Ruralia's Living

Ruralia's Living

Het verhaal achter Ruralia's Living:

Wij geloven dat sereniteit het welzijn bevordert voor mens en dier.
Juist omdat wij in een tijd leven waarin alles snel moet en haastig lijkt te gaan, is deze rust zo belangrijk geworden.
Wij geloven dat elk huis het verdient om het verhaal te vertellen wie jij bent en daarbij sereniteit kan uitstralen.

Met deze motivatie zijn wij begonnen om Ruralia's Living op te zetten, om elk huis een waar thuis gevoel te kunnen geven.

Door zelf ingetogen woonaccessoires en dierenmeubels te ontwerpen en daarbij rekening te houden met kleur, materiaal en ontwerp, creëren wij rust voor de thuisbasis.

Ons assortiment bevat een landelijke basis, waarin je de rust en gemoedelijke sfeer van het platteland kunt ervaren.

Wij leggen onze focus op het continu ontwikkelen en verbeteren van onze producten.

Hierdoor kan het voorkomen, dat een product er nèt even anders uit komt te zien dan de vorige selectie. Dit zullen wij dan altijd bij het product vermelden. Ook zal de productfoto natuurlijk mee veranderen, zodat je altijd kunt zien wat je koopt!

De toekomst van Ruralia's Living:

Ruralia's Living maakte al grote vorderingen in haar korte bestaan.
Oók voor de toekomst staan er doelen te behalen die bij zullen dragen aan de meerwaarde van Ruralia's Living.

Zo gaan wij ons assortiment uitbreiden, voor een ruimer aanbod aan producten én zetten wij ons in voor het welzijn van honden en katten.
9,9
Filter 47 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 35 met beschrijving

• Yvonne
    Review voor Ruralia's Living

Gruttersbakken besteld in eiken kleur, en daarbij een klein hout bakje, daar kon ik geen kleur kiezen dacht ik, maar kreeg mail van Ruralia of ik het bakje soms ook in eiken kleur wilde. Goede service. Alles was keurig verpakt en ook een klein cadeautje erbij.

• A Miedema

Leuk item en niet duur

• Hoe beoordeel je Ruralia's Living?

• Brigitte Goes
    Review voor Ruralia's Living

Heel blij mee, mooi product en snel geleverd.

• Annemiek
    Review voor Ruralia's Living

Snel, goed product en zeer attent.

• Anoniem
    Review voor Ruralia's Living

Mooie producten en giede servicr

• Jacqueline Mul

Heel blij mee!

• E. de Jong
    Review voor Ruralia's Living

Zeer fijne communicatie, snelle levering en mooi product.

• Jolanda Ekkelboom
    Review voor Ruralia's Living

Netjes geleverd, snelle service. Mooi produkt

• Geke de Jong
    Review voor Ruralia's Living

Mooie producten en goede service

• Catharina Cuomo
    Review voor Ruralia's Living

Super goede service en snelle levering. Top!!