STUFF.
Wij kleden hippe moeders! Uniek, persoonlijk en altijd verrassend. Laat ons je inspireren met gave looks!
1.105 klantbeoordelingen
Filter 1100 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 796 met beschrijving

• Lindy Ongkiehong
    Geverifieerde klant van STUFF.

Leuke artikelen, goede kwaliteit en heel aardig en snel geholpen!

• Nina
    Geverifieerde klant van STUFF.

Snelle levering en als een feestje ingepakt. Ik ben heel blij met mijn bestelling!

• Hoe beoordeel je STUFF.?

• Regina
    Geverifieerde klant van STUFF.

De bestellingen die ik bij Jennifer heb gedaan worden met liefde en een persoonlijk kaartje ingepakt. Jennifer verkoopt tijdloze kleding en voor een leuke prijs. Echte eyecatchers die je leuk kan toepassen op je dagelijkse basic kleding. Als moeder met twee kinderen heb je in de ochtend niet alle tijd van de wereld. Met een kledingstuk van Stuff is je outfit in een handomdraai fashionble 😍. Daarnaast gaat ze ook redelijk vaak op inkoop en set zij dit zsm online. Ik houd haar pagina altijd in de gaten voor de nieuwste dingen. Ik ben fan van Stuff musthaves!!

• Luna Van der ziel

Lekker snel zit top

• Claudia
    Geverifieerde klant van STUFF.

T-shirt is precies zoals afgebeeld en zit perfect! Snelle levering. Ik ben er erg blij mee.

• Annemarie van der Zwet
    Geverifieerde klant van STUFF.

Bomberjasje is superleuk ook voor de dames met maat 42. Pakketje in eerste instantie zoek geraakt bij PostNL, maar fijn geholpen door Jennifer. Aanrader!

• Dominique Warnaars-van Batenburg
    Geverifieerde klant van STUFF.

Naast dat ze super leuke kleding hebben wordt de kleding altijd leuk ingepakt met een persoonlijk berichtje erbij. Ze doet de pakketjes dezelfde dag nog de deur uit dus ik had het gewoon die dag daarna al in huis, super service. Erg blij met mijn nieuwe blouse. Hij rook heerlijk (ik denk dat ze er iets van wasparfum op sprayt) en de kwaliteit ik super mooi/goed! Zeker een aanraden om hier je nieuwe outfit te scoren! Liefs Do

• Marjan Joosten-Nijhuis
    Geverifieerde klant van STUFF.

Aparte kleding zie je tenminste niet overal en leuk kaartje bij elke bestelling super

• Marit
    Review voor STUFF.

Altijd leuke dingen, voor het eerst besteld. Prachtig rok!

• Marijke Van Houwelingen
    Geverifieerde klant van STUFF.

Fijne service, mooie unieke spullen, snel verzonden

• Daphne
    Geverifieerde klant van STUFF.

Super leuke bomberjack! Duidelijke foto's, precies zoals verwacht. Heel blij mee!

• Suzanne G
    Geverifieerde klant van STUFF.

Zoals altijd weer; snelle levering, lief handgeschreven kaartje erbij en item zoals op de site weergegeven. Altijd een zekerheidje om bij Jennifer te bestellen! πŸŽ€

• Maj-Britt
    Review voor STUFF.

In het weekend erachter komen dat je écht niks hebt om aan te trekken voor een festival en dan het super gave panter bomberjacket fiksen! Super snelle en fijne service πŸ™πŸ»πŸ€

• Ana Hoyo Blanco

Top service!

• Leonie Van Staveren
    Geverifieerde klant van STUFF.

2 super leuke jassen!! Goed contact gehad bij m’n vragen. Een blije klant!

• Mariek van t Rood
    Geverifieerde klant van STUFF.

Super! Mooie kwaliteit, snel geleverd met leuke persoonlijke boodschap. Aanrader!

• Lisette van Staaveren-Teeuwen
    Geverifieerde klant van STUFF.

Superblij met mijn panter bomber! Snelle service en een lief persoonlijk kaartje bij mijn bomber van Jennifer zelf!

• Natalie Kalma
    Geverifieerde klant van STUFF.

Top service. Snel geleverd en heel leuk dat persoonlijke kaartje erbij.

• Sabrina
    Geverifieerde klant van STUFF.

Hele leuke toffe kledingstukken, heb al een aantal keren besteld met een snelle levering! Love it! Ook als ik vragen heb is Jennifer goed bereikbaar.

• Daphne Van Leer
    Geverifieerde klant van STUFF.

By far de allerleukste webwinkel met de nog leukerre, kan dat, ja dat kan, powervrouw die (met hulp van andere leukerds) deze webwinkel runt! Altijd heerlijke kleding, mega snelle levering of ophalen! Zelfs het uitpakken van al het heerlijks is een feestje 🩷
    Kortom deze kun je niet meer missen 🩷