SOS Alarmknop

SOS Alarmknop

De alarmknop voor ieder noodgeval, voor binnens- en buitenshuis.

SOSalarmknop als het om de veiligheid van uzelf of uw dierbaren gaat
De SOSalarmknop is er voor jong en oud en 24/7 verbonden met een PAC-gecertificeerde meldkamer. U staat er dus nooit alleen voor. Onze professionele centralisten zullen u altijd 24/7 en in iedere situatie bij staan en indien nodig, hulpdiensten zoals politie, brandweer, ambulance worden ingeschakeld.
9,9
Filter 14 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 12 met beschrijving

• Janette
    Review voor SOS Alarmknop

We hadden problemen met de knop op te starten. Gebeld met de klantenservice, verschillende handelingen moeten doen, het lukte maar niet. Meteen werd er actie ondernomen en binnen een uur was het opgelost! We hebben de knop getest, duidelijk hoorbaar voor de gebruiker. Natuurlijk hopen we dat er geen gebruik van gemaakt hoeft te worden, maar heb er alle vertrouwen in dat dat wanneer het zover is, er snel hulp wordt geboden.

• Mw. H. Raijmakers
    Review voor SOS Alarmknop

Goede uitleg bij levering.
    Geeft een veilig gevoel

• Hoe beoordeel je SOS Alarmknop?

• Jan Pol
    Review voor SOS Alarmknop

Duidelijke voorwaarden, goed getest, snel geleverd

• Mw. G. Smoorenburg
    Review voor SOS Alarmknop

Het geeft mij veel rust en gevoel van veiligheid

• Wendy
    Review voor SOS Alarmknop

Snelle persoonlijke levering met duidelijke uitleg

• Mw. van Hinsberg-Gelissen
    Review voor SOS Alarmknop

Geweldige service, snelle levering, de knop word gebruiksklaar geleverd, is makkelijk in gebruik.

• Mw. W. Dekkers
    Review voor SOS Alarmknop

Geb een goede service gekregen , dank hiervoor.

• Dhr. Theo Sterrenberg
    Review voor SOS Alarmknop

zeer goeie service word altijd vriendelijk geholpen

• Wilma vd Berg-Barbier
    Review voor SOS Alarmknop

Prima service, goed en duidelijk verhaal

• Mw. J.F.M. Ruckert
    Review voor SOS Alarmknop

Goed contact en redelijke prijzen. Gewoon heel goed geholpen

• Mw. Bianca Huijgen
    Review voor SOS Alarmknop

Ik heb deze knop voor mijn moeder aangevraagd en we zijn zeer tevreden. Voor aanschaf veel telefonisch contact gehad en steeds heel vriendelijk te woord gestaan. De knop is erg fijn in gebruik en ook simpel. Echt een aanrader! Ook fijn dat je geen Wi-Fi nodig hebt voor dit alarm. Wij zijn er erg tevreden over.

• Jarno Beelen
    Review voor SOS Alarmknop

Goed geholpen bij het aanmelden en bestellen van de alarmknop. Zeker ook een pluspunt dat deze knop gekoppeld zit aan een meldkamer. Hierdoor kan er snel actie ondernomen worden mocht het nodig zijn.