Op 22.5.25 werd er een sneaker besteld voor mijn zoon als verjaardagscadeau, met een verzendbelofte (5-9) werkdagen, maar tot nu toe heb ik alleen maar beloften ontvangen om te verzenden wanneer de goederen op de locatie van dit tussenbedrijf aankomen. SNEAXX verkoopt producten die ze niet op voorraad hebben en die ze eerst moeten ontvangen voordat ze kunnen verzenden, met een blijkbaar onzekere uitkomst. Ik zou geen nieuwe bestelling plaatsen bij dit tussenbedrijf.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- SukrittaVertaald met AI
- Noel Schmidt
De bestelling heeft erg lang geduurd.
Vertaald met AI Hoe zou je SNEAXX beoordelen?
- Kelly
Super
Vertaald met AI - Darrel Corea
Was heel goed
- Karen
Zeer teleurgesteld in deze webshop. Ik heb mijn sneakers besteld op 30 april en een maand later nog steeds niets ontvangen. Eerst werd beloofd dat de levering snel zou gebeuren, maar daarna kreeg ik enkel een standaardmail dat mijn bestelling vertraagd was. Als “compensatie” kreeg ik een kortingscode van €5 voor een volgende bestelling. Omdat dit mijn eerste bestelling was en ik eerlijk gezegd niet opnieuw wil bestellen na deze ervaring, heb ik vriendelijk gevraagd om die €5 gewoon terug te betalen op mijn huidige bestelling. Op die mail heb ik nooit antwoord gekregen. Nooit bestellen!
- laïla
Bestel hier niet! De levertijden zijn helemaal niet gerespecteerd! Geen antwoord wanneer je de bestelling wilt annuleren, geen opvolging van de bestelling. Ik heb ze een maand later ontvangen terwijl de levertijd enkele dagen was! Geen mogelijkheid om de verzendkosten terug te krijgen en je moet betalen om ze terug te sturen, met daarbovenop douanekosten! Om maar te zeggen dat het de moeite niet waard is om ze terug te sturen! Sneax weigert een commerciële geste te doen voor de niet gerespecteerde levertijd en ondertussen heb ik andere schoenen voor mijn zoon gekocht!
Vertaald met AI