Rosuz
Webshop, productlijn Luxury Gifts > Flowerboxes, Roses etc.

• F top

Prachtige producten 👌 klasse

• Mellissa Vaissaud
    Geverifieerde klant van Rosuz

Geweldige mooi roos, voor hele lieve mensen! Ga het doorgeven aan mijn vrienden! Dit heb ik naar Parijs gestuurd! Huilend aan de lijn♥️

• Hoe beoordeel je Rosuz?

• Marjolein Kooger
    Geverifieerde klant van Rosuz

Snelle levering en product was exact als beschreven

• Mr Lachman

Good service perfect

• Dana
    Geverifieerde klant van Rosuz

Meer dan uitstekend. Heel aardig, top kwaliteit, de levering was super super snel, ik bestelde vanuit Duitsland. De flower box is heel mooi, echt luxe.

Volgende keer weer bij rosuz 🌹

• Iren Vasilev
    Geverifieerde klant van Rosuz

Perfect luxury gift ,made with love❤️

• Leo
    Review voor Rosuz

Ik had bij Rosuz deze prachtige FLOWERBOX LONGLIFE KHLOE ROOD besteld alles liep gesmeerd ook de communicatie verliep vlot....tot het moment dat de vervoerder zich er mee ging bemoeien en de doos met inhoud bij mij moest komen afleveren hij had namelijk de doos gruwelijk behandeld waardoor de doos maar erger de inhoud zwaar was beschadigd. Dit kado was notabene bestemd voor onze huwelijksdag...!
    Ik heb die bewuste avond meteen contact met Rosuz (Suzanne) gezocht en de situatie uitgelegd en ook verteld dat dit kado bestemd was voor onze huwelijksdag en dat deze al overmorgen was...
    ‘Suzanne van Rosuz nam die avond meteen actie en beloofde mij een nieuwe FLOWERBOX LONGLIFE KHLOE ROOD te gaan maken en deze de volgende dag persoonlijk bij mij af te komen leveren...en dit was niet naast de deur ze moest daarvoor vanuit Arnhem naar Den Haag reizen.
    Ik heb hierdoor heel veel respect en sympathie gekregen en zag dat SERVICE bij Rosuz hoog in het vaandel staat.
    Uiteindelijk is alles gelukkig toch nog goed gekomen en wil ik bij deze Rosuz/Suzanne nogmaals heel hartelijk bedanken voor haar inzet.
    SERVICE TEN TOP!

• Stefan Schouten
    Geverifieerde klant van Rosuz

Duurde even maar daar konden ze niks aan doen. Schuld van PostNL. Prachtige roos 🌹

Antwoord van Rosuz

Beste Stefan,
    Helaas heeft onze vervoerder uw bestelling te laat geleverd. Op dit moment gaan wij onderzoek doen naar een andere vervoerder waardoor alles op tijd geleverd kan worden. Fijn dat u blij bent met uw aankoop.
    Mvg,
    Rosuz

• Sapna Bechoe
    Geverifieerde klant van Rosuz

Goeie service, snel contact via whatsapp. Daarnaast leuke en originele producten te koop.

• Just Me
    Review voor Rosuz