Ruly Jewels
De webshop voor de nieuwste betaalbare fashion trends, accessoires en waterproof sieraden !!!

• C.R.S Hol
    Geverifieerde klant van Ruly Jewels

Mooie ng, snelle levering

• Wendy
    Review voor Ruly Jewels

Top service ,super kwaliteit erg tevreden over de levering! En zeer betaalbaar ook leuk voor cadeautjes voor mijn vriendinnen.

• Hoe beoordeel je Ruly Jewels?

• Mandy
    Review voor Ruly Jewels

Hele mooie sieraden voor een betaalbare prijs. Ik douche ermee zonder ze af te doen en ze verkleuren niet. Ik heb pas geleden ook een blazer gekocht, super leuk en van goede kwaliteit.

• Roxanne
    Review voor Ruly Jewels

Geweldige service! Snelle levering en prachtige sieraden die eindeloos mee gaan. Ik ben fan en draag bijna niets anders meer.

• Mariska
    Review voor Ruly Jewels

Direct antwoord op vragen, maten opgemeten, geweldige service! Ook leuke prijzen, acties en snel geleverd. Top! Online bestellen is erg lastig en de meeste webshops doen niet veel moeite voor de klant helaas. Hier zeker wel!

• Nancy
    Review voor Ruly Jewels

Goede kwaliteit, met vriendelijke, behulpzame service.

• Debbie
    Review voor Ruly Jewels

Super leuke webshop! Mooie sieraden die altijd mooi blijven ondanks dat ze altijd aan blijven. Fijne snelle levering met een topprijs!

• Nicki
    Review voor Ruly Jewels

Bij deze webshop keer ik elke keer terug! Vaak nieuwe collecties, zowel in kleding als sieraden. Kwaliteit is zeer goed, sieraden blijven na jaren nog steeds mooi! Service is top, levering is snel. Een dikke aanrader!

• Eef
    Review voor Ruly Jewels

Superleuke webshop. Door de leuke prijzen kun je blijven shoppen, want iedere week staan er weer nieuwe items bij. Super vriendelijke klantenservice en snelle levering! En er is altijd wel iets in de sale 😀 Ik ben vaste klant geworden ✌🏼

• Kim
    Review voor Ruly Jewels

Leuke kleding en zeer betaalbaar.
    juwelen zijn mijn favoriet , draag ik na 2 jaar nog steeds !
    Snelle levering , erg tevreden 👍

• Mirian
    Review voor Ruly Jewels

Juwelen blijven mooi van kleur na jaren en ze hebben hele leuke kleding voor jong en oud. Alles voor een betaalbare prijs.

• Fenke
    Review voor Ruly Jewels

Leuke sieraden, blijven zelfs met iedere dag douchen mooi!
    Erg leuke kleding!!!!