Samurai Katana Shop

Samurai Katana Shop

De specialist voor de Japanse Katana en trainingszwaarden. Laagdrempelig en verstand van zaken.
Filter 25 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 24 met beschrijving

• Smesman Steven
    Review voor Samurai Katana Shop

Het contact verliep vlot via e-mail en telefoon. Goed bereikbaar.
    Snelle levering. Na verzending hebben we de levering binnen 2 dagen ontvangen.
    Was goed en degelijk verpakt en beschermd tegen schade.
    De Praying Mantis katana is van uiterst goede kwaliteit en overtrof mijn verwachtingen.

• Jack
    Review voor Samurai Katana Shop

item was exactly what i was looking for and was in perfect condition. shipping and delivery were also very fast once it cleared customs. seller was responsive to questions.

• Hoe beoordeel je Samurai Katana Shop?

• LS de Jong
    Geverifieerde klant van Samurai Katana Shop

Betrouwbaar, prima service, goed scherp zwaard. Ik zou deze webwinkel bij iedereen aanraden!

• M van Hoven
    Geverifieerde klant van Samurai Katana Shop

De Three Monkey Katana voldoet echt aan mijn eisen voor een lichte en mooi afgewerkte Shinken. Iets tekort voor mijn examen aangeschaft zodat ik net op tijd kon wennen aan deze Katana. Uiteindelijk mijn examen met goed gevolg kunnen afleggen. Dank je wel voor je advies en misschien tot de volgende keer.

• R vd Bosch
    Geverifieerde klant van Samurai Katana Shop

Bestelling is snel verwerkt en was binnen enkele dagen ontvangen. Top

• Ruud
    Geverifieerde klant van Samurai Katana Shop

Een groot assortiment in allerlei soorten zwaarden in alle prijs klassen.
    Goed verpakt en snel bezorgd. Duidelijke site met voldoende informatie op al mijn vragen
    Erg tevreden.

• Petra
    Review voor Samurai Katana Shop

Levering met aandacht. Samoerai zijn, vereist volledige concentratie. Elk detail is belangrijk. Voor dat de Samoerai op pad ging hielden ze een theeceremonie. Voor voorspoed en templatie. Ook bij de theeceremonie, die ik beoefen, wordt de Fukusa doek gebruikt, als respect. Ik heb deze doek gekocht.

• B Heemskerk
    Review voor Samurai Katana Shop

Mooie katana en vrij snel geleverd. Voor katanas in Nederland is dit de beste webwinkel

• steven peeters
    Review voor Samurai Katana Shop

vlotte levering, bestelling netjes verpakt.

• B ten Berge
    Geverifieerde klant van Samurai Katana Shop

Dit is wat mij betreft de beste winkel waar je heen kunt gaan voor het kopen van een katana. Hij geeft goede tips v.w.b. het onderhoud en hanteert zijn spullen met zorg en respect.
    Mijn volgende katana koop ik ook bij hem, geen enkele twijfel.