Sabona
Sabona is opgericht in 1959, heeft een lange geschiedenis als de belangrijkste fabrikant en verkoper van koper sieraden en magnetische sieraden wereldwijd. Sabona wordt internationaal erkend als de belangrijkste verkoper van koper en magnetische armbanden dit is te wijten aan de strikte normen van kwaliteit en goed vakmanschap. Magnetische armbanden zijn zeer populair geworden de laatste tijd.

Magneettherapie is onder andere effectief voor : Artritis, Tennis elleboog, Stress, Hoofdpijn, Rugpijn, Vermoeidheid, Gewrichtspijn, Depressies, Circulatie problemen, Slechte bloedsomloop,
Migraine.
Filter 47 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 31 met beschrijving

• Aukje Pereboom

koperen armband

• Ingrid Nieuwendijk
    Geverifieerde klant van Sabona

Snelle omruil service. Erg klant vriendelijk.

• Hoe beoordeel je Sabona?

• Astrid Van Der Meer
    Geverifieerde klant van Sabona

De service is uit steken

• Lidy Z
    Geverifieerde klant van Sabona

Mooie armband. Ik draag hem nu een week en voel duidelijk dat hij werkt.Ben er blij mee

• Patrick Peerlinck
    Geverifieerde klant van Sabona

Produktmaten niet correct op website. Maar correcte afhandeling. Gratis retour en sturen mij andere maat op met gratis poetsdoekje. Goede service

• Linda
    Review voor Sabona

Goede service, vriendelijk!
    Makkelijk te bereiken, denkt mee en in mogelijkheden. Een aanrader!

• Pascale Weber Bijsterveld
    Geverifieerde klant van Sabona

Super product en goede service. De volgende dag al binnen.

• S. De jong
    Geverifieerde klant van Sabona

Mooie armband besteld. Ietsje duurder vergeleken met andere webshop's. Maar ik ben wel erg blij mee.
    Levering duurder een paar dagen. Jammer dat ik mijn pakket niet kon volgen. Voor de rest prima.

• Jan Weber
    Geverifieerde klant van Sabona

Besteld en dag later al binnen. Super service!!!

• Gijs van Lennep