Rookhout Online

Rookhout Online

Rookhout geeft smaak aan je gerecht! Rookhout Online heeft de meest populaire rookhout soorten op voorraad. Op werkdagen voor 16.30u besteld is dezelfde dag verzonden.

Rookhout Online is ontstaan vanuit een passie voor heerlijke BBQ gerechten en hoge kwaliteit. Eenmaal geroken aan het rookhout liet het ons niet meer los. We leveren hoge kwaliteit rookchunks, rookmot en snippers die speciaal zijn geproduceerd voor het roken van levensmiddelen.
BBQ, Rookhout
Filter 487 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 478 met beschrijving

• Dennis Glas

Netjes alles snel bezorgd

Antwoord van Rookhout Online

Dank voor je bestelling en je vertrouwen, Dennis! Veel smakelijke rooksessies toegewenst!

• Karl Schweikard

Prima service

Antwoord van Rookhout Online

Dank voor je bestelling en je review, Karl! Dat gaan weer een aantal smakelijke rooksessies worden!
    Groetjes, SmokeMaster Magazijn Manager

• Hoe beoordeel je Rookhout Online?

• Kevin Mielo
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

Snelle levering, heel vriendelijk, duidelijk met passie gemaakt

Antwoord van Rookhout Online

Dank voor je review en je bestelling, Kevin! Fijn dat je het snel in huis had en veel rookplezier toegewenst!

• Sven
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

Snelle levering en Super verpakt!

Antwoord van Rookhout Online

Leuk dat je bij ons hebt gewinkeld en dank voor je review, Sven! Veel smakelijke rooksessies toegewenst en graag tot de volgende keer!

• Ivo Duits

πŸ‘ŒπŸ»πŸ‘ŒπŸ»πŸ‘ŒπŸ»πŸ‘ŒπŸ»πŸ‘ŒπŸ»

Antwoord van Rookhout Online

Bedankt voor je review en je order, Ivo! Dat gaan weer een aantal smakelijke rooksessies worden!

• J Stuiver
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

Goede service met persoonlijke aandacht!

Antwoord van Rookhout Online

Dank voor je vertrouwen en je bestelling, J.! Veel smakelijke rooksessies toegewenst!

• Marcel Stoeltie
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

Zeer netjes verpakt, nog niet gebruikt (dit was aanvulling) hout ziet er goed uit !

Antwoord van Rookhout Online

Dank voor je order en je beoordeling, Marcel! Ik verpak alle bestellingen met veel aandacht en zorgvuldigheid, zodat je Smoking Happiness altijd in goede orde aankomt! Veel smakelijke en rokerige BBQ-sessies toegewenst!

• Rob Hopman

Vertrouwd gevoel

Antwoord van Rookhout Online

Dank voor je bestelling en je review, Rob! Goed dat je contact hebt opgenomen per mail over je bestelling en ik zie eventuele nieuwe bestelling(en) graag tegemoet!

• Dennis Peek

Geweldige persoonlijke service

Antwoord van Rookhout Online

Dank voor je bestelling en je beoordeling, Dennis! Ik heb je pakket met plezier ingepakt en wens je veel rookplezier!

• Gre Nagel
    Geverifieerde klant van Rookhout Online

Snelle en goede levering met een persoonlijke noot!

Antwoord van Rookhout Online

Leuk dat je ons hebt gevonden en dank voor je order, Gre! Veel smakelijke rooksessies toegewenst!