SMILE Favorites

SMILE Favorites

Smile Favorites de leukste winkel van Arnhem en omgeving. De laatste damesmode trends, hippe accessoires & gave schoenen je vindt het allemaal. Altijd scherp en rond geprijsd. Voor ieder wat wilds... Smile Favorites is er voor iedereen die van mode houdt. Je shop bij Smile Favorites al vanaf maat 34/36, maar ook in plussize maten zijn gave items te vinden. Kom gezellig shoppen onder het genot van een kopje koffie en vriendelijke service van onze medewerkers. Iedere week zijn er weer nieuwe items, onze inkopers zijn wekelijks voor u op pad om de laatste trends te spotten... rechtstreeks vanuit Frankrijk of Italië. Wij helpen u graag bij uw kleding keuze, naast een ruim aanbod in betaalbare damesmode hebben wij ook trendy schoenen, riemen, sjaals en sieraden. Uw glimlach :) na aankoop van weer een nieuwe outfit, dat is onze passie! Kom gezellig langs in onze winkel in het centrum van Arnhem, nabij parkeergarage Musis.
1.133 klantbeoordelingen
Filter 1124 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 866 met beschrijving

• Janet van der Ham

Hele snelle service

• Marieke
    Geverifieerde klant van SMILE Favorites

Duidelijke product omschrijving, mooie producten, netjes verpakt en snelle verzending

• Hoe beoordeel je SMILE Favorites?

• Fleur Berben

Goede service

• Alicia Ahoud
    Geverifieerde klant van SMILE Favorites

Goede service en schoenen lopen erg fijn

• Elna Kuipers
    Geverifieerde klant van SMILE Favorites

super snelle levering, mooie artikelen en goed verpakt. Zeker een aanrader

• Yvonne Noordberger
    Geverifieerde klant van SMILE Favorites

Leuke schoenen en laarzen en betaalbaar

• Yvonne Massen
    Geverifieerde klant van SMILE Favorites

Geweldige collectie waarvan ik gelijk 3 paar laarzen heb besteld.En de volgende dag al in huis.Keurig op tijd en netjes verpakt.Raad iedereen deze webshop aan.Leuke prijsjes en goede kwaliteit.Ik kan ze nu showen bij allerlei setjes kleding.Thx.

• Elizabeth Farroul

Livraison rapide +qualité chaussures

• Brigitte Dieleman
    Geverifieerde klant van SMILE Favorites

Snelle levering, goeie prijs, mooi product

• Kimberly Ulrich
    Geverifieerde klant van SMILE Favorites

Snelle service, getwijfeld over de laarsjes in de winkel daarna toch online besteld. Vriendelijke mensen, goede service en leuke producten!