Roldeco

Roldeco

Raamdecoratie op maat bestellen bij Roldeco.nl ✅ Grootste assortiment aan rolgordijnen en jaloezieën ✅ Gratis verzending ✅ tot 400CM Breed!

• C.M. Groetelaers
    Geverifieerde klant van Roldeco

Denkt mee ivm de bezorging, dus flexibel en daar ben ik fan van!

• L.J. van Wijk

Kwaliteit is goed

• Hoe beoordeel je Roldeco?

• E. Velthuis-Toutenhoofd
    Geverifieerde klant van Roldeco

Goede service. Snel antwoorden op je vraag. Snelle levering ziet er allemaal netjes uit. Ben zeer tevreden.

• Conny Stuy van den herik smit
    Geverifieerde klant van Roldeco

Goede service hadden rolgordijn verkeerd opgehangen kwam naar beneden monteur geweest lat gemaakt en keurig opgehangen voor 50 euro

• J Van Maaren
    Geverifieerde klant van Roldeco

Snelle levering, goed kwaliteit, helaas bleek het duogordijn langer dan opgegeven.

Beste J Van Maaren,

Dank je wel voor het delen van je ervaring.
    Wat vervelend om te horen dat de duo rolgordijn langer is, dat is niet de bedoeling.
    Hierover kom ik graag met je in contact, zou je ons een mailtje kunnen sturen zodat we kunnen kijken waar dit mis is gegaan?

Wij zien je reactie graag tegemoet.

• Hannah Strijdhaftig
    Geverifieerde klant van Roldeco

Snelle levering, professioneel en zeer behulpzaam.

Beste Hannah,

Dank je wel voor het delen van je ervaring.
    We wensen je heel veel woonplezier met de nieuwe Rolgordijnen.

• Tonnis Wiering
    Geverifieerde klant van Roldeco

Grote keuze in alle soorten maten en kleuren,en een vlotte levering.

Beste Tonnis,

Dank je wel voor het delen van je ervaring.
    Wij wensen je veel woonplezier met de nieuwe Duo Rolgordijnen.

• Thomas💫
    Review voor Roldeco

Vakkennis en vlotwerkende mensen met aandacht voor het product en klant.
    Na een professionele hulp aan de telefoon de deal real gemaakt. In ons geval een totale breedte van bijna 4 meter. Openslaande deuren met zijramen. Gekozen champagne kleurige jaloezieen van een mooie kwaliteit.
    Snel geleverd en gemonteerd met passie voor het werk. Vader en zoon die service hoogstaand hebben staan. Uitleg van het product TOP ...jaloezieen waarvan één draadloos elektrisch aangedreven is met een handbediening werkt heel mooi.
    Bedankt lieve mensen voor het vakwerk♡ Groetjes Thomas en Henriëtte

Beste Thomas en Henriëtte,

Dank je wel voor het delen van jullie ervaring en de mooie woorden.
    Wij wensen jullie heel veel plezier met de nieuwe jaloezieën.

• Monique
    Geverifieerde klant van Roldeco

Levering duurde langer dan verwacht. Daarnaast is de kwaliteit van jaloezie wat minder dan verwacht. De ladderbanden rafelen heel erg. Bovendien was ik er vanuit gegaan dat als je de breedte opgeeft zoals wordt uitgelegd op de website en je vinkt afdeklat voorkant en zijkanten aan, dat zij automatisch rekening houden dat de opgegeven breedte dan wat minder moet zijn. Moest nu dus een stukje afzagen van de afdeklat. Dat is jammer.

Beste Monique,

Uw bestelling is geplaatst op 1-03-2022 en is uiteindelijk verzonden via onze transporteur van NE Distri op 17-03-2022 en hiermee is het duur dan ook maximaal 15 werkdagen zoals aangegeven op ons website.

Betreft het afdeklat, wij hebben geen melding op ons website staan dat wij rekening houden met de opgegeven breedtemaat. Zodra u kiest voor een 3-zijdig gesloten afdeklat krijgt u (in uw geval) voor een jaloezie van 86cm breed een melding te zien met het volgende bericht ''Standaard Breedte van de afdeklat is: 88 CM.''
    Wellicht is deze melding aan uw aandacht ontsnapt.

Wij zijn daarnaast ook verbaasd want we krijgen voor het eerst een bericht te zien over dat een 3-zijdig gesloten afdeklat er voor zorgt dat de jaloezie niet past.
    Een 3-zijdig gesloten afdeklat is alleen bedoelt voor op-de-dag montage en niet voor een jaloezie die in-de-dag tussen twee muren wordt opgehangen.

Voor uw klacht over het rafelen van de ladderbanden ontvangen wij graag een e-mail met eventueel foto's zodat wij hier een oplossing voor kunnen vinden.

Wij wensen u veel woonplezier met uw aluminium jaloezieën!

• G.T. Wildeman
    Geverifieerde klant van Roldeco

Snelle levering, goed klantencontact, correcte bezorging

Beste G.T. Wildeman,

Wat fijn om deze positieve woorden te horen van u! :D

Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe aluminium jaloezieën!