SAAR sieraden

SAAR sieraden

Ben je op zoek naar betaalbare echt zilveren kindersieraden? SAAR sieraden heeft het juiste aanbod voor jou(w kind). Gespecialiseerd in zilveren sieraden met een uitgebreide eenhoorn, regenboog en dieren collectie.

Gratis 4e set oorbellen | Gratis verzending | Zelfde dag verzonden
Sieradenwinkel
Filter 139 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 90 met beschrijving

• Marleen

Lange verzendtijd
    Zelfde oorbellen lagen bij de action maar dan geen 12.99 maar 5.99

Beste Marleen,

Bedankt voor jouw feedback. Wat jammer dat je zo'n negatieve ervaring met ons hebt.

Helaas zijn wij voor de verzending afhankelijk van PostNL. Op werkdagen voor 16.00 versturen wij versturen de kindersieraden nog diezelfde dag.
    We hebben het even nagekeken voor jouw bestelling. Deze is op zondag geplaatst en zou normaliter op dinsdag bij jou bezorgd moeten worden (ivm geen PostNL postbezorging op maandag). Wij weten niet wanneer je deze uiteindelijk hebt ontvangen.

Wat betreft jouw opmerking over de Action. Onze sieraden zijn van echt zilver (.925 Sterling) en worden bij een gerenommeerde leverancier gekocht met de nodige kwaliteitseisen voor topzilver. Onze leverancier verkoopt niet aan de Action. Wij kunnen de kwaliteit daarom niet vergelijken.

Mocht je echter onverhoopt ontevreden zijn, kan je ze uiteraard (ongebruikt) nog retour sturen.
    We hopen dat je toch kan genieten van de kinderoorbellen!

• Josje van Gils-Cuijpers
    Review voor SAAR sieraden

Mooie oorbellen voor mijn kleindochter
    Snel verzonden

Lieve Josje,

Wat leuk om te horen dat de oorbellen en snelle levering zo gewaardeerd worden! Dankjewel!

-xxx- Saar

• Hoe beoordeel je SAAR sieraden?

• Marly van Creij
    Review voor SAAR sieraden

Mooie oorbellen en goede service.

Lieve Marly,

Dankjewel voor deze review! Erg blij om te horen dat je onze service zo waardeert!

• Lisa V Rhijn

Lieve Lisa,

Dankjewel voor de waardering voor onze snelle levering!

• Hélène van den Bogart

Snelle levering en
    leuk verpakt, m'n kleindochter was er verguld mee!

Lieve Hélène,

Wat ontzettende leuk om te horen dat jouw kleindochter zo blij is met de sieraden! Dankjewel voor deze mooie review!

• Nel
    Geverifieerde klant van SAAR sieraden

Mooie prijzen en goede service

Lieve Nel,

Dankjewel voor deze mooie 5-sterrenreview! Altijd blij om de waardering op onze service te mogen ontvangen :)

• Anoniem
    Geverifieerde klant van SAAR sieraden

Snelle levering, leuk verpakt.

Lieve,

Bedankt voor deze leuke 5-sterren review! Fijn om te horen dat je onze snelle service zo waardeert!

• Hanny Evers
    Geverifieerde klant van SAAR sieraden

Mooie prijzen ,prima product en service!

Lieve Hanny,

Dankjewel voor deze mooie 5-sterrenreview! Heel erg leuk om te lezen dat je ons zo waardeert!

• Luisa Van Twist
    Geverifieerde klant van SAAR sieraden

Ik had 2 oorbelltje van een eenhoorntje besteld ik had het nog even schoongemaakt met alchol toen ging het plaatje er gelijk af, en ik had ringetjes besteld met een schattige vlindertje als beeldje er om heen , maar dat is echt niet gemaakt voor kinderen, het vlindertje zat niet vast aan het ringetjes dus die viel er elke keer vanaf gleed er vanaf, niet handig gemaakt en het ringetje zelf de sluiting sluit niet goed waardoor hij elke keer open ging ze is hem al.de eerste dag verloren. Dus als ik nu maar oorbellen kijk ,kijk ik goed of de sluiting sterk is en goed dicht klikt en of het beeldje aan hrt ringetje vastzit, zeker niet nog.een keer bestellen hier, ik kom dus 2 verschillende paar oorbellen in 1 dag wegdoen

Lieve Luisa,

Jeetje, wat een heftige review om te lezen. We vinden het heel vervelend dat je een negatieve ervaring met ons hebt. We hebben geprobeerd contact met je op te nemen, maar helaas is dat niet gelukt.
    We zouden het fijn vinden om alsnog samen te zoeken naar een oplossing.

Via deze weg ook nog een korte reactie op jouw review:
    * schoonmaken van alcohol - op onze website en in onze voorwaarden staat gemeld dat de sieraden niet met chemicaliën (zoals bijv. alcohol) schoongemaakt dienen te worden. Met de alcohol los je de e-coating op en kan het plaatje helaas vervagen.
    * hanger los aan ring - helaas kunnen we deze teleurstelling niet wegnemen; zoals ook op de foto's te zien is, betreffen het losse hangertjes. Als een product niet bevalt, heb je uiteraard het recht om deze te retourneren binnen 14 dagen na ontvangst.
    * hanger verloren - een niet sluitend ringetje is iets wat niet mag gebeuren. Hiervoor hebben wij contact met je opgenomen om tot een oplossing te komen.

We hopen dat bovenstaande een en ander toelicht, en dat we een passende oplossing hebben geboden om de negatieve ervaring te verzachten.

We zien graag jouw reactie tegemoet.

• Astrid Van Herwijnen
    Geverifieerde klant van SAAR sieraden

Snelle levering en mooi verpakt

Lieve Astrid,

Wat fijn om deze review te ontvangen! Erg blij dat de levering zo gewaardeerd worden!