Rookhout Online

Rookhout Online

Rookhout geeft smaak aan je gerecht! Rookhout Online heeft de meest populaire rookhout soorten op voorraad. Op werkdagen voor 16.30u besteld is dezelfde dag verzonden.

Rookhout Online is ontstaan vanuit een passie voor heerlijke BBQ gerechten en hoge kwaliteit. Eenmaal geroken aan het rookhout liet het ons niet meer los. We leveren hoge kwaliteit rookchunks, rookmot en snippers die speciaal zijn geproduceerd voor het roken van levensmiddelen.
BBQ, Rookhout
9,9
Filter 289 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 280 met beschrijving

• Maarten van Grafhorst

Snelle levering, goede producten

• Eelco van Zanten
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

Goede en snelle levering en een goed product, werknemers zijn aan telefoon goed geïnformeerd over hun producten.

Antwoord van Rookhout Online

Bedankt voor je vertrouwen en je review, Eelco! En fijn om te lezen dat je ook goed bent geholpen aan de telefoon. Veel rokerige en smakelijke BBQ-sessies toegewenst!
    Groetjes, SmokeMaster Magazijn Manager

• Hoe beoordeel je Rookhout Online?

• Jose Ordonez
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

net product, snelle levering. Product is van goed kwaliteit

Antwoord van Rookhout Online

Bedankt voor je beoordeling en leuk dat je bij ons hebt besteld, Jose! Dat gaan weer een aantal smakelijke rooksessies worden!
    Groetjes, SmokeMaster Magazijn Manager

• annieke verberk de boer
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

Prachtig kwaliteit hout ! Fantastisch om mee te werken , en goed verpakt met een persoonlijke brief erbij ,plus een klein cadeautje maakte mij per direct klant bij deze organisatie, ook nog gebeld met het bedrijf om hun een compliment te geven !

Antwoord van Rookhout Online

Gaaf dat je ons hebt gevonden en hartelijk dank voor je bestelling, Annieke! Ook heel leuk dat je ons enthousiast opbelde met een compliment! Je hebt een mooie smoker, dus veel rookplezier de komende tijd en graag tot snel!

• Cezary Ferenc

super

Antwoord van Rookhout Online

Bedankt voor je review en je bestelling, Cezary! Leuk dat je ons hebt gevonden en veel rookplezier!

• Sander van den Berg

Snelle en nette service

Antwoord van Rookhout Online

Leuk dat je bij ons gewinkeld hebt, Sander! Dank voor je vertrouwen en je beoordeling! Veel smakelijke rook en BBQ sessies toegewenst!

• Mike Batty

perfection 100%

Antwoord van Rookhout Online

Thank you for your order and review, Mike! I wish you many tasteful BBQ-sessions!

• Arjen Verheul

Leuk kaartje. Goede service

Antwoord van Rookhout Online

Bedankt voor je bestelling en je vertrouwen, Arjen! Leuk dat je bij ons hebt geshopt en veel rookplezier!

• Marie-Louise Lenselink-Brantjes
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

Netjes op tijd, wat ik wilde, plus wat extra's. Die snippers kan ik mooi nog testen.

Antwoord van Rookhout Online

Bedankt voor het winkelen bij ons, Marie-Louise! Fijn om te lezen dat de levering goed is verlopen en ik wens je veel smakelijke rooksessies toe!

• Eric de Groot
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

Het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat!

Antwoord van Rookhout Online

Bedankt voor je bestelling en je review, Eric! Ik zie dat jouw pakketje wel even onderweg is geweest inderdaad. Fijn dat het toch in goede orde bij je is aangekomen en veel rookplezier toegewenst!