Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Ontdek Sake.nl, dé online sake winkel voor liefhebbers van Japanse kwaliteits-sake. Bij Sake.nl bieden wij het grootste aanbod van Japanse sake in Nederland. Breng ook een bezoek aan onze slijterij, Ma Sake. Bestel nu jouw favoriete sake bij Sake.nl, jouw betrouwbare online sake winkel.
japanse sake slijterij japanse dranken
Filter 42 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 31 met beschrijving

• Kelly Jean
    Geverifieerde klant van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Goede service en klantenservice! De website werkte niet (vandaar 1 ster minder), maar de klantenservice pakte het goed op.

Antwoord van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Dank je wel voor je bestelling. Het spijt ons dat we vorige week een storing hadden op onze website en we zijn blij dat je ons de kans hebt gegeven om via persoonlijk contact je bestelling verder af te kunnen handelen.

• NikkiJ
    Geverifieerde klant van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Uitgebreid assortiment en informatie hierover. Bestelling was goed verpakt en duurzaam (kleine doos waar precies mijn bestelde producten in paste). Erg tevreden! Sake.nl ook al bij familie aanbevolen!

Antwoord van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Dank je wel voor de mooie review, we zijn blij dat de tijd en aandacht die we in ons assortiment en informatie stoppen wordt gewaardeerd. We proberen zoveel mogelijk verpakkingsmateriaal te hergebruiken en dozen die gemaakt zijn van gerecycled materiaal voor verzending liefst in kleinere verpakkingen.

• Deni
    Geverifieerde klant van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Ruime keuze en snelle levering! Heerlijke Sake.

Antwoord van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Dank je wel voor de mooie beoordeling van onze service en sake

• Mariska Hijmans

Snelle levering, netjes verpakt

Antwoord van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling en de complimenten, we hopen dat je gaat genieten van de lekkere sake die je hebt gekocht.

• Eric Van den oord
    Geverifieerde klant van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Mooie sake ,mooie verpakking. Goede bezorging.

Antwoord van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling en complimenten, geniet van de sake

• Chris
    Geverifieerde klant van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Snel geleverd, goed verpakt, super lekker!

Antwoord van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Dank je wel voor de mooie review, fijn dat alles goed aangekomen is en helemaal naar wens smaakt.

• Frans Kroon

Snel en fantastisch assortiment

Antwoord van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Dank je wel voor de bestelling, mooie recensie en complimenten

• Casper Schat
    Geverifieerde klant van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

1 van mijn Sake's binnen een pakket was niet meer verkrijgbaar. Netjes gebeld door een medewerker en hadden netjes excuses aangeboden + een upgrade / extra flesje.

Kan geen betere service wensen

Antwoord van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Dank je wel voor je bestelling en mooie recensie. Fijn dat we je bestelling op deze manier goed hebben kunnen afronden.

• Anthony van Vliet
    Geverifieerde klant van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Leuk om weer Sake te bestellen. Goede website en snel geregeld

Antwoord van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Dank je wel voor de bestelling en complimenten, heel erg fijn om te horen

• A C Van der Wilk
    Geverifieerde klant van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Prima te woord gestaan en ongevraagd kleine attentie mogen ontvangen.

Antwoord van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Dank je voor de bestelling en mooie recensie. Heel veel plezier met de mooie sake

• Bi Herrenauw
    Geverifieerde klant van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Uitstekende service, informatie en levering. Zeer klantvriendelijk en goede productkennis!

Antwoord van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Heel erg bedankt voor je mooie recensie, complimenten, bestelling en winkelbezoek.

• Yung Lok Ching
    Geverifieerde klant van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Good price, good communication and fast delivery. I would recommend and I will buy again!

Antwoord van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Thank you so much for your order and great comments

• Matijs de Jong
    Geverifieerde klant van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Ondanks dat het midden in de feestdagen was, werd de bestelling snel en op tijd geleverd!

Antwoord van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Dank je wel voor de bestelling en mooie recensie. Fijn dat de lekkere sake die je besteld had weer snel in huis was.

• Herman De Bode
    Geverifieerde klant van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Mooie prijzen en heel juiste communicatie

Antwoord van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Dank je wel voor de bestelling en mooie recensie. Geniet van de heerlijke fles sake die we mochten opsturen.

• Benjamin Meyer
    Geverifieerde klant van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Snelle levering zelfs tijdens de kerstdagen

Antwoord van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Dank je wel voor de bestelling en mooie recensie. We doen er alles aan om onze bestellingen snel te leveren en zijn blij dat dit dankzij Post.NL goed gelukt is.

• Marion
    Geverifieerde klant van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Goede service en snelle levering

Antwoord van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Dank je wel voor de bestelling en mooi recensie. Hopelijk heb je genoten van de heerlijke fles Yuzu sake of ga je dat binnenkort doen.

• bram hamelinck
    Geverifieerde klant van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Snel zonder problemen toegekomen.

Antwoord van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Dank je wel voor de bestelling en mooie recensie, fijn dat de bestelling weer goed is aangekomen

• Eric Van den oord
    Geverifieerde klant van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Ik heb een shochu en een Sake besteld. Kreeg beide snel geleverd in een perfecte verpakking. De shochu is leuk. De Sake ,Uchu space sake is prachtig. Alleen de verpakking al. En ik denk dat de kwaliteit ook space high is. Kan deze zaak bij iedereen aanbevelen. En zal zelf zeker terug keren.

Antwoord van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Heel erg bedankt voor je bestelling en mooie recensie. Geniet van je aankopen

• Bart
    Geverifieerde klant van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Levering was op tijd, netjes en verzorgd ingepakt. Ga mijn aankopen binnenkort uitproberen dus ben benieuwd naar de smaak!

Antwoord van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Dank je wel voor de bestelling en mooie recensie. Heel veel plezier ermee en hopelijk smaakt het uitstekend.

• Maurice Hoonderd
    Geverifieerde klant van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Snelle service en goede prijs

Antwoord van Sake.nl - Japanese Craft Beverages

Dank je wel voor het compliment en mooie recensie. We hopen dat je gaat genieten van je sake pakket