Rootsmann

Rootsmann

De mooiste new vintage meubels en industriële meubels van 't meest eigenzinnige meubelmerk Rootsmann! Industriële kasten, industriële lockerkasten en andere new vintage industriële meubels. We verkopen onze vintage meubels online en zijn leverancier van LOODS 5. Alles op voorraad in eigen magazijn. Stoer en kleurrijk. New Vintage van Rootsmann.

• Korver
    Review voor Rootsmann

Snelle levering en mooie producten

• Jet vd Wekken

Snelle levering, goede klantvriendelijkheid

• Hoe beoordeel je Rootsmann?

• Koko-loko tattoo & piercing
    Geverifieerde klant van Rootsmann

Het plaatsen van de bestelling verliep makkelijk, de communicatie verliep uitstekend en de levering was snel. Ook het geleverde product voldoet ruim aan de verwachtingen.

• Judith
    Review voor Rootsmann

de meubels zijn mooi en worden snel geleverd.

• Hans Klein
    Geverifieerde klant van Rootsmann

prachtige kasten keurige service en snel geleverd top winkel!!

• Melanie
    Review voor Rootsmann

Supermooie kast, snelle levering en hele vriendelijk klantenservice. Top!!!

• Sylvia Gritter
    Review voor Rootsmann

Zo een leuk bedrijf, de mails zijn zelfs leuk. Meubel kwam binnen 1 week. Echt super mooi en goed geregeld.

• Anita janssen
    Review voor Rootsmann

Na een slechte ervaring bij Loods 5 kwam ik bij Rootsmann terecht. Prettig telefoongesprek en er werd meegedacht. Wat echt fantastisch was dat ik om 20 uur belde en het product diezelfde dag nog bij mij thuis stond. Bedankt voor de klantvriendelijkheid en goede service

• Pascale van Gastel
    Review voor Rootsmann

Degelijk, origineel, goede service!

• Sandra
    Review voor Rootsmann

We waren in Loods 5 daar waren de mooie zwarte lockers helemaal uitverkocht. We hebben meteen gebeld met Rootsmann. Super aardig en goede service, ze gingen onze lockers meteen voor ons klaarmaken en snel daarna hebben we ze ontvangen. Wat zijn ze mooi. Na 15 jaar dezelfde nachtkastjes te hebben zijn ze een echt eyecather in onze slaapkamer. Super blij mee!