Sabores de Portugal

Sabores de Portugal

Het lekkerste stukje Portugal in Nederland!

Sabores de Portugal is het resultaat van Portugese roots, Nederlandse voorliefde voor het leren kennen van andere culturen, gek zijn op eten in al zijn facetten en dit willen delen met andere mensen. Onze gecombineerde liefde voor eten en kennis van het online ondernemen en het willen delen in het gevoel van thuis zijn resulteerde in deze webwinkel; De online mini mercado voor je favoriete producten uit Portugal.

Om er zeker van te zijn dat de producten die wij bieden écht goed zijn, verzorgen wij ook onze eigen inkoop van kleinere merken. Wij kopen ook in bij de bron; In Portugal zelf. We gaan op zoek naar lokale producenten en laten ons enthousiasmeren voor hun producten door te kijken en te luisteren naar de vurigheid waarmee ze ondernemen. Zo leren we de producten écht kennen en zijn we op de hoogte van de kwaliteitseisen die aan de producten worden gesteld.

Online en offline staan we voor je klaar met een ruime keuze in Portugese producten. Zowel grote merken als lokale producten zijn bij ons te vinden en te bestellen.

Até logo, tot snel!

• Theo van Alphen

Snel en attent.

• Linda Andreae
    Geverifieerde klant van Sabores de Portugal

Door storing bij post nl ging er het 1 en ander mis met bezorgen.
    Ik heb nog niet de hele bestelling binnen maar dst komt wel goed denk ik

• Gerrard Heimans
    Geverifieerde klant van Sabores de Portugal

Snelle service! Goede en lekkere producten!

• Frits Bosker
    Geverifieerde klant van Sabores de Portugal

Product is prima maar de verzending is vreselijk. Bestelling is nog niet geleverd. Vorige keer met PostNL ook al problemen. Bestelling wordt laat aangedragen of PostNL is traag.

• Raimond Klarenbeek
    Geverifieerde klant van Sabores de Portugal

Top goede kwaliteit en bezorging

• Hetty den Brinker
    Geverifieerde klant van Sabores de Portugal

Lekker water en goede service

• W.P. Smit
    Geverifieerde klant van Sabores de Portugal

Duidelijk service en goed informatie,was even bezorgd over de bestelling maar heel tevreden.

• Marco Riemersma
    Geverifieerde klant van Sabores de Portugal

Bestelling lekker snel binnen en het enige adres, waar ik Galo piri piri kon vinden...heerlijk op de pizza! 😉

• Tom Uitterhaegen
    Geverifieerde klant van Sabores de Portugal

Goede kwaliteitsproducten. Bezorging kan wel beter.

• Ellie
    Geverifieerde klant van Sabores de Portugal

Ik heb mijn producten nog steeds niet ontvangen en is wel aangemeld maar nog steeds niet ontvangen bij de post.nl

• Dave Rhoe
    Geverifieerde klant van Sabores de Portugal

Snel en goed. Leuke webshop !

• Henk
    Geverifieerde klant van Sabores de Portugal

Ons vaste adres voor de overheerlijke amarguinha. In verband met de feestdagen kwam hij wat later, maar daar was keurig op tijd voor gewaarschuwd. En we zorgen altijd dat we niet zonder zitten 😉

• Urmy Helstone

Goede kwaliteit. Lekkere recepten. Sardines paté zo smeuig

• LdH
    Geverifieerde klant van Sabores de Portugal

Goede service en producten!

• P.
    Review voor Sabores de Portugal

Mijn bestelling is retour verzonden naar de winkel. Nu moet ik betalen, heb de winkel gemaild en gebeld, maar tot nu toe geen reactie. Heel slecht te bereiken.

• Richard Hart
    Geverifieerde klant van Sabores de Portugal

Ik ben erg blij met de goeie service en gelukkig ondanks feestdagen toch optijd en hele goeie piri producten echt een taste uit Portugal

• Maruska Guimaraes
    Geverifieerde klant van Sabores de Portugal

Top service en de Bacalhau is geweldig!

• Diogo Veloso
    Geverifieerde klant van Sabores de Portugal

Chegou tudo direitinho e rápido, foi uma maravilha matar as saudades dos produtos do nosso lar 🇵🇹

• Iris
    Geverifieerde klant van Sabores de Portugal

Tot nu toe is het pakket nog niet verstuurd. Ook geen reactie op mijn mail gehad. Ben benieuwd of dat nog verandert