SOSHIN.nl

SOSHIN.nl

Al 16 jaar de grootste online shop voor al je pantys, kousen, maillot, leggings, kniekousen, overknees, sokken, body's en lingerie! Alle artikelen zelf op voorraad en dezelfde werkdag nog verstuurd, zodat je er snel van kunt gaan genieten.
9,3
Filter 3468 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 3278 met beschrijving

• Omayra
    Geverifieerde klant van SOSHIN.nl

Mooie duidelijke website, snelle levering en altijd een kaartje met een persoonlijke groet. Reageren snel op mailtjes en als je bestelt wat in backorder staat en niet meer leverbaar is word het geld ook zeer snel teruggestort. Daarom bestel ik al een zeer lange tijd met plezier bij SOSHIN.

• Marianne Vols
    Geverifieerde klant van SOSHIN.nl

Goede producten, snel thuis geleverd, altijd zo leuk persoonlijk ingepakt.

• Hoe beoordeel je SOSHIN.nl?

• Carmen Pauw

Prima snelle service

• Tom, Heemskerk
    Geverifieerde klant van SOSHIN.nl

Mooie producten, snelle levering, feestje om te ontvangen

• Ad /Angelina Vlinder
    Geverifieerde klant van SOSHIN.nl

Snelle levering altijd lief kaartje erbij xxx

• Rob Waardenburg
    Geverifieerde klant van SOSHIN.nl

Snelle levering, mooi spul voor een mooie prijs

• Eleni Wijn
    Geverifieerde klant van SOSHIN.nl

Snel geleverd met altijd persoonlijke en vriendelijke noot. Erg goed.

• Entûsjast
    Geverifieerde klant van SOSHIN.nl

Καλή ποιότητα και γρήγορη εξυπηρέτηση

• Thea Berkhout
    Geverifieerde klant van SOSHIN.nl

N.a.v. mijn contact met klantenservice kreeg ik vrijwel direct antwoord op mijn vraag. Top!!!

• Angelique Bogers
    Geverifieerde klant van SOSHIN.nl

Nietvwat ik gewnd ben. Had een mail.gestuurdcomdat ik nietvtevreden was met mijn aankoop. Uitgelegd waarom. Niets meer gehoord. Als ik miet tevreden was mocht je dit doorgeven. Groetjes Angelique Bogers

Antwoord van SOSHIN.nl

Hoi Angelique! Zou jij ons nog een keer je mailtje willen sturen (naar info@soshin.nl), want ik kan hier geen email van jou vinden en natuurlijk gaan we het probleem dan gelijk voor je oplossen! Alvast bedankt :-) Groetjes, Bar

• Alice van Zanten
    Geverifieerde klant van SOSHIN.nl

Mooie producten, overzichtelijke website, snel verzonden en de bestelde producten worden met zorg ingepakt incl. een attent kaartje. Ook heel tevreden met de bestelde producten.

• Piet Swiezerijn
    Geverifieerde klant van SOSHIN.nl

Goede kwaliteit olie en waar voor je geld bedankt nog

• Vera Markevych
    Geverifieerde klant van SOSHIN.nl

grote keuze aan producten, goede prijzen en uitstekende service

• jakolien
    Geverifieerde klant van SOSHIN.nl

Mooie website en snelle levering

• Steven Vhb

Ramp o ramp.. gelukkig is er SOSHIN.nl 😅
    Ramp o ramp, de Falke kousen die mijn vrouw zo graag draagt kosten tegenwoordig >€30 per paar en dat wil ze er niet meer aan geven. Daarom op zoek gegaan naar een goedkoper alternatief en gelukkig is er Soshin.nl.

Bij deze winkel dus een testorder bestaande uit een waaier aan merken en kleuren besteld. We hebben net het eerste deel netjes op tijd ontvangen en alles is heel vlot verlopen. Onze ervaring met deze online winkel is top daarom ook deze score en korte ondersteunende review. Daarbij ook nog vermelden dat hier niet om gevraagd wordt: deze review werd volledig vrijwillig en zonder enige aanmoediging, uitnodiging of dergelijke geschreven.

Soshin.nl is een hele mooie website die quasi volledig gespecialiseerd is in beenmode met een groot aanbod, competitieve prijzen en eenvoudig bestelproces. In het algemeen is alles heel gebruiksvriendelijk en overzichtelijk zoals bij de allerbeste webshops op dit moment.

Je hebt het gevoel dat alles gerund wordt door één (heel dynamisch) persoon die bij eventuele problemen vlot bereikbaar is, veel feedback geeft en bovendien nog een persoonlijk bedankje schrijft..

Waar kom je dat nog tegen tegenwoordig? 😉

En hoewel ik niet zeker ben of dit echt wel zo is, maakt dit finaal niks uit want het voelt wel zo en dát geeft net die persoonlijke kwinkslag die al te vaak ontbreekt bij grote onpersoonlijke shops waar je bestelling nummer 46903405254 bent..

Alleen daarom al kopen wij veel liever bij Soshin dan bij die van een groot modebedrijf. Hier ben je geen nummer en doen ze nog de moeite om je naam op een kaartje te schrijven. 👍

Veel succes, Bar & co. Mijn vrouw test de kousen nog uit & haar favorieten bestellen we dan later in grotere aantallen. Doe zo verder!

• E.A. Monsma
    Geverifieerde klant van SOSHIN.nl

Prima artikelen en goede service

• Marloes
    Geverifieerde klant van SOSHIN.nl

Snelle en nette levering. Producten zijn van goeie kwaliteit. Erg tevreden!

• Kees de Haan
    Geverifieerde klant van SOSHIN.nl

Niet alles ontvangen. Geen bericht van wanneer wel .?

Antwoord van SOSHIN.nl

Hoi Kees! En nu je alles hebt ontvangen? ;-) Groetjes, Bar