Royal Bedden

Filter 50 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 41 met beschrijving

Taal

• Sina
    Review voor Royal Bedden

Wir haben unser Bett blind gekauft. Wir sind sehr zufrieden. Qualität top! Wir würden jederzeit wieder ein Bett bei royal Betten kaufen, kann man nur empfehlen

• Sebastiaan Slottje
    Review voor Royal Bedden

Goede prijs/kwaliteit. Helaas door leveringsproblemen iets langer op het bed moeten wachten, maar het was zsker de moeite waard. TV lift werkt soepel en de memory functie zorgt ervoor dat je TV met 1 druk op de knop in de juiste positie komt.
    Nette service en vreindelijke mensen.
    Ik ben een tevreden klant

• Hoe beoordeel je Royal Bedden?

• avw
    Review voor Royal Bedden

bed met topper en tv lift geleverd. ligt uitstekend en ziet er fantastisch uit. goede service, vriendelijk advies, ruim de tijd genomen. geweldige bedden en een zeer ruime keus. mogelijkheid om bed geheel naar eigen keuze samen te stellen. snelle levering

• Sander

Goede prijs/kwaliteitverhouding.
    Deskundig en goed advies.
    Een hoogwaardige boxspring voor een aantrekkelijke prijs.
    Prima zaak,wij zijn zeer tevreden.
    Bedankt.

Antwoord van Royal Bedden

Bedankt voor uw beoordeling! Wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe Diamond Boxspringset.

• DJ Van Silfhout
    Review voor Royal Bedden

Deskundig en komen na wat ze beloven. Fijne en kwaliteitsmatrassen. Kortom; zoek je een nieuw matras ga dan naar Royal.

Antwoord van Royal Bedden

Bedankt voor uw beoordeling! Wij wensen u nog veel plezier met uw 2 nieuwe Diamond matrassen.

• Rob Gunst

Prijs/kwaliteit, service

• H Luchies
    Review voor Royal Bedden

De uitgekozen en bestelde boxspring is tot in de perfectie qua uitvoering op ons nieuwe adres geleverd.
    Klasse en dat op zaterdagmiddag!!

• Esther
    Review voor Royal Bedden

We zijn heel tevreden over onze bedden. We hebben al een aantal jaren een luxe elektrische boxspring van royal bedden en onlangs nog een elektrische boxspring gekocht (logeerkamer) Mooie en kwalitatief goede bedden voor een goede prijs. De service is goed, mocht er iets niet naar wens zijn. Dan komen ze het omwisselen.
    De mannen die het bed in elkaar komen zetten zijn ook aardig en doen zelfs zachtjes voor slapende kinderen!

• Heersink
    Review voor Royal Bedden

We zijn uitstekend geholpen en hebben een super fijn bed gekregen, voor een goede prijs!

• Gentil Vanormelingen
    Review voor Royal Bedden

Superprofessioneel, snel,vriendelijk en topkwaliteit !
    Aanrader

• Karin
    Review voor Royal Bedden

Heel tevreden, super snelle levering. En super goed advies gekregen! Bedankt!

• Richard Swart
    Review voor Royal Bedden

Perfect gedaan ik had gebeld de maten doorgegeven en kreeg te horen dat het met een aantal weken klaar was netjes 2 dagen van te voren een email gehad en ze kwamen op de juiste tijd leveren aardige man en daarna alles betaald ik zeg top en super blij ermee

• Dave Oosterholt
    Review voor Royal Bedden

Eerlijk, komt afspraken na en het bed slaapt ook nog eens super fijn

• M. Dusoleil
    Review voor Royal Bedden

Vrijdag ons bed bezorgt zijn zeer tevreden top

• Y. Fendel

Preis vs Leistung 👍
    Team Royal Bedden 👍

• D. Ruwhof
    Review voor Royal Bedden

Deze onderneming is betrokken met haar klanten.

• Yasmin De Kreij
    Geverifieerde klant van Royal Bedden

Je wordt via de mail van elke stap in het proces op de hoogte gebracht. Geleverd binnen afgesproken tijdsbestek.

• Imke Lievers

Prima geholpen.
    Eerlijk advies! Goed advies.
    Netjes aan huis geleverd.
    Ze doen veel moeite om voor jou een uitstekend prijs kwalietijd verhouding te leveren zodat iedereen tevreden is. Zowel verkoper als uiteraard het belangrijkste ons de klant.
    Prima ervaring.

• Pieter De Groot
    Review voor Royal Bedden

Heel tevreden over de geleverde matrassen. Ik slaap er inmiddels 2 weken op en ben zeer tevreden.