Rookhout Online

Rookhout Online

Rookhout geeft smaak aan je gerecht! Rookhout Online heeft de meest populaire rookhout soorten op voorraad. Op werkdagen voor 16.30u besteld is dezelfde dag verzonden.

Rookhout Online is ontstaan vanuit een passie voor heerlijke BBQ gerechten en hoge kwaliteit. Eenmaal geroken aan het rookhout liet het ons niet meer los. We leveren hoge kwaliteit rookchunks, rookmot en snippers die speciaal zijn geproduceerd voor het roken van levensmiddelen.
BBQ, Rookhout
Filter 175 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 166 met beschrijving

• Marco Doorman
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

Goede service. Het handgeschreven briefje werd gewaardeerd.

Antwoord van Rookhout Online

Dank voor je vertrouwen, je bestelling en je beoordeling, Marco! Gaaf dat je ons gevonden hebt en ik wens je veel smakelijke rooksessies toe!

• Tamara van Gool
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

Zeer snelle levering,netjes verpakt met een leuke attentie erbij,ruim assortiment!

Antwoord van Rookhout Online

Leuk dat je bij ons hebt geshopt en hartelijk dank voor je beoordeling, Tamara! Veel smakelijke rooksessies toegewenst en graag tot de volgende keer!
    Groetjes, SmokeMaster Magazijn Manager

• Hoe beoordeel je Rookhout Online?

• jht Verhaak
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

Snelle goede levering. keurig gebeld omdat ik zelf iets vergeten was te noteren en de volgende dag geleverd!

top!

Antwoord van Rookhout Online

Hartelijk dank voor je vertrouwen en je bestelling, J.H.T.. Fijn dat je de tijd en moeite hebt genomen om een beoordeling voor ons te schrijven! Dat waardeer ik zeer. Veel rookplezier!

• Pieter-Jan De Rijk
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

Snelle levering met een persoonlijke boodschap en een beetje extra aandacht.

Antwoord van Rookhout Online

Dank voor je bestelling en je review, Pieter-Jan! Fijn dat je bestelling snel is bezorgd (in deze drukke tijden) en veel lekkere rooksessies toegewenst!

• Dimitri Balkhoven
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

Snelle levering en een persoonlijk schrijven bij de bestelling plus nog een leuk aardigheidje.
    Werd zelfs op zondagavond nog gebeld omdat er iets niet duidelijk was over het afleveradres.
    Ik bestel hier zeker weer!

Antwoord van Rookhout Online

We doen alles voor de perfecte rooksessie, ook als we daarvoor even op zondagavond een belletje moeten plegen! Dank voor je order en je vertrouwen en graag tot je volgende bestelling!

• Paul Van Westerlaak
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

Super service, was vergeten mijn volledige adres door te geven binnen enkele uren telefonisch contact en geregeld 👍

Antwoord van Rookhout Online

Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten, Paul! En uiteraard ook dank voor je bestelling. Veel rookplezier!

• Roy Hesselink
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

Ook nog persoonlijk handgeschreven briefje er bij bedankt voor de snelle levering

Antwoord van Rookhout Online

Dank voor je review en je bestelling, Roy! Veel smakelijke rooksessies gewenst!

• lisette Elskamp
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

Fijn rookhout, leuk gepersonaliseerde briefje erbij!

Antwoord van Rookhout Online

Bedankt voor je vertrouwen en je bestelling, Lisette! Ik heb met plezier jouw pakket ingepakt en ik wens je veel smakelijke rooksessies toe!

• Dennis Kelders
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

Prima spul wat ze verkopen en als er dan een hand geschreven briefje bij zit, dan maakt dat het product en de service nog beter!!!

Antwoord van Rookhout Online

Gaaf dat je ons hebt gevonden en rookhout hebt besteld, Dennis! En ook hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Veel smakelijke rooksessies toegewenst!

• Rafael Melis
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

Goede service, order was snel afgehandeld en aangeboden bij de vervoerder. Helaas was de vervoerder niet op de afgesproken tijd langs geweest en kwam het hout pas na het weekend ipv vrijdag middag. Kan gebeuren met sneeuw in NL.

Antwoord van Rookhout Online

Hartelijk dank voor je review en voor je bestelling, Rafael! Ondanks onze super snelle inpak- en verzendservice vind ik het zonde om te zien dat je lang(er) hebt moeten wachten op je smoking happiness. Mijn excuses daarvoor.