Roldeco

Roldeco

Roldeco.nl is een bedrijf dat gespecialiseerd is in het leveren van duo rolgordijnen en jaloezieën, evenals het zelf produceren van rolgordijnen en duo rolgordijnen.
9,2
Filter 372 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 255 met beschrijving

• Arie B

Mooie lamellen snel geleverd

Beste Arie B,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met jaloezieën en de snelle levering. Als u in de toekomst nog meer producten nodig heeft of vragen heeft, staan we altijd klaar om u te helpen.

Team Roldeco.nl

• Judy
    Review voor Roldeco

Erg lang moeten wachten op onze bestelling. Weken lang niks gehoord, telefoon wordt erg slecht opgenomen. Nu eindelijk onze order ontvangen. Ben benieuwd naar de gordijnen zelf.

Beste Judy,

Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren met betrekking tot uw bestelling. Het spijt ons ten zeerste dat het zo lang heeft geduurd voordat u uw gordijnen hebt ontvangen en dat u tijdens dit proces moeite heeft gehad om contact met ons op te nemen. We begrijpen volledig hoe frustrerend dit moet zijn geweest.

Door een onverwachte piek in de drukte zijn we helaas niet in staat geweest om aan onze gebruikelijke normen van efficiëntie te voldoen. Dit heeft geleid tot vertragingen in communicatie en de verwerking van bestellingen, waardoor u onnodig lang hebt moeten wachten op uw gordijnen. We bieden onze welgemeende verontschuldigingen aan voor het ongemak en de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt.

Nu u eindelijk uw order heeft ontvangen, hopen we dat de gordijnen aan uw verwachtingen voldoen en dat ze een waardevolle toevoeging zijn aan uw huis. Mocht er iets niet naar wens zijn of heeft u vragen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u verder te helpen en ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons alsnog positief wordt afgesloten.

Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en hartelijk dank voor uw geduld en begrip.

Team Roldeco

• Hoe beoordeel je Roldeco?

• Bart
    Review voor Roldeco

Vandaag onze Jaloezieën ontvangen en gelijk maar opgehangen, ziet er allemaal netjes uit, het product wat geleverd is, is netjes geen goedkope rommel. Enige minpunt is dat de levering lang duurde, een simpele mail om je op de hoogte te houden zou handig zijn. Maar als je geduld hebt adviseer ik om hier gewoon je producten te bestellen.

Beste Bart,

Heel erg bedankt voor uw positieve feedback en het delen van uw ervaring met onze jaloezieën! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van het geleverde product en dat het geen goedkope rommel is. Het is ons doel om onze klanten alleen de beste kwaliteit te bieden, en het is geweldig om te horen dat we daarin geslaagd zijn.

We begrijpen echter dat de lange levertijd voor u een minpunt was, en we waarderen uw suggestie voor een betere communicatie tijdens het leveringsproces. We zullen zeker ons best doen om onze klanten beter op de hoogte te houden in de toekomst, zodat u een meer naadloze ervaring kunt hebben bij het ontvangen van uw bestellingen

Team Roldeco

• koenhandekyn
    Geverifieerde klant van Roldeco

de bestelling staat nu 25d open en zou op 8d max er moeten zijn. krijg geen reactie op mail. krijg geen reactie op whatsapp. krijg geen reactie op telefoon (wordt gewoon afgegooid). triest.

ik kreeg zopas toch reactie van whatsapp. webwinkel zou grote achterstand hebben wegens grote drukte en hadden moeite met 'terugekoppelingen'. ik zou een emailtje mogen verwachten. ik pas deze update aan in functiie van verder verloop.

Beste Koen,

We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak en de frustratie die u heeft ervaren met betrekking tot uw bestelling. Het spijt ons ten zeerste dat we niet aan uw verwachtingen konden voldoen wat betreft de levertijd en de communicatie.

Door een onverwachte toename van de drukte sinds begin februari zijn we helaas niet in staat geweest om onze gebruikelijke standaarden van service en efficiëntie te handhaven. Dit heeft geleid tot vertragingen in de verwerking van bestellingen en een gebrek aan respons op uw berichten, wat natuurlijk niet acceptabel is.

Wij hopen dat wij u alsnog tevreden kunnen houden met het eindresultaat.

Team Roldeco.nl

• jan latten
    Geverifieerde klant van Roldeco

De rolgordijnen zouden per twee perfect uitgelijnd zijn, maar dat is niet het geval.

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Roldeco

Erg lang gewacht en incompleet binnengekregen. Erg slechte communicatie, een mailtje terug krijgen is erg moeilijk. Heb zelf de materialen moeten aanpassen zodat ik ze op kon hangen en dat kostte me extra geld.
    In 1 van de 2 rolgordijnen zit een kleine scheur onderin.

Beste Klant,

Excuses voor de matige communicatie, we hebben een onverwachte drukte gehad in de maand Februari en hebben ons best gedaan om zo goed mogelijk klanten op de hoogte te houden.
    Ik zie geen mail van u staan over een scheur in uw rolgordijn.
    Kunt u hier voor contact met ons opnemen? Dan kijken we graag zsm naar een oplossing.

• Marjan Hetterscheid-Baars
    Geverifieerde klant van Roldeco

Snelle levering. Zo blij met ons duo rolgordijn, dat we er nog 3 besteld hebben.

Beste Marjan,

Wat tof om uw positieve recensie te lezen.
    Bedankt en veel woonplezier met uw nieuwe duo rolgordijnen!

• D van Weenen
    Geverifieerde klant van Roldeco

Had vijf sterren gegeven alleen waren er twee kleine puntjes niet helemaal zoals verwacht. Verder geweldige producten en snel geleverd.

Twee optrek koorden zijn niet even lang (hangen naast elkaar) terwijl hoogte t zelfde is aangegeven. We kozen voor een smalle bak enkel is er geen bak het is compleet open. Communicatie mag beter kleine teleurstelling maar wegens gebrek aan gordijnen maar gelaten voor wat het was.

• Luc b
    Review voor Roldeco

Voor heel de living bestelling geplaatst
    Alles keurig en juist geleverd
    Mooi en zeergoed afgewerkt hier bestel ik nog

Beste Luc,

Bedankt voor uw recensie!
    Veel woonplezier gewenst met uw aankoop bij Roldeco!

• Marja Luijendijk
    Geverifieerde klant van Roldeco

Zeer tevreden mooie uitstraling stevig niet zo'n lullig zwak ding

Beste Marja,

Fantastisch om te horen dat onze producten een bijdrage hebben kunnen brengen aan uw interieur.
    Wij wensen u veel woonplezier met uw aankoop en bedankt voor het kiezen voor Roldeco!

• Ria Bos
    Geverifieerde klant van Roldeco

Fijn dat Roldeco wel duorolgordijnen levert die net iets meer dan 3m zijn en in 1 geheel. Prima service, omdat de website uit de lucht was voor onderhoud, kwam er na een appje antwoord dmv filmpjes over de manier van bevestigen. Erg blij mee

Beste Ria,

Bedankt voor het verwoorden van deze leuke recensie!
    Wij wensen u veel woonplezier met uw nieuwe duo rolgordijn!

• Dionne Vogel
    Geverifieerde klant van Roldeco

Goede duidelijke site, erg makkelijk. De jaloezieën zijn perfect op maat en erg mooi, ze zijn binnen 3 weken geleverd.

Beste Dionne,

Bedankt voor uw 5-sterren review!
    Wij wensen u veel woonplezier met uw jaloezieën en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

• M de Boer
    Geverifieerde klant van Roldeco

Prima product en sneller dan verwacht ontvangen.

Beste M de Boer,

Fijn om te horen dat uw bestelproces vlot is verlopen.
    Wij wensen u veel woonplezier met uw aankoop bij Roldeco!

• Jolanda Graus
    Geverifieerde klant van Roldeco

Super service en fantastisch materiaal van zeer goede kwaliteit

Beste Jolanda,

Bedankt voor de zoveelste bestelling en uw fantastische review voor ons!
    Wij wensen u enorm veel woonplezier met uw duo rolgordijnen.

• Gert Van hees
    Geverifieerde klant van Roldeco

Prachtige duo gordijnen . Lees snel geleverd . Simpel re bevestigen . 1 klein puntje van kritiek. Als je maten doorgeeft in de dag kant . Dan is de bak breder . Dus dan past het niet . Houd daar dus rekening mee en houd het 2 centimeter korter . Verder vooraf een aanrader

Beste Gert,

Bedankt voor uw 5-sterren review!
    Al onze op maat bestelde producten worden exact op de millimeter van uw aangegeven maat geproduceerd.

Wij geven niet aan dat wij met dagmaten werken en hier zelf het verschil van onze cassette systemen er bij op
    rekenen.
    Ik begrijp wel wat u bedoeld omdat inderdaad sommige merken en bedrijven op deze manier werken.

Nogmaals erg bedankt voor uw recensie en wij wensen u veel woonplezier met uw duo rolgordijnen.

• Jan Evers
    Geverifieerde klant van Roldeco

Snelle levering, goede kwaliteit en niet duur

Beste Jan,

Fantastisch om uw positieve beoordeling te lezen over ons.
    Dank u voor de 5 sterren en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

• Stephanie Van Harn
    Geverifieerde klant van Roldeco

Levering duurde wat lang maar de feestdagen zaten ertussen dus begrijpelijk.

Beste Stephanie,

Ons externe koeriersbedrijf was inderdaad gesloten met de feestdagen en door de jaarwisseling waardoor het iets langer heeft geduurd als onze standaard verzendtijden.

Ondanks het lange wachten wil ik u graag bedanken voor uw positieve recensie en wens ik u veel woonplezier met uw nieuwe raamdecoratie.

• Mg Eden
    Geverifieerde klant van Roldeco

Ja gewoon super mooie duogordijn

Beste Mg Eden,

Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw duo rolgordijn!
    Bedankt voor uw beoordeling!

• Sebastiaan Pol Pol
    Geverifieerde klant van Roldeco

Alles klopte. Goed verpakt en goed omschreven. De kwaliteit is erg goed. Zeer aan te raden om hier te bestellen.

Beste Sebastiaan,

Wat leuk om deze positieve punten te horen over ons bedrijf.
    Dank u voor uw 5 sterren recensie en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

• Robert Fortuin
    Geverifieerde klant van Roldeco

Super snelle levering en goede kwaliteit

Beste Robert,

Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen.
    Bedankt voor uw geweldige recensie!