Energieweg 27
4231DJ Meerkerk

Ron beoordeelde op 2019-07-19

Snelle service, ik had de dag na mijn bestelling de spullen al binnen!

Lianne de Natris beoordeelde op 2019-07-18

Baby aankleedtafel is gisteren ontvangen. Tot dusver absoluut geen klachten. Of het product gaat bevallen kunnen we nog niet zeggen, maar de snelheid van leveren is top!

Gabrielle van het Hof beoordeelde op 2019-07-17

Snelle service, geven goed advies en denken met je mee!

Bert de Groot beoordeelde op 2019-07-17

Meerdere bestellingen gedaan en altijd op tijd en onbeschadigd geleverd.

Jan Tammes beoordeelde op 2019-03-16

Zeer betrokken en snelle levering

Kaatje Vreven beoordeelde op 2018-12-13

Zeer vlotte service, vlugge reactie (telefonisch) op mail en levering.

Sabrina beoordeelde op 2018-11-05

Héél goed. Bij bestelling was het product op voorraad, bleek bij de bevestigingsmail dat er 5 dagen vertraging was. Sapo heeft er alles aan gedaan om toch voorrang te geven aan dit order, producten besteld bij een andere leverancier en de producten toch tijdig ontvangen. Super service noem ik dat.

Frans Jansen beoordeelde op 2018-08-06

Snel geholpen uitstekende service

Heleen Bijl beoordeelde op 2018-03-21

Prima geregeld

Wim van Willigen beoordeelde op 2018-01-31

Prima te woord gestaan, en goed advies gekregen in de showroom.
Prijsstelling zeer goed.

Ko van de Waart beoordeelde op 2018-01-11

snel en deskundig advies correcte snelle levering

H. van Donselaar beoordeelde op 2017-12-29

Bestelling was niet juist. Goed opgelost. Attent/ vriendelijk/ goed bereikbaar

Herman Kistemaker beoordeelde op 2017-11-24

Alles goed verlopen

Martijn beoordeelde op 2017-07-25

Fijne en snelle afhandeling van bestellingen, zeer adequate en kundige antwoorden op vragen!

Jasper beoordeelde op 2017-07-25

Heel tevreden! Bestelling binnen een dag binnen.

Frank beoordeelde op 2017-07-05

Snelle levering en goede service