SUNfeetproducts

SUNfeetproducts

Ben je op zoek naar dé professionele nagellamp voor jouw pedicurepraktijk, nagelstudio of schoonheidssalon? Maak kennis met de SUNfeet, een unieke UV LED nageldroger op statief die jouw behandelingen naar een hoger niveau tilt. Geschikt voor gellak, acryl, BIAB en nagelreparaties. Verhoog je omzet!
nagelproducten nagellamp nageldroger
9,2

• Jolanda Reijerse
    Geverifieerde klant van SUNfeetproducts

Even snel tussen kerst en oud en nieuw besteld maar voor het weekend van oud en nieuw al binnen. Mooie stabiele lamp super blij ermee.

• Yara
    Geverifieerde klant van SUNfeetproducts

Na 12:00 besteld en toch de volgende dag geleverd. Keurig verpakt ook.

• Hoe beoordeel je SUNfeetproducts?

• Gemma Valen

Een superfijne lamp, werkt 👌🏼❤

• Evelien Verschuure
    Review voor SUNfeetproducts

Top service en snelle levering!
    En de lamp is ook echt een enorme aanwinst in de salon, gemakkelijk in gebruik en heel handig om precies boven de voeten/ teennagels te plaatsten. Ik ben er super tevreden over!

• Anja Rietman
    Geverifieerde klant van SUNfeetproducts

Het snoer mag wat langer. Nu moet je met een verlengsnoer werken en dat is niet altijd handig.

Antwoord van SUNfeetproducts

Bedankt voor je review Anja! Je opmerking nemen we zeker mee.

• Ann Benoit
    Geverifieerde klant van SUNfeetproducts

De lamp is niet zo makkelijk te positioneren en het snoer voor het stopcontact is zeer kort. Dus je moet sowieso met een verlengkabel werken. Staat slordig en is onhandig. De lamp geeft soms ook een vals contact zodat hij uitvalt. Er is ook geen aan/uit stand dus je moet echt iedere keer de stekker uit het stopcontact halen. Teveel minpuntjes voor een goede review.

Antwoord van SUNfeetproducts

Beste Ann, bedankt voor je review! Wat jammer om te horen dat de SUNfeet niet 100% naar wens is. Heb je toevallig onze gebruikerstips al bekeken via: https://sunfeetproducts.nl/handleiding-gebruikstips/ ? Wellicht dat er net iets te veel kracht op het snoer staat, waardoor hij minder goed contact maakt. Zou je contact met ons op kunnen nemen via info@sunfeetproducts.nl? Dan gaan we gezamenlijk kijken naar een oplossing. Groetjes, SUNfeet

• Paolina Verbeke
    Geverifieerde klant van SUNfeetproducts

lamp besteld en een dag later kreeg ik hem aan !

Antwoord van SUNfeetproducts

Bedankt voor je review en veel plezier gewenst met de SUNfeet!

• Voor Voeten
    Review voor SUNfeetproducts

Eerste x even uitvinden wat makkelijk werkt en daarna superhandig. Snoer wat aan de korte kant en zou nog handiger zijn als de lamp ook andersom zou kunnen zwenken ipv alleen naar voor/achter.

Antwoord van SUNfeetproducts

Bedankt voor je mooie review en de tips, die nemen we zeker mee. Groetjes, SUNfeet

• ann vercrusse
    Review voor SUNfeetproducts

Jammer dat de kabel zo kort is nog geen twee meter. Ik moet nu genoodzaakt met een verleng kabel werken. Toen ik er iets op zei op fb wordt mijn mening gedeled jammer. Ik wou gewoon vragen of er een mogelijkheid was om een langere kabel te verkrijgen.
    De lamp zelf werkt zoals iedere andere lamp

Beste mevrouw Vercrusse,
    Zou u contact met ons op kunnen nemen via info@sunfeetproducts.nl? Alvast bedankt!
    SUNfeet

• Diny’s Pedicure
    Review voor SUNfeetproducts

Super fijne lamp, vriendelijke medewerkers, zeer goede service!

Wat fijn om te horen Diny en bedankt voor de review! Groetjes, SUNfeet

• Eveline Swertvagher
    Geverifieerde klant van SUNfeetproducts

Ziet er zeer handig uit. Nog niet gebruikt dus kijk al uit voor de eerste gebruikname!!

Antwoord van SUNfeetproducts

Bedankt voor je beoordeling Eveline!

• Laura
    Review voor SUNfeetproducts

Supergoede en snelle service, vragen worden snel en duidelijk beantwoord. Levering ging ook soepel en ik ben erg blij met de lamp! Scheelt me echt veel tijd per behandeling en voor mijn klant kan gewoon rustig blijven liggen zonder gedoe. Top!

Antwoord van SUNfeetproducts

Bedankt voor je review, Laura!