Samurai Katana Shop

Samurai Katana Shop

De specialist voor de Japanse Katana en trainingszwaarden. Laagdrempelig en verstand van zaken.
Filter 37 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 36 met beschrijving

• Johan
    Review voor Samurai Katana Shop

Samurai katana shop bespaart zich geen enkele moeite om de tevredenheid van de klant hoog te houden binnen de grenzen van het redelijke. De aankopen die ik bij deze shop gedaan heb zijn allemaal in perfecte staat toegekomen. Ook met andere artikelen die mijn interesse wekten buiten de webshop werd ik fantastisch geholpen. Jordy is een man met een groot hart voor zijn klanten. Dankjewel Jordy!

• Pierre Nijenhuis
    Review voor Samurai Katana Shop

Een hele goede service,en zeker mooie prijzen.Ik heb wel eens een odachi voorbij zien komen op internet,maar nooit gedacht dat ik er ook een zou hebben.Dank zij Jordy heb ik er nu een.Mijn dank is dus heel groot Jordy.

• Hoe beoordeel je Samurai Katana Shop?

• Luc Van Gael
    Review voor Samurai Katana Shop

Heel mooie Jian. Ligt goed in de hand, mooie balans, kortom: kwaliteit! De sobere afwerking straalt Zen uit. Snelle levering en goed verpakt. Top!

• Jan Haeyaert
    Review voor Samurai Katana Shop

Aan te raden bij iedereen die zich een katana wil aanschaffen. Heb er verschillende aangeschaft via deze winkel. Contact verliep vlot via what's app met Jordy. De levering is snel en in orde. De katana's zijn zeer degelijk en betaalbaar voor een beginneling als ik ben. En
    prachtig om op een zwaardenrek uit te stallen.Mijn volgende aankoop zal zeker bij de samurai katana shop zijn. Een echte topper.

• JC - Belgium
    Review voor Samurai Katana Shop

Hanwei Tanbo Katana : great product, lightweight, very well balanced, super solid, nice esthetics, delivery - as usual with Jordy - flawless
    Hanwei Practical Pro Elite Katana : great balance, extra long handle needs quite some practice, super solid, flawless

• Jan J
    Review voor Samurai Katana Shop

Prima service, snelle levering. Degelijk materiaal!

• Liam
    Review voor Samurai Katana Shop

Antwoord snel op je vragen, via Whatsapp. Goede service, snelle levering & kwalitatief product! Tevreden klanten komen terug!

• Kevin
    Review voor Samurai Katana Shop

Na maanden is mijn KTN3 katana dan eindelijk aangekomen.
    Er was van te voren op de pagina van de katana al duidelijk aangegeven, dat dit maanden lang kon gaan duren. Dat is een grote plus.

De katana op zich heeft een prachtige afwerking en hij is in goede staat aangekomen. De katana was ook zeer veilig verpakt. Daarbij top service gehad toen ik er om vroeg.

• JC
    Review voor Samurai Katana Shop

Mr. Jordy Klaver takes good care of his customers and merchandise. To me this was a five star delivery. Clear and ample website-information, well protected goods during (fast) shipping.
    As far as the Hanwei Bushido katana itself is concerned :
    - strong fit in the saya, no rattle,
    - tightly wrapped ito,
    - solid build quality,
    - beautiful hamon,
    - elegant looks over-all, nice color combinations.
    Since I did no cutting with the katana, no review on that aspect.
    I gladly recommend this supplier.
    Thank you, Jordy !
    JC

• Eddy
    Review voor Samurai Katana Shop

Prachtig aanbod. Goede kennis van zaken!!!

• G Hakkert
    Review voor Samurai Katana Shop

Eerlijk , goede info en goede service ! Beter wordt het niet .

Antwoord van Samurai Katana Shop

Dank U, Dank U!

• N v Dingenen
    Review voor Samurai Katana Shop

Geweldige service, de volgende aanschaf via deze shop komt er aan !
    Verzending top !

• Smesman Steven
    Review voor Samurai Katana Shop

Het contact verliep vlot via e-mail en telefoon. Goed bereikbaar.
    Snelle levering. Na verzending hebben we de levering binnen 2 dagen ontvangen.
    Was goed en degelijk verpakt en beschermd tegen schade.
    De Praying Mantis katana is van uiterst goede kwaliteit en overtrof mijn verwachtingen.

• Jack
    Review voor Samurai Katana Shop

item was exactly what i was looking for and was in perfect condition. shipping and delivery were also very fast once it cleared customs. seller was responsive to questions.

• LS de Jong
    Review voor Samurai Katana Shop

Betrouwbaar, prima service, goed scherp zwaard. Ik zou deze webwinkel bij iedereen aanraden!

• M van Hoven
    Review voor Samurai Katana Shop

De Three Monkey Katana voldoet echt aan mijn eisen voor een lichte en mooi afgewerkte Shinken. Iets tekort voor mijn examen aangeschaft zodat ik net op tijd kon wennen aan deze Katana. Uiteindelijk mijn examen met goed gevolg kunnen afleggen. Dank je wel voor je advies en misschien tot de volgende keer.

• R vd Bosch
    Review voor Samurai Katana Shop

Bestelling is snel verwerkt en was binnen enkele dagen ontvangen. Top

• Ruud
    Review voor Samurai Katana Shop

Een groot assortiment in allerlei soorten zwaarden in alle prijs klassen.
    Goed verpakt en snel bezorgd. Duidelijke site met voldoende informatie op al mijn vragen
    Erg tevreden.

• Petra
    Review voor Samurai Katana Shop

Levering met aandacht. Samoerai zijn, vereist volledige concentratie. Elk detail is belangrijk. Voor dat de Samoerai op pad ging hielden ze een theeceremonie. Voor voorspoed en templatie. Ook bij de theeceremonie, die ik beoefen, wordt de Fukusa doek gebruikt, als respect. Ik heb deze doek gekocht.

• B Heemskerk
    Review voor Samurai Katana Shop

Mooie katana en vrij snel geleverd. Voor katanas in Nederland is dit de beste webwinkel