SJ Coffeemakers
Verkoop, reparatie en onderhoud van volautomatische espressomachines, koffiebonen en toebehoren.

Lidmaatschap per 19-07-2023 stopgezet

7,6

• Geet Hendriks
    Review voor SJ Coffeemakers

Net onze koffie-machine na reparatie opgehaald. We zijn fijn geholpen door deze jonge ondernemers die doen wat ze zeggen, een fijne service geven en kwaliteit leveren.

• e bergmans
    Review voor SJ Coffeemakers

mij machine nog steeds niet terug reageer niet op telefoontjes mail en apps iedere keer weer een andere smoes ga vandaag aangiften doen oplichters kijk er voor uit

• Ad
    Review voor SJ Coffeemakers

Gereviseerd apparaat werkt niet goed, maar inleveren en geld terug is in hun ogen geen optie. Geen service dus en ook nog dreigen met een huisbezoek als wij aangeven er werk van te maken.

Antwoord van SJ Coffeemakers

Beste Ad, wij vinden het vervelend dat het aangekochte apparaat niet naar behoren werkt, en lossen dit graag voor u op. Wij geven op al onze apparaten 2 jaar garantie, hier kunt u gebruik van maken. Aangezien u in de buurt woont willen wij best langskomen om het apparaat gratis op te halen. Daarbij kunt u gebruik maken van een gratis leenmachine zodat u niet zonder koffie zit.

Als u gebruik wilt maken van de garantie dan kunt u langskomen of ons bellen, mailen of een bericht via whatsapp sturen.

Team SJ Coffeemakers

• Tessa
    Review voor SJ Coffeemakers

Ons Jura automaat na telefonisch contact opgestuurd naar SJ coffeemakers gestuurd.
    Eerst kom post nl niet leveren, niemand aanwezig.
    Na bellen van mij hebben ze het opgehaald, kreeg zelf bericht via post nl.
    Paar dagen later gebeld, wat er zou moeten gebeuren aan ons apparaat, of wij daar akkoord mee gingen. Dat deden we.
    En toen vrij snel een telefoontje dat onze machine was gereinigd en een beurtje had gehad.
    Ze zouden ze hen zsm terug sturen, kon op rekening, maar als ik gelijk betaalde via een betaalverzoek dan zouden ze zorgen dat het apparaat die dag nog verzonden zou worden. Uit goede trouw direct betaald, had ik dat maar nooit gedaan, want toen waren ze niet .eer bereikbaar en er kwam maar geen apparaat terug.
    Na mailen, appen, bellen, zonder contact te krijgen na 10 dagen aangifte gedaan bij de politie. Dat ook via mail en app naar hun gecommuniceerd. Dag erna een verzendbewijs, maar nog steeds niet onze Jura, post nl gebeld, bleek dat ze het wel hadden aangemeld, maar niet afgeleverd hadden.
    Ze weer gebeld, voicemail ingesproken, geappt, gemaild geen reactie. Overleg met politie gehad wat te doen.
    Toen zag ik op hun site het keurmerk staan.
    Daar een geschil aangemaakt met SJ coffeemakers.
    Toen werd ik gebeld, met een of andere vage smoes over computerstoring en dat hij vrij was geweest en zijn collega's het niet goed hadden gedaan.
    Maar zou zorgen dat het geregeld zou worden.
    Heeft nog 1 week geduurd, net 1 dag voordat het keurmerk zich er mee zou bemoeien kwam onze Jura terug.
    Was achteraf niks aangedaan, geen excuus of compensatie .
    Ik denk dat als ik geen aangifte had gedaan en geen geschil had gemeld onze machine nooit had terug gezien.
    Dus pas op voor dit bedrijf.

Heb nu onze Jura in Hoogeveen bij bon bella gebracht binnen 10 dagen klaar met een reparatie bon erbij van de officiële Jura monteur, dus ook garantie op het gedane .
    Er was niks aan onze machine gebeurt was nog vies binnen, niet uitgelezen.
    Zou nooit mijn machine sturen coffeemakers. Ze zijn ook niet officeel erkend door Jura, dure leerschool geweest .

• Jan

Siemens eq9 500 komtna betaling niet terug bij de eigenaar dit zijn oplichters

• Walt
    Review voor SJ Coffeemakers

Goede en snelle service van gedreven koffiemachine liefhebbers.

• Tim
    Review voor SJ Coffeemakers

Dit zijn vakmensen die goed meedenken. Onze Miele inbouw koffiemachine had diverse problemen. Wij waren al een langere tijd opzoek, naar een goede monteur. Helaas zijn er bijna geen bedrijven, die Miele koffiemachines repareren.

Gelukkig heeft SJ Coffeemakers veel ervaring met Miele inbouw koffiemachines. Zij hebben alle problemen verholpen en een grote onderhoudsbeurt uitgevoerd. Na 3 dagen kon ik mijn apparaat alweer ophalen.

De machine is nu echt een stuk stiller en de koffie smaakt veel beter. Zeker een aanrader!!

• Robert
    Review voor SJ Coffeemakers

Vriendelijke mensen , goede service en uitleg van machines door demonstratie, met 2 jaar garantie. Ben zeer tevreden.

• Danny
    Review voor SJ Coffeemakers

Mijn Jura werkte niet meer na behoren daarom hebben wij deze ter reparatie aangeboden. De monteurs hebben dit probleem snel verholpen en koste slechts 85 euro.

• Jan
    Review voor SJ Coffeemakers

Fijne zaak, eerlijk advies en super service! Ons Miele inbouwapparaat had het begeven, deze was binnen 3 dagen klaar en werkt weer super!

• Heleen
    Review voor SJ Coffeemakers

Na betaling, alle contact verbroken. De machine nooit meer terug gekregen. Oplichters.

• Arja Roozemond
    Review voor SJ Coffeemakers

Kleine vier weken geleden heeft Coffeemakers onze (Miele) koffiemachine hier opgehaald voor reparatie. Na twee dagen voorstel voor reparatie en groot onderhoud voor 275 euro. Toestemming daarvoor gegeven. Nu precies drie weken geleden een telefoontje dat het apparaat klaar was en dat het opgestuurd zou worden als we die 275 euro betaald hadden. Wat we meteen gedaan hebben.
    Daarna wat telefoontjes met verhalen over bij Post.NL losgeraakt etiket, retour ontvangen van het apparaat en belofte om opnieuw te versturen. Waar niets van terecht komt, want intussen kunnen we bellen en appen en mailen zoveel we willen, maar we krijgen geen contact meer en van onze koffiemachine ontbreekt verder elk spoor.
    Kortom: wij zijn heel erg ontevreden over dit bedrijf.

• Gerrit Jan Boute
    Review voor SJ Coffeemakers

De bestelling was snel en vlot geleverd. Had nog een aantal vragen ook die werden netjes en correct afgehandeld zodat je snel het apparaat correct kunt bedienen.

• M. De Jonge

Zeer snelle service

• R.Van Rooijen
    Review voor SJ Coffeemakers

Goede service en levering !

• Fred

Vriendelijke mensen
    Erg blij dat het apparaat weer terug is lekkere koffie.

Ik zouw ze aanbevelen bij mijn vrienden voor koop of onderhoud

• M.Gerritsen
    Review voor SJ Coffeemakers

Snelle service, vriendelijk en deskundig te woord gestaan

• Klaas
    Review voor SJ Coffeemakers

Super snelle levering en erg klantvriendelijk personeel

• Dennis Postma
    Review voor SJ Coffeemakers

Goed geholpen door het bedrijf met het vinden van een passende koffiemachine voor bij ons thuis.