Rookhout Online

Rookhout Online

Rookhout geeft smaak aan je gerecht! Rookhout Online heeft de meest populaire rookhout soorten op voorraad. Op werkdagen voor 16.30u besteld is dezelfde dag verzonden.

Rookhout Online is ontstaan vanuit een passie voor heerlijke BBQ gerechten en hoge kwaliteit. Eenmaal geroken aan het rookhout liet het ons niet meer los. We leveren hoge kwaliteit rookchunks, rookmot en snippers die speciaal zijn geproduceerd voor het roken van levensmiddelen.
BBQ, Rookhout
Filter 432 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 423 met beschrijving

• Max van Egmond
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

Goede, snelle levering van de produkten.

Antwoord van Rookhout Online

Goed om te lezen dat je je pakket snel in huis had, Max! Fijn dat je voor ons hebt gekozen en dank voor je review. Veel smakelijke rooksessies toegewenst!

• Harry Kuiper

Snel en attent bedrijf!

Antwoord van Rookhout Online

Dank voor je review en je bestelling, Harry! Fijn om te zien dat we aan je verwachting hebben voldaan! Veel rookplezier!
    Groetjes, SmokeMaster Magazijn Manager

• Hoe beoordeel je Rookhout Online?

• Luit Doze
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

Goed product en snelle levering.

Antwoord van Rookhout Online

Leuk dat je bij ons hebt gewinkeld en dank voor je review, Luit! Dat gaan weer een aantal smakelijke rooksessies worden!

• Alfred Ter Haar
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

Snelle en accurate service.
    Vandaag besteld is morgen in huis.

Antwoord van Rookhout Online

Dank voor je bestelling en je vertrouwen, Alfred! Fijn dat je pakket snel in huis was en veel smakelijke rooksessies toegewenst!

• Rens
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

Snel geleverd en betalen mogelijk met bitcoin/lightning!

Antwoord van Rookhout Online

Dank voor je vertrouwen en je bestelling, Rens! Dat gaan weer een aantal rokerige BBQ-sessies worden!

• R Van den dungen
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

Snelle levering, mooie producten.

Antwoord van Rookhout Online

Dank je wel voor het winkelen bij ons, R! Ook bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! Veel smakelijke rooksessies toegewenst!

• T van de Schootbrugge
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

Prima producten en een snelle levering

Antwoord van Rookhout Online

Dank voor je vertrouwen en je bestelling, T. Leuk dat je ons hebt gevonden en veel smakelijke rooksessies toegewenst!

• Ronald Pijcke
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

goederen worden snel en mooi afgeleverd

Antwoord van Rookhout Online

Fijn dat je bestelling snel is geleverd, Ronald! En hartelijk dank voor je bestelling en je vertrouwen! Veel rookplezier!

• Guido
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

Snelle levering, product van goede kwaliteit

Antwoord van Rookhout Online

Dank voor je bestelling en je beoordeling, Guido! Leuk dat je ons hebt gevonden en veel rookplezier!

• Ronald van Eldijk
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

Goeie kwaliteit rookhout en mot. Prima verpakt aangekomen, op tijd geleverd en voor schappelijke prijzen. Je krijgt zelfs korting als je met sats (Bitcoin) via het Lightning netwerk betaalt.

Antwoord van Rookhout Online

Leuk dat je bij ons hebt gewinkeld en dank voor je review, Ronald! Veel smakelijke en rokerige BBQ-sessies toegewenst!