Rootsmann

Rootsmann

De mooiste new vintage meubels en industriële meubels van 't meest eigenzinnige meubelmerk Rootsmann! Industriële kasten, industriële lockerkasten en andere new vintage industriële meubels. We verkopen onze vintage meubels online en zijn leverancier van LOODS 5. Alles op voorraad in eigen magazijn. Stoer en kleurrijk. New Vintage van Rootsmann.

• Hedwig Lunenburg

Prachtige kast

• Robin Krol
    Geverifieerde klant van Rootsmann

Geweldige service, lieve mensen.

• Hoe beoordeel je Rootsmann?

• Tina Soeffers
    Geverifieerde klant van Rootsmann

Geweldige service en zeer vriendelijke en toffe bediening! Spijtig dat jullie niet in België zitten 😊

• Het Theewinkeltje
    Geverifieerde klant van Rootsmann

Ze zijn duidelijk open en het wordt keurig geleverd!

• Maxime De vries
    Geverifieerde klant van Rootsmann

Super mooi kastje gekocht echt een aanrader!

• Marijke
    Review voor Rootsmann

Goede prijzen voor mooie artikelen. Wij hebben een stalen boekenkastladder gekocht.
    Toen onze bestelling vast zat op de boot in het Suez-kanaal werden wij via een origineel leuk mailtje op de hoogte gebracht van de vertraging.
    Vandaag werd de ladder persoonlijk afgeleverd bij ons aan huis.

Super leuk om te zien dat er nog steeds ondernemers zijn met liefde en creativiteit voor hun vak.

• Steve Tollenaar
    Geverifieerde klant van Rootsmann

Betere duidelijkheid. Verder was het contact en afleveren prima.

• Maaike
    Review voor Rootsmann

Hele nette vriendelijke en snelle service, ik werd netjes gebeld dat mijn bestelling een paar dagen later werd bezorgd en of dat goed was. Zojuist is mijn stoere lockerkastje bezorgd door een hele vriendelijke meneer met een leuk klein kereltje ( zijn zoontje gok ik) die me keurig de factuur overhandigde en met de vraag of ik het leuk vond om een goede review te plaatsen. En dat heb ik beloofd , dus bij deze ;-). Ik ben er heel blij mee! En jullie vriendelijkheid is top! Daar zouden er meer een voorbeeld aan kunnen nemen! Fijne dag!

• D Frolich
    Review voor Rootsmann

Ondanks het erg lang wachten op de levering van het dressoir, en rootsmann er genoeg aan gedaan heeft om na een oplossing te zoeken, uiteindelijk erg tevreden met het geleverde product

• Léon van wijngaarden

Goede service mooie producten