Rootsmann

Rootsmann

De mooiste new vintage meubels en industriële meubels van 't meest eigenzinnige meubelmerk Rootsmann! Industriële kasten, industriële lockerkasten en andere new vintage industriële meubels. We verkopen onze vintage meubels online en zijn leverancier van LOODS 5. Alles op voorraad in eigen magazijn. Stoer en kleurrijk. New Vintage van Rootsmann.
Filter 863 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 862 met beschrijving

• Roel
    Review voor Rootsmann

Mooie kast, goede prijs en een snelle levering. Goed verpakt ook, kortom: prima!

• G. Prins
    Geverifieerde klant van Rootsmann

Leuke lockers. Ik ben er blij mee

• Hoe beoordeel je Rootsmann?

• Susanne
    Geverifieerde klant van Rootsmann

Prachtige kast. Geweldige service!!

• Attie Sarelse
    Review voor Rootsmann

Als er een bedrijf is dat echt voor klanten alles uit de kast haalt, is het Rootsmann wel! Ze komen hun beloften na. Dit soirt bedrijven zijn voor een klant goud waard! Top service en absoluut aan te bevelen!

• Wilma Nijenhuis

Goeie lieve service!

• Elly de Graaf
    Geverifieerde klant van Rootsmann

Ik werd geweldig geholpen en ben blij met mijn kast.

• Anne-Rose van den Brand

Goede communicatie, mooie producten

• Sabrina
    Review voor Rootsmann

Naast een snelle levering, zeer tevreden over de uitstraling en kwaliteit van de kast. Zeer tevreden!

• Sylvia
    Review voor Rootsmann

Ondanks alle tegenslagen hebben de medewerkers ervoor gezorgd dat de kast toch nog geleverd werd. Super inzet! De kast is prachtig en een mooie toevoeging.

• Tanja
    Geverifieerde klant van Rootsmann

Veel beloofd, weinig nagekomen. Aan het lijntje gehouden. Na veel communicatie. Uiteindelijk na 9 maanden het kastje ontvangen, maar in de verkeerde kleur. Ik laat het erbij.

Antwoord van Rootsmann

Ha Tanja!

We schrokken ons dood! Eén ster én een boos berichtje in onze reviews! ☹ Zoals je weet, hebben we de laatste tijd flink wat tegenslagen te verwerken gehad, met ons faillissement als resultaat. Dat vonden we niet alleen volledig &%#* voor onszelf, maar ook voor de mensen die bij ons wat hadden besteld. Het enige dat zij namelijk konden doen (zoals je weet via het schrijven van de curator), was zich melden bij de curator in de hoop dat zij hun geld terug zouden krijgen. Omdat dat vrijwel nooit lukt, hebben we uit eigen privézak meubels van ons eigen failliete bedrijf gekocht en geleverd bij de mensen die iets bij ons besteld hadden. Volgens ons systeem had je een Rootsmann Classic Zwart besteld en hebben we een zwarte Rootsmann New Classic Zwart bij je afgeleverd.

Kun je ons – misschien met een foto - aangeven wat er precies fout is? Wij zetten natuurlijk niet alles op alles om onze klanten blij te maken om vervolgens alsnog een teleurgestelde Tanja in onze reviews te vinden zonder dat we maar één kans hebben gehad de eventuele fout te herstellen. Dus we horen graag wat het euvel is, zodat we kunnen doen wat we het liefst doen: onze klanten blij maken!

• Jo De Backer
    Review voor Rootsmann

Na even geduld te moeten hebben is alles goed gekomen. Bedankt Rootsmann team om toch alles op alles te zetten voor ons

• Geertje
    Review voor Rootsmann

Na veel moeite eindelijk mijn mooie nee classic zwart ontvangen. Wat een leuk bedrijf en wat een super service. Heel erg bedankt voor alle moeite.

• Jan Brand
    Review voor Rootsmann

Zeeeeeer tevreden met zowel de levering als de kwaliteit van ons lockerdressoir en onze steigerbuis werktafel!

• Agnes van Gameren
    Geverifieerde klant van Rootsmann

Enorm blij met mijn Rootsmann kastje. En enorm blij met alle moeite die het bedrijf heeft gedaan, ondanks hun moeilijke tijd, om het kastje alsnog bij mij thuis te bezorgen. Ik vind het een topbedrijf met geweldige meubels. Ik ga in de toekomst zeker weer wat bestellen.

• Marieke
    Review voor Rootsmann

Wij zijn erg blij met de mooie kast, tevens snelle levering. Nadeel vonden wij wel dat we niet zijn gebeld zoals in de ontvangen mail werd
    gezegd maar de doos door de bezorger onder de carport is geplaatst.

• Wietske Boer
    Geverifieerde klant van Rootsmann

Dit is de 2e x dat ik een product bestel bij Rootsmann. De 1e x ging prima met goede duidelijke levering op afgesproken tijd. De 2e x werd het geleverd niet comfort afspraak die gedaan was via de mail. Kreeg ik ook een verkeerd product. Deze had direct mee retour gekunt als de courier mee had geholpen in huis zoals in de mail was toegezegd. Uiteindelijke meerdere mails gestuurd. Meerdere keren geproberrd te bellen, geen gehoor. Maar via de telefoon uiteindelijk alles kunnen regegelen. Een flauw excuses kreeg ik doordat er gezegd werd "O ik wou net de mail behandelen", geen sorry dus. Ik ben dit niet van Rootsmann gewend. Uiteindelijk toch een retourlabel opgestuurd gekregen en mijn nieuwe product is onderweg... daar heb ik nog wel genoeg vertrouwen in.

• Ria van Keulen
    Review voor Rootsmann

Ik heb bestelling van kastje in januari geplaats, kreeg ik later bericht dat het bedrijf het niet meer ging redden door alle problemen van corona verschepping van produkten ed. Na steeds goed geinformeerd te worden kreeg ik bericht dat ze gingen proberen een doorstart temaken !! En nu 9maanden verder is hun dat gelukt en krijg ik volgende week als nog mijn kastje!! Hierbij wil ik jullie bedanken en veel succes wensen met de doortstart en is mijn geduld zeker beloond.

• marco
    Review voor Rootsmann

in januari/februari 3 kasten besteld, na enig mail verkeer te horen gekregen dat deze in juni bezorgd zouden worden.
    Nu 8 juli nog steeds niets gehoord op mail en ook het terugbellen zoals een telefonisch bericht meld, gebeurt niet.

• Sietse Baars
    Geverifieerde klant van Rootsmann

Mooie kasten, snel geleverd.

• Erik
    Geverifieerde klant van Rootsmann

Mooie spullen en prima service