SMILE Favorites

SMILE Favorites

Smile Favorites de leukste winkel van Arnhem en omgeving. De laatste damesmode trends, hippe accessoires & gave schoenen je vindt het allemaal. Altijd scherp en rond geprijsd. Voor ieder wat wilds... Smile Favorites is er voor iedereen die van mode houdt. Je shop bij Smile Favorites al vanaf maat 34/36, maar ook in plussize maten zijn gave items te vinden. Kom gezellig shoppen onder het genot van een kopje koffie en vriendelijke service van onze medewerkers. Iedere week zijn er weer nieuwe items, onze inkopers zijn wekelijks voor u op pad om de laatste trends te spotten... rechtstreeks vanuit Frankrijk of Italië. Wij helpen u graag bij uw kleding keuze, naast een ruim aanbod in betaalbare damesmode hebben wij ook trendy schoenen, riemen, sjaals en sieraden. Uw glimlach :) na aankoop van weer een nieuwe outfit, dat is onze passie! Kom gezellig langs in onze winkel in het centrum van Arnhem, nabij parkeergarage Musis.
1.554 klantbeoordelingen
Filter 1503 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1093 met beschrijving

• Bianca De Boer
    Geverifieerde klant van SMILE Favorites

fantastische laarzen, zitten heerlijk!

• Eva Agterhuis

Ben er erg blij mee :-)

• Hoe beoordeel je SMILE Favorites?

• M.J. R
    Geverifieerde klant van SMILE Favorites

correct afgehandeld en snelle levering

• Leonie
    Geverifieerde klant van SMILE Favorites

Hele leuke schoenen besteld, snelle levering en goede kwaliteit voor een leuke prijs!

• Sylwia KSIAZEK SOBOL

Super

• Natalie
    Geverifieerde klant van SMILE Favorites

Ik heb verschillende cowboy laarzen gekocht en ben er erg blij mee. Ten eerste goede prijs-kwaliteitsverhouding. Ten tweede passen mijn steunzolen in de laarzen wat vaak een probleem is bij het vinden van geschikte schoenen. Maar wat ik daarnaast net zo belangrijk vind is dat het personeel erg vriendelijk is. Ik heb een paar keer telefonisch contact gehad en ongeacht wie ik aan de telefoon heb gehad, ze waren allemaal vriendelijk en behulpzaam. Wat ik persoonlijk veel waard vind. Ik raad Smile Favorites dus zeker aan.

• Nadine

Supermooie laarsjes.
    Prachtige kleur en goede pasvorm.
    Goede en duidelijke communicatie, helaas werkte de kortingscode niet 😌

• C...x

Goede service!
    Na een verkeerde levering werd er direct een nieuw product opgestuurd, waardoor ik het foute product vervolgens weer terug kon sturen.
    Bedankt!

• Mandy Dormans
    Geverifieerde klant van SMILE Favorites

Verrassend snel geleverd en de kleur van de schoenen kwam goed overeen met de kleuren op de foto. Geen onaangename verrassingen dus!

• Janny van Staalduijnen