Rumble Store Holland

Rumble Store Holland

Als specialist in vechtsporten is Rumble Store Holland de perfecte kickbokswinkel in de omgeving van Utrecht om boksspullen te kopen. Wij helpen u graag bij het vinden van de beste bokskleding, bokszakken, bescherming en andere boksartikelen. Ook bieden wij verschillende producten voor martial arts, apparatuur voor fitness en Crossfit en sportvoeding aan. Kortom: iedereen die een gezondere levensstijl aan wil nemen is in onze bokswinkel nabij Utrecht aan het goede adres.
2.588 klantbeoordelingen

• André

Vriendelijk personeel.
    Had een karate pak besteld en zou afgelopen vrijdag binne. Zijn maar door afmelding leverancier zou het dinsdag binnen komen.
    Haas nog niet gebeld maar er werd gezegd excuses en zou een mooie korting krijgen of iets. Ben benieuwd.......

• Ad
    Review voor Rumble Store Holland

Goede service en als het even tegenzit goede communicatie en compensatie.
    Top webwinkel

• Hoe beoordeel je Rumble Store Holland?

• Ab
    Review voor Rumble Store Holland

Fijne en snelle service. Had voor het eerst een issue en werd direct en snel opgelost! (Op zondag avond zelfs) dus top! Verder erg tevreden met de producten

• lies
    Review voor Rumble Store Holland

keurige en snelle service. springtouw was erg snel stuk. ik heb gebeld, moest hun even foto's sturen. binnen 5 min reactie terug. en krijg een ander touw.

• Britt Hemelaer

Hele goede service! Supervriendelijk

• Cyntia Borges
    Geverifieerde klant van Rumble Store Holland

Producten van goede kwaliteit!

• Damian van Hien

Alles was naar wens

• Kobus Kunneman
    Geverifieerde klant van Rumble Store Holland

Niet duur en snelle levering

• Michel van Doornmalen

• Lucas Haitsma
    Geverifieerde klant van Rumble Store Holland

Goed kwaliteit, snel geleverd.