Roselot
Alles voor de leukste cadeautjes (voor jong & oud), kaartjes, traktaties en inpakproducten om het cadeau nog specialer te maken. Net even dat extra stukje aandacht voor de ander!

• Astrid Ricken
    Geverifieerde klant van Roselot

Snelle levering. Als je iets besteld word t super mooi ingepakt. Feest om te ontvangen

• Marianne

Super leuke cadeau ideeënπŸ‘

• Hoe beoordeel je Roselot?

• Nikki
    Geverifieerde klant van Roselot

Het contact is heel leuk en persoonlijk, de bestelling is super snel geleverd. De producten zijn heel leuk, vanuit het hart gemaakt, persoonlijk en ze is heel erg behulpzaam! Zat zelfs een kadootje bij voor het jarige jopje en een bedankje. Helemaal top, aanrader!

• Monic Baak-Bertens
    Geverifieerde klant van Roselot

Ik ben super enthousiast omdat ik iedere keer zulke originele kadootjes ontvang die ik weg geef. De producten die ik bestel worden met zoveel enthousiasme ingepakt. Dat zie je gewoon. Als ik even geen kado weet dan zoek ik op de site en Maroesja pakt het fantastisch in! Heel blij mee en raad het iedereen aan!

• Sandra Van der zee

Leuke spulletjes te koop 😊😊

• Jeannette Spijker
    Geverifieerde klant van Roselot

Leuk ingepakt, behulpzaam! Gewoon top!

• Marian Luijt-Inden
    Geverifieerde klant van Roselot

Klantvriendelijk, snelle reactie, goedverzorgd. Super service.

• Pauline Grinwis
    Geverifieerde klant van Roselot

Voor elke gelegenheid een leuk origineel en met zorg samen gesteld cadeau! Of het nu al in de webshop kant en klaar aangeboden wordt of speciaal naar je wensen samengesteld, alles wordt leuk ingepakt! Een echte aanrader!!!

• Carola
    Geverifieerde klant van Roselot

Ben je op zoek naar gifts om vanuit je hart aan iemand te geven, dan moet je zeker bij Roselot zijn. Kom je er niet helemaal uit op de website of zoek je iets speciaals, dan helpt de eigenaresse je met ideeën of het samenstellen van mooie pakketten. Ik ben fan!

• Irmgard
    Review voor Roselot

Fantastisch snelle service, helemaal op maat gemaakt. En zo mooi en schattig verpakt met de post ontvangen. Echt top!!