Ruralia's Living

Ruralia's Living

Het verhaal achter Ruralia's Living:

Wij geloven dat sereniteit het welzijn bevordert voor mens en dier.
Juist omdat wij in een tijd leven waarin alles snel moet en haastig lijkt te gaan, is deze rust zo belangrijk geworden.
Wij geloven dat elk huis het verdient om het verhaal te vertellen wie jij bent en daarbij sereniteit kan uitstralen.

Met deze motivatie zijn wij begonnen om Ruralia's Living op te zetten, om elk huis een waar thuis gevoel te kunnen geven.

Door zelf ingetogen woonaccessoires en dierenmeubels te ontwerpen en daarbij rekening te houden met kleur, materiaal en ontwerp, creëren wij rust voor de thuisbasis.

Ons assortiment bevat een landelijke basis, waarin je de rust en gemoedelijke sfeer van het platteland kunt ervaren.

Wij leggen onze focus op het continu ontwikkelen en verbeteren van onze producten.

Hierdoor kan het voorkomen, dat een product er nèt even anders uit komt te zien dan de vorige selectie. Dit zullen wij dan altijd bij het product vermelden. Ook zal de productfoto natuurlijk mee veranderen, zodat je altijd kunt zien wat je koopt!

De toekomst van Ruralia's Living:

Ruralia's Living maakte al grote vorderingen in haar korte bestaan.
Oók voor de toekomst staan er doelen te behalen die bij zullen dragen aan de meerwaarde van Ruralia's Living.

Zo gaan wij ons assortiment uitbreiden, voor een ruimer aanbod aan producten én zetten wij ons in voor het welzijn van honden en katten.
9,9
Filter 32 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 25 met beschrijving

• Christa Snel
    Geverifieerde klant van Ruralia's Living

Hele goede service, super vriendelijk en je
    wordt goed op de hoogte gehouden

• Bea Bakker
    Geverifieerde klant van Ruralia's Living

Superleuke items en heel attent!

• Hoe beoordeel je Ruralia's Living?

• Mariola van Heugten

Prachtige spullen

• Ellen de Jong
    Geverifieerde klant van Ruralia's Living

Zeer klantvriendelijk, leveren geheel maatwerk en erg fijne communicatie gedurende het traject.

• J. Fluiter
    Geverifieerde klant van Ruralia's Living

Mooie prijs , fantastische produkten.

• Linda van den Hout
    Geverifieerde klant van Ruralia's Living

Ontzettend mooie hondenmand voor een goede prijs. Op tijd geleverd met een leuk cadeautje erbij.

• Mieke Hageman
    Geverifieerde klant van Ruralia's Living

Goede service en mooie spullen.

• Blanca Nuts-Mesar
    Geverifieerde klant van Ruralia's Living

Bestelling ontvangen met een onwijs leuke persoonlijke boodschap erbij. Waar vind je dit nog......

• Christa Tijssen

Goede service,goede prijs,snelle levering

• Janet Schmidt
    Geverifieerde klant van Ruralia's Living

Snelle levering en met een leuke attentie