde even voordat we het rolgordijn ontvingen. Maar levering ging netjes en het rolgordijn is erg mooi
-
PP
Prijs / kwaliteit is minder. de gordijn zit scheef op de rol. links met rechts schilt bijna 1 cm
Antwoord van RoldecoBeste Klant,
Na ons contact bleek dat het achterste gedeelte van uw duo rolgordijn ter plekke afgesteld moest worden. De heren in de productie hadden hier beter op moeten letten. We zullen dit serieus nemen om dit soort problemen voor te komen in de toekomst. Bedankt voor uw eerlijke recensie en ondanks uw klacht wens ik u veel woonplezier met uw duo rolgordijn.
Met vriendelijke groet,
Erman | Roldeco.nl -
Case Olsuin
Snel geleverd een duo rolgordijn. Helaas had ik de verkeerde maat gemeten maar het paste pecies op een andere raam. Alleen had ik zelf de onderste stang los gemaakt en kon het niet meer voor elkaar krijgen. Ik heb erheen gebeld voor hulp. Klantenservice was heel vriendelijk en begripvol. Op afstand via whatsappvideo proberen op te lossen maar was moeilijk. Uiteindelijk afgesproken dat er iemand zou komen om te helpen. De man die kwam (ik denk dat hij de eigenaar is), ook heel vriendelijk en aardig heeft mij geholpen en alles keurig opgehangen. Al met al een hele fijne ervaring met deze winkel.
Antwoord van RoldecoHoi Case,
Erg fijn om uw recensie te lezen en we zijn blij dat wij uw probleem hebben kunnen oplossen.
Wij wensen u veel woonplezier met uw duo rolgordijn!
Met vriendelijke groet,
Team Roldeco -
Jan
Slechte ervaring! 4 januari 2025 kocht ik bij u Houten Jaloezieën ter waarde van 800 euro Tot op heden niks geleverd Op vragen via mail of app geen reactie . Er zijn bijna 3 maanden voorbij en weet totaal niet wat of waar mijn Producten zijn. Op de brief levering of geld terug geen reactie.
-
Ine G
Mooi duo rolgordijn!Ben er erg blij mee !
Antwoord van RoldecoBeste Ine,
Bedankt voor de 5 sterren!
We zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen en wensen u veel woonplezier met uw duo rolgordijn!
Met vriendelijke groet,
Erman | Roldeco -
Michelle Coppens
Na bestelling niets meer gehoord, een appje gestuurd en daarop als antwoord gekregen dat hij eraan komt. Dit 3x herhaald. 3 maanden verder nog niets binnen. Uiteindelijk binnen gekomen uit het niets, ze stonden ineens voor mijn deur. Ik heb hem nog niet kunnen contoleren maar ik vind een compensatie zeker op zijn plaats vanuit roldeco
Antwoord van RoldecoBeste Michelle,
Ik zie dat uw bestelling inderdaad met een vertraging is geleverd, onze excuses hier voor.
Uw bestelling is geleverd door de koerier en zij hebben u ook een email verstuurd met een track en trace link.
Wellicht heeft u uw email adres verkeerd ingevoerd waardoor u geen meldingen heeft ontvangen.
We horen het graag als uw mail adres wel juist is ingevoerd zodat wij kunnen kijken waar het mis is gegaan met de updates over uw levering.
Met vriendelijke groet,
Erman | Roldeco -
Sheil en Hich
Perfecte kwaliteit. Goede zorg en Goede communicatie.
Wij zijn echt heel blij met het resultaat.
Top bedrijfAntwoord van RoldecoHoi Sheil en Hich,
Enorm bedankt voor de positieve review.
Veel woonplezier gewenst met jullie duo rolgordijn!
Met vriendelijke groet,
Team Roldeco -
Danielle van der Weide
Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding en uitstekende snelle service!
Antwoord van RoldecoHoi Danielle,
Bedankt voor uw 5 sterren recensie.
Veel woonplezier gewenst met uw rolgordijnen!
Met vriendelijke groet,
Erman | Roldeco.nl -
Chantal
Super kwaliteit, snelle levering en altijd vriendelijk!
Antwoord van RoldecoBeste Chantal,
Bedankt voor uw review.
Fijn dat we u weer hebben mogen helpen en veel woonplezier gewenst met uw bamboe jaloezieën.
Met vriendelijke groet,
Erman | Roldeco -
H. Vos
Duo rolgordijnen geleverd in 4 weken , echter in verkeerde stof. Zijn wezen kijken op locatie, rolgordijnen meegenomen om de juiste stof op te zetten en binnen 1 week weer persoonlijk teruggeleverd aan huis. Prijs kwaliteit is prima, echter de communicatie is inconsistent, soms heel goed contact en andere gevallen hoor je dagen niets. Jammer want als men de communicatie verbetert dan kan Roldeco wat mij betreft met gemak 5 sterren halen.
Antwoord van RoldecoBeste H. Vos,
Als eerst onze uiterste excuses voor de vertraging.
Ondanks het lange wachten wil ik u bedanken voor de 5 sterren!
Volgende week dinsdag zullen wij de gerepareerde duo rolgordijnen weer komen afleveren.
Alvast veel woonplezier gewenst met uw nieuwe raamdecoratie!
Met vriendelijke groet,
Erman | Roldeco -
Bas
Ik ben zeer tevreden met het plissé gordijn en de plissé hor. Beide zijn van uitstekende kwaliteit, makkelijk te bedienen en bieden veel comfort. Het gordijn regelt het licht perfect, en het hor houdt insecten buiten zonder het zicht te blokkeren. Ook de service was top: snel, vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!
Antwoord van RoldecoHoi Bas,
Wat fijn om uw positieve recensie te lezen.
Veel woonplezier gewenst met uw nieuwe raamdecoraties en horren!
Met vriendelijke groet,
Erman | Roldeco -
Miranda De Greef
Geen bestelling ontvangen. Zag al de slechte revieuws
Antwoord van RoldecoBeste Miranda,
Uw bestelling heeft nog niet de productie verlaten en door een foutje heeft u een notificatie van ons ontvangen met dat uw bestelling is afgerond. Excuses voor de misverstand! Wegens de hoge drukte door de actie en een zieke in onze productie team duurt het helaas langer als wij dat aangeven op de website. We zullen uw bestelling begin volgende week nog verzenden.
Met vriendelijke groet,
Erman | Roldeco -
Artur Szubert
Bestelling Duurd veel te lang. Bereikbaar van klantservice was ook niet best.Antwoord van RoldecoBeste Artur,
Bedankt voor uw feedback, we zullen dit serieus nemen om onze klantenservice te verbeteren.
Wegens de actie is het drukker dan u van ons gewend bent en om deze reden heeft het helaas langer geduurd totdat u uw bestelling heeft ontvangen. Onlangs het lange wachten hoop ik dat u tevreden bent en wens ik u veel woonplezier met uw rolgordijnen.
Met vriendelijke groet,
Team Roldeco.nl