Rookhout Online

Rookhout Online

Rookhout geeft smaak aan je gerecht! Rookhout Online heeft de meest populaire rookhout soorten op voorraad. Op werkdagen voor 16.30u besteld is dezelfde dag verzonden.

Rookhout Online is ontstaan vanuit een passie voor heerlijke BBQ gerechten en hoge kwaliteit. Eenmaal geroken aan het rookhout liet het ons niet meer los. We leveren hoge kwaliteit rookchunks, rookmot en snippers die speciaal zijn geproduceerd voor het roken van levensmiddelen.
BBQ, Rookhout
9,9
Filter 367 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 358 met beschrijving

• John de Ruijter
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

Snelle levering . En wat ik persoonlijk zelf leuk vond was het met de hand geschreven briefje erbij . Toch leuk zo een persoonlijk dingetje.

• Jacqueline
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

Super snelle verzendig! Alles zeer goed en netjes verpakt.
    Het rookhout ziet er heel erg goed uit, ruikt ook lekker. Meteen mee aan de slag gegaan. De smokerbox werkt goed en heerlijk die rookgeur die er vanaf komt. De smaak is top! Kortom een echte aanrader!

• Hoe beoordeel je Rookhout Online?

• Freddie Muijser
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

Snel geleverd, en goede webshop en een handgeschreven kaart erbij

Antwoord van Rookhout Online

Leuk dat je bij ons hebt geshopt en dank voor je beoordeling, Freddie! Veel rookplezier!

• Ad Laanen
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

Goed produkt, snelle levering en reuze vriendelijke service!

Antwoord van Rookhout Online

Dank voor je bestelling en je review, Ad! Veel smakelijke en rokerige BBQ-sessies toegewenst!

• Ivo
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

Snelle levering en goed verpakt!

Antwoord van Rookhout Online

Leuk dat je bij ons rookhout hebt besteld en dank voor je vertrouwen, Ivo! Veel smakelijke rooksessies toegewenst!

• Teun Hartgers

Prima service, keurig bedrijf

Antwoord van Rookhout Online

Dank voor je bestelling en je vertrouwen, Teun! Leuk dat je voor ons hebt gekozen en veel smakelijke en rokerige BBQ-sessies toegewenst!

• M. van der Hall
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

Goede kwaliteit en service, product snel binnen.

Antwoord van Rookhout Online

Dank voor je bestelling en je beoordeling, M.! Leuk dat je ons hebt gevonden en veel rookplezier!

• Marianne van Nieuwenhuijzen
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

Snelle levering. Product is zoals omschreven op de website. Leuke handgeschreven reactie bij de bestelling en leuke attentie.

Antwoord van Rookhout Online

Dank voor je vertrouwen en je bestelling, Marianne! Dat gaan weer een aantal smakelijke BBQ-sessies worden. Eetsmakelijk alvast!

• H Been
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

Snelle levering zakje rookhout extra.mijn complimenten aan de smoke master magazijn manager goed bezig 👍🏻

Antwoord van Rookhout Online

Dank voor je compliment. Ik geef het ook door aan de rest! Leuk dat je bij ons hebt gewinkeld en veel smakelijke rooksessies toegewenst!

• Andrino Van Terheijden

Goed producten

Antwoord van Rookhout Online

Dank je wel voor je bestelling en je review, Andrino! Veel rookplezier!