Rootsmann

Rootsmann

De mooiste new vintage meubels en industriële meubels van 't meest eigenzinnige meubelmerk Rootsmann! Industriële kasten, industriële lockerkasten en andere new vintage industriële meubels. We verkopen onze vintage meubels online en zijn leverancier van LOODS 5. Alles op voorraad in eigen magazijn. Stoer en kleurrijk. New Vintage van Rootsmann.

• Bas
    Review voor Rootsmann

Leuke meubelen, snelle reactie en goed overleg m.b.t. Levering

• Diana van der Wiel
    Review voor Rootsmann

Goed geprijsd, mooie materialen en apart van stijl

• Hoe beoordeel je Rootsmann?

• Els
    Review voor Rootsmann

Prachtig lockerkastje met een goede prijs kwaliteitverhouding. Snelle en vriendelijke levering. Het werd zelfs direct op zijn definitieve plaats geleverd. Ben er supercontent mee.

• HB
    Review voor Rootsmann

Snelle levering, vriendelijke medewerkers en goede service. Afspraken worden nagekomen en het product heb ik een goede staat ontvangen. Kortom, een aanrader!

• Herald ten Hove
    Geverifieerde klant van Rootsmann

Mooi product, snel geleverd en leuke communicatie.

• Carla
    Review voor Rootsmann

Ik was meteen verliefd op het kastje toen ik het zag staan bij Loods 5. Net te lang getwijfeld en dus nog niet gekocht. Gelukkig kon ik het ook bestellen en kwamen ze het kosteloos brengen! Dank je Rootsmann! Geweldige en snelle service! Je wordt persoonlijk te woord gestaan. Geeft meteen een vertrouwd gevoel!

• Ria Linnenbank-Kok
    Review voor Rootsmann

Overzichtelijk. Geleverd volgens afspraak.

• Berry van Eijk

Mooie meubels, snelle service

• Lydia den Uijl
    Review voor Rootsmann

Snelle levering, duidelijke communicatie en afspraken en komt afspraken na. Hoge kwaliteit van mijn lockerkast, dus een aanrader!

• van den Enden
    Review voor Rootsmann

mooie produkten niet te duur maar wel kwaliteit en een goede service!