SOEM
SOEM is gespecialiseerd in betrouwbare weegoplossingen.
Wij wegen elke (milli) gram voor een schaalbare prijs en leveren kwaliteitsproducten met een hoge service. Voor elk gewicht een passende weegschaal.
9,9

• Abelius
    Geverifieerde klant van SOEM

Goede service en duidelijke communicatie

• Eddy van der Vlies
    Geverifieerde klant van SOEM

Ik kende dit merk nog niet, maar het is een mooi product, werkt goed en duidelijk. Het was ook verrassend snel bezorgd. Zeer tevreden!

Antwoord van SOEM

Dank je wel voor je leuke review!!

Groeten SOEM

• Hoe beoordeel je SOEM?

• Eline
    Review voor SOEM

Door een productiefout was mijn knoflookpers stuk gegaan, kan gebeuren. Had gemaild, meteen antwoord en een nieuwe gekregen van topkwaliteit inclusief een gratis pizza snijder. Echt een top service, ik raad aan hier te bestellen!

• Roderick
    Review voor SOEM

De keukenweegschaal is snel geleverd in een keurige verpakking. Doet wat het moet doen!

• Robert
    Review voor SOEM

Ik voel me totaal schuldig over een slechte recensie die ik (te snel) schreef op Bol.com, dus hiermee zet ik hopelijk wat recht over de productkwaliteit en vooral service van Soem. Mijn precisie weegschaal van Soem werkte zonder aanleiding van de ene op de andere dag niet meer. Ik heb Soem dat laten weten en hun reactie was snel en klantvriendelijk. Zonder aarzelen stuurden ze mij een nieuw exemplaar, incl een mooi geschenk als tegemoetkoming. Dat geschenk gebeuik ik nu dagelijks, want nu pers ik daarmee regelmatig gezonde gember in mijn thee. Soem heeft duidelijk eer aan het werk, aan diens producten en aan haar klanten! Petje af!

• J R
    Geverifieerde klant van SOEM

Mooie prijzen goede spullen, plus vriendelijke ,snelle en goede service

• Guido Sombroek
    Review voor SOEM

De producten van Soem zijn ideaal, ik gebruik ze iedere dag! Van het afwegen van babyvoeding of koffie, de weegschalen laten me nooit in de steek!

• Sandra
    Review voor SOEM

Alles was goed en netjes op tijd. Product was netjes en schoon. Verpakking was nog heel en ik ben erg blij met mijn aankoop en zal SOEM zeker aan mensen aanbevelen.

• Richard de Boer
    Review voor SOEM

Goede service na telefonisch contact. Heel tevreden.