Ruhl Handelsonderneming

Ruhl Handelsonderneming

verkoop van binnen- en buitenspeelgoed, skelterverhuur
  • Glenn
    Review voor Ruhl Handelsonderneming

Super snelle reactie op vragen via mail en telefoon, snelle levertijd en uitmuntende service. De trekhaak van de berg rally was scheef + een lasnaad was niet goed. Binnen een dag is de skelter omgeruild voor een nieuwe skelter.

• Roland
    Review voor Ruhl Handelsonderneming

Het belangrijkste van de skelter de aandrijfas was gebroken Berg kon Niet helpen of gehele achterkant skelter vervangen. Ruhl kon mij helpen aan een achteras Supper

• Hoe beoordeel je Ruhl Handelsonderneming?

• Michelle ottenheim
    Review voor Ruhl Handelsonderneming

Super snelle service. Staan je vriendelijk te woord. Zoiets zie je in mijn ogen zelden nog! Bedankt daarvoor!

• S

Topservice en supervriendelijk!!!

• Peter
    Review voor Ruhl Handelsonderneming

We kwamen er ineens achter dat we nog een stoeltje voor de skelter nodig hadden. Omdat we geen kennis hebben over de juiste stoel, hebben we per mail contact gezocht. We zijn kundig en snel geholpen. De juiste stoel besteld en de volgende dag in huis. Prima geregeld zo!

• Franz van Tilburg
    Review voor Ruhl Handelsonderneming

Zeer snelle levering na bestelling volgende dag al in huis. Tevens zeer goede service. Had onderdeel nodig wat niet te vinden was. Door Ruhl uitgezocht en verzonden. Top afhandeling kunnen meer bedrijven voorbeeld aan nemen 5 sterren dubbel en dwars waard. Nogmaals bedankt. Groet Franz.

• Maaike
    Review voor Ruhl Handelsonderneming

Onze zoon is dolgelukkig met zijn skelter. Snelle bezorging, alles prima in orde voor een scherpe prijs.

• Patje
    Review voor Ruhl Handelsonderneming

Alles degelijk verpakt en snel verzonden.Ook de communicatie betreft nabestelling ging zeer vlot en ging met de bestelling mee zonder extra verzendkosten.Dus een +++ beoordeling voor de snelle en goede service , dikke duim !!!

• Janet
    Review voor Ruhl Handelsonderneming

Hele goeie service. Een motorkap besteld voor een skelter. De beugel die hier bij zat was niet voor onze skelter. Na mail contact is de goeie beugel na gestuurd.
    Super geregeld

• Ad
    Review voor Ruhl Handelsonderneming

Supersnelle service. Echt top!! Met een foto van het onderdeel dat ik nodig had voor een skelter kreeg ik binnen 5 minuten een link naar het product op de site. Het product werd één dag later keurig thuisgestuurd.
    Vriendelijk en snel mailverkeer met mensen die meedenken!!