SL
Ontwikkelen, produceren en verkoop van software artikelen.
9,2
Filter 1989 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1221 met beschrijving

• g.kok
    Review voor SL

kan niet meer reclameren want de site is al maanden "under construction"
    dat kan toch eigenlijk niet...de heer Kim beloofd van alles...maar ja als je dan uit delucht gaat wat zijn die beloftes dan nog waar en wat blijft er over van al die "lovende"recensies????NO GO...

• Ben Meirte
    Review voor SL

Op 19/06/2021 Microsoft Office 2019 Professional Plus met licentiecode aangekocht en na drie maanden werkt dit niet meer. Antwoord op mail krijg ik ook niet.

• Hoe beoordeel je SL?

• gerke
    Review voor SL

door geen licenties,meer te verkopen die na 3 maanden ophouden te werken..het is toch een schande dat na een uitgebreide chat met software licentie TIM mij werd verzekerd dat alles dikke prima was(zou ik misschien ook wel zeggen hoor als ik de boel wilde flessen)en dat ze altijd klaar staan om te helpen bij eventuele problemen.Nu ik een probleem heb,office 2019 proplus werkt na 3 maanden niet meer,is de website offline..
    2x € 25 weggegooid geld voor office 2019 pro plus.Niet zo'n heel beste beurt voor dit "bedrijf"
    GEWOON NIET MEER DOEN EN ER NIET KOPEN is mijn bescheiden oproep

• Richard
    Review voor SL

Betere en eerlijke communicatie en zorgen dat de website weer online is. Na aankoop licentie is de website offline gegaan en kon ik niet meer bij mijn gegevens. Zeer slecht contact te krijgen, heb ik ergens anders een licentie moeten aanschaffen(dubbele kosten). Geen tegemoetkoming krijg ik omdat ik niet kan retourneren, ja wat wil je, als je niet online bent kan ik geen gebruik maken van hetgeen ik heb gekocht. Zeer slechte zaak met een nog slechtere communicatie. Onbetrouwbaar! Afrader!!

• Klaas Teerhuis
    Review voor SL

De software key van mijn bestelling werkte niet en na een mail naar de klantenservice ben ik prima geholpen

• Luc De Backer

snel, gemakkelijk, veilig

• Phil Johnson

Blijf lekker helder

• Jan Scheffel

Eenvoudig en snel

• Henk Schenkel
    Review voor SL

Het werkt eerst niet maar toen ik een linkje kreeg voor het ophalen office ,

helemaal top hij werkt zoals het moet

Antwoord van SL

Goedendag Henk,

Spijtig om te horen dat u problemen ervaart met het product. Echter hebben wij hierover tot op heden nog geen e-mail of whatsapp bericht ontvangen van u. Ik raad u aan om ons een e-mail te sturen zodat we dit met u kunnen oplossen. Dit kunt u doen naar: info@software-licenties.nl

De klantenservice van Software-licenties.nl

• Frans Gulickx

Gemakkelijk en snel

• Heemkundekring Helmond

Werkt prima

• Leo Coomans
    Review voor SL

snelle levering en download en installatie duidelijk aangegeven.

• Ton Roodink
    Review voor SL

Goede service, direct reactie op mijn mail.

• A. Rijkaart
    Review voor SL

Goede uitleg van de te installeren software

• Richard
    Review voor SL

snel makkelijk en aantrekkelijk geprijsd

• Lex Riswick
    Review voor SL

Eenvoudig te bestellen en snelle levering en mail info

• D.A. Lanting
    Review voor SL

Besteld en gelijk ontvangen!

• Ronald Bootsman
    Review voor SL

Goede prijzen, snelle levering vd keys

• Daan
    Review voor SL

Mooie prijs en werkt perfect

• Tom Schwartz
    Review voor SL

Slecht geinformeerd over welk soort Licentie het is

Antwoord van SL

Goedendag Tom,

Spijtig om te horen dat u in uw ogen niet het product heeft ontvangen wat u in gedachten had. Echter hebben wij hierover tot op heden nog geen e-mail of whatsapp bericht ontvangen van u. Ik raad u aan om ons een e-mail te sturen zodat we dit met u kunnen oplossen. Dit kunt u doen naar: info@software-licenties.nl

De klantenservice van Software-licenties.nl