Rubberstrippen.nl

Rubberstrippen.nl

Verkoop rubber strippen en stroken in diverse diktes en breedtes uit voorraad.
8,7
  • sieb van der veen
    Review voor Rubberstrippen.nl

communicatie is teleurstellend. reageert af en toe op mail maar nooit op telefoon en beloofde terug te bellen maar deed dit dit niet. product is volgens mij niet in orde. volgens ' meneer' is dat gezeik. maar isolatierubber vol gaten dat isoleert niet zo lekker..

verkoper beweert mijn vader inmiddels gesproken te hebben. dat zou kunnen maar dat is dan na tientallen onbeantwoorde telefoontjes. dus ontzettend bedankt daarvoor...

het "spijkertje" gaat door 5 wikkels van de strip heen, die daardoor minder bruikbaar zijn ,dus de vergelijking die verkoper maakt met een plakbandje vind ik nogal vergezocht
    ---aanvulling
    ik zeg idd eerst niet gebeld en later zou kunnen. ik heb namelijk niet iedere 10 minuten contact met mijn vader.

ik heb ook aangegeven er geen verstand van te hebben. klopt ook. was weken geleden en het gaat niet over een raket maar een rubbertje.

het is iddd opgelost. door het bij een ander te kopen zonder gaten. daar vonden ze iets met gaten ook niet heel handig te gebruiken als isolatie..

je kan nog 100 keer reageren met verdachtmakingen,beter had je een van de tientallen keren dat we gebeld hebben gewoon opgenomen en het netjes opgelost.

ik ga niet meer reageren op je berichten.

Antwoord van Rubberstrippen.nl

U zegt eerst niet gebeld en nu het zou kunnen. U kunt het toch even vragen aan uw vader? 12 december om 12.18 en 21 minuten aan de telefoon gehad. Uw andere opmerkingen kloppen ook niet en niet geloofwaardig. Om 2020-12-03 15:49 heeft u mij gemaild en 2 uur later heb ik u terug gemaild. Vervolgens in uw mail zegt u dat u er geen verstand van heeft. En nu heeft u er ineens wel verstand van. Ik heb aan u vader uiteindelijk gevraagd wat hij wilde en hij zei dat hij het al opgelost had en bij zijn oude adres die weer voorraad had gehaald heeft. Ook dat u zegt dat ik het gezeik vond zijn niet mijn woorden.