Sabores de Portugal

Sabores de Portugal

Het lekkerste stukje Portugal in Nederland!

Sabores de Portugal is het resultaat van Portugese roots, Nederlandse voorliefde voor het leren kennen van andere culturen, gek zijn op eten in al zijn facetten en dit willen delen met andere mensen. Onze gecombineerde liefde voor eten en kennis van het online ondernemen en het willen delen in het gevoel van thuis zijn resulteerde in deze webwinkel; De online mini mercado voor je favoriete producten uit Portugal.

Om er zeker van te zijn dat de producten die wij bieden écht goed zijn, verzorgen wij ook onze eigen inkoop van kleinere merken. Wij kopen ook in bij de bron; In Portugal zelf. We gaan op zoek naar lokale producenten en laten ons enthousiasmeren voor hun producten door te kijken en te luisteren naar de vurigheid waarmee ze ondernemen. Zo leren we de producten écht kennen en zijn we op de hoogte van de kwaliteitseisen die aan de producten worden gesteld.

Online en offline staan we voor je klaar met een ruime keuze in Portugese producten. Zowel grote merken als lokale producten zijn bij ons te vinden en te bestellen.

Até logo, tot snel!
Portugese delicatessen, Foodservice distributeur, Online mercado
Filter 42 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 37 met beschrijving

• Rita Buitenhuis
    Geverifieerde klant van Sabores de Portugal

Snelle service, en aangenaam verrast door attente kaart en zakje met proefmonstertjes !!

• Nilton

Goede service en prijzen👍🏾😁

• Hoe beoordeel je Sabores de Portugal?

• Fernando Neves

Geweldige service

• Ans Wolters
    Geverifieerde klant van Sabores de Portugal

Prima service. Snel geregeld en snel bezorgd.

• Judith Bouman
    Geverifieerde klant van Sabores de Portugal

Zeer goede service tevreden klant

• Liesbeth Sesink
    Geverifieerde klant van Sabores de Portugal

Snelle levering. Was met aandacht ingepakt en verzonden.

• Peter Vos
    Geverifieerde klant van Sabores de Portugal

Heerlijke en bekende Portugese producten. Dit keer olijfolie (Herdade do Esparoã) gekocht. Zondagavond besteld, dinsdagochtend al in huis. Met een leuk bedankt kaartje erbij. Binnenkort maar een doosje Superbock bestellen #teamsuperbock

• Frans Van hoorn

Snelle en accurate levering

• L Nathan
    Geverifieerde klant van Sabores de Portugal

Snelle service, veilig verpakt.

• Rien Ipenburg
    Geverifieerde klant van Sabores de Portugal

Duurde even maar alles keurig binnen