Royal Bedden

Filter 46 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 38 met beschrijving

Taal

• Sander
    Review voor Royal Bedden

Goede prijs/kwaliteitverhouding. Deskundig en goed advies. Een hoogwaardige boxspring voor een aantrekkelijke prijs. Prima zaak,wij zijn zeer tevreden. Bedankt.

Antwoord van Royal Bedden

Bedankt voor uw beoordeling! Wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe Diamond Boxspringset.

• DJ Van Silfhout
    Geverifieerde klant van Royal Bedden

Deskundig en komen na wat ze beloven. Fijne en kwaliteitsmatrassen. Kortom; zoek je een nieuw matras ga dan naar Royal.

Antwoord van Royal Bedden

Bedankt voor uw beoordeling! Wij wensen u nog veel plezier met uw 2 nieuwe Diamond matrassen.

• Hoe beoordeel je Royal Bedden?

• Rob Gunst

Prijs/kwaliteit, service

• H Luchies
    Geverifieerde klant van Royal Bedden

De uitgekozen en bestelde boxspring is tot in de perfectie qua uitvoering op ons nieuwe adres geleverd.
    Klasse en dat op zaterdagmiddag!!

• Esther
    Geverifieerde klant van Royal Bedden

We zijn heel tevreden over onze bedden. We hebben al een aantal jaren een luxe elektrische boxspring van royal bedden en onlangs nog een elektrische boxspring gekocht (logeerkamer) Mooie en kwalitatief goede bedden voor een goede prijs. De service is goed, mocht er iets niet naar wens zijn. Dan komen ze het omwisselen.
    De mannen die het bed in elkaar komen zetten zijn ook aardig en doen zelfs zachtjes voor slapende kinderen!

• Heersink
    Review voor Royal Bedden

We zijn uitstekend geholpen en hebben een super fijn bed gekregen, voor een goede prijs!

• Gentil Vanormelingen
    Geverifieerde klant van Royal Bedden

Superprofessioneel, snel,vriendelijk en topkwaliteit !
    Aanrader

• Karin
    Review voor Royal Bedden

Heel tevreden, super snelle levering. En super goed advies gekregen! Bedankt!

• Richard Swart
    Geverifieerde klant van Royal Bedden

Perfect gedaan ik had gebeld de maten doorgegeven en kreeg te horen dat het met een aantal weken klaar was netjes 2 dagen van te voren een email gehad en ze kwamen op de juiste tijd leveren aardige man en daarna alles betaald ik zeg top en super blij ermee

• Dave Oosterholt
    Geverifieerde klant van Royal Bedden

Eerlijk, komt afspraken na en het bed slaapt ook nog eens super fijn