SAPO Products
SAPO Horeca Products, de nummer 1 non-food leverancier voor de horeca!

Wij bieden het meest complete assortiment aan horeca producten die worden gebruikt door restaurants, cafés, bars, hotels, de professionele kok, cateraars en professionele keukens. Op de website van SAPO Horeca Products vindt u meer dan 8.000 horeca producten zoals hygiënepapier, koksmessen, hulpmaterialen, horeca kleding, keukenbenodigdheden, servies, kookapparatuur, koelingen, ovens, magnetrons, grills, bakplaten, restaurant producten, hotel producten, bar benodigdheden, schoonmaakmachines en sanitaire producten.

Hygienepapier
Ons assortiment hygiënepapier bestaat uit bekende merken zoals Tork, Lotus etc. Tevens bieden wij voor alle merken een eigen alternatief van de beste kwaliteit tegen een budget prijs!

Kleding
Het assortiment horeca kleding bestaat uit heren, dames en unisex modellen. U kunt bij oins terecht als u op zoek bent naar kokskleding, als kleding voor de restaurant bediening en tevens beschermende werkkleding. Er is zelfs een assortiment kinder kokskleding. Alle bekende merken koksmessen zoals Victorinox, Wusthof, Deglon Sabatier en nog veel meer worden verkocht. De messen zijn van de beste kwaliteit en een goede investering. Wij verkopen ook goede kwaliteit messen tegen budget prijzen!

Keukenapparatuur
Ook voeren wij een ruim assortiment aan professionele ovens zoals, elektrische ovens, convectie ovens, combi ovens en pizza ovens. We verkopen ook een breed assortiment kookapparatuur voor veel verschillende doeleinden zoals inductie kookplaten, friteuses, bakplaten, grills, rijstkokers, wafelmakers en nog veel meer.

Al met al voor al uw Non Food horeca producten kunt u bij ons terecht. Wij bieden u een pittig compleet assortiment tegen messcherpe prijzen!

• Chris
    Geverifieerde klant van SAPO Products

Breed assortiment, snelle levering en goed persoonlijk contact.

• Ron
    Geverifieerde klant van SAPO Products

Snelle service, ik had de dag na mijn bestelling de spullen al binnen!

• Hoe beoordeel je SAPO Products?

• Lianne de Natris
    Geverifieerde klant van SAPO Products

Baby aankleedtafel is gisteren ontvangen. Tot dusver absoluut geen klachten. Of het product gaat bevallen kunnen we nog niet zeggen, maar de snelheid van leveren is top!

• Gabrielle van het Hof
    Geverifieerde klant van SAPO Products

Snelle service, geven goed advies en denken met je mee!

• Bert de Groot
    Review voor SAPO Products

Meerdere bestellingen gedaan en altijd op tijd en onbeschadigd geleverd.

• Jan Tammes
    Geverifieerde klant van SAPO Products

Zeer betrokken en snelle levering

• Kaatje Vreven
    Geverifieerde klant van SAPO Products

Zeer vlotte service, vlugge reactie (telefonisch) op mail en levering.

• Sabrina
    Geverifieerde klant van SAPO Products

Héél goed. Bij bestelling was het product op voorraad, bleek bij de bevestigingsmail dat er 5 dagen vertraging was. Sapo heeft er alles aan gedaan om toch voorrang te geven aan dit order, producten besteld bij een andere leverancier en de producten toch tijdig ontvangen. Super service noem ik dat.

• Frans Jansen

ok