Sanicswinkel

Sanicswinkel

Sanicswinkel.nl is de specialist in badkameraccessoires
9,1

• Kwaliteit
    Review voor Sanicswinkel

Snelle levering en kwalitatief goed product.

• Rosie
    Review voor Sanicswinkel

Ik schrijf deze eerlijke review als tegenprestatie voor een cashback.
    Alle producten zijn heel goed en mooi. Ook de reserve-rolhouder in de vorm van een koe is erg leuk. Ik kan niet wachten op reacties van visite. Ik heb een heel nieuw toilet.

• Hoe beoordeel je Sanicswinkel?

• Aaron
    Review voor Sanicswinkel

Snelle levering, handig te monteren, makkelijk in gebruik en een ontzettend leuke toevoeging aan de badkamer.

• Ys
    Review voor Sanicswinkel

Ik schrijf deze eerlijke review als tegenprestatie voor een cashback. Ik heb een keurig product ontvangen, snelle levering, goed verpakt, makkelijk te monteren!

• Maria
    Review voor Sanicswinkel

Goede prijzen, snel bezorgd en goede communicatie!

• Super snel

Actie Wc rolhouder

• Ingrid

Snel geleverd, mooi product

• Jeroen
    Review voor Sanicswinkel

Goed product zoals ook omschreven op de site. Blij mee.

• Pierre Orbons
    Review voor Sanicswinkel

Perfecte levering zoals beloofd. geleverde artikelen zien er goed uit.

• Oostendorp
    Review voor Sanicswinkel

Super leuke wc rol houder besteld!! Zeker een aanrader

• Bram

Goede klantenservice

• A van den Berg
    Geverifieerde klant van Sanicswinkel

Niet te duur en prima op tijd geleverd.

• Jeroen M
    Review voor Sanicswinkel

Meerdere zwarte houdertjes voor o.a. wc-rollen besteld. Al weer twee jaar geleden. De kwaliteit is gewoon goed. Ze blijven mooi zwart. Doordat het plakkers waren hoefde ik niet te boren. Maar het zit wel gewoon muurvast aan de muur

• mooi design zeepbakje

Goede en snelle service

• Leidy
    Review voor Sanicswinkel

Toiletpapier houder, 2 gekocht alleen jammer dat eentje valt steeds van de muur de plak ding plak niet meer en ik heb het nu minder dan 2 weken hangen

• Dianne en Zoë van Dal
    Review voor Sanicswinkel

Aangename shopervaringen via sanicswinkel.nl (15% korting) en Bol.com incl. gratis verzending per DHL of PostNL traceerbaar via track & trace. Geniaal: persoonlijke aandacht en nazorg van Tom en Jordy: tips en handleiding bevestigsmaterialen. Goede klantenservice: mocht onverhoopt een artikel uit een onjuiste serie ontvangen zijn, zoals een handdoekhaak, dan wordt probleemloos het juiste artikel nageleverd.
    Ik heb veel plezier van al mijn aankopen: doucherek zonder boren (in gebruik als kruidenrekje in de keuken), 2 handdoekrekken 60 cm, douche-/raamwisser, luxe zeepdispenser, toiletrolhouder Manta, reserverolhouder kat/schaap uit de beestenboelserie.
    Sanics is gespecialiseerd in de final touch voor je (nieuwe) badkamer of luxe inloopdouche! Toegankelijk voor zowel consumenten, als zakelijk: betrouwbare partner op het gebied van robuste luxe badkamer accessoires.

• Piet
    Geverifieerde klant van Sanicswinkel

Mooi zwart design handoekrek zonder boren. Geplakt en 24 uur niet belast, ben er heel tevreden en blij mee. Ziet er goed uit

• Linda Joosten

Was Top

• Anneke
    Review voor Sanicswinkel

Ik schrijf deze eerlijke review als tegenprestatie voor een cashback.
    Deze zeer functionele en ruimtebesparende handdoekenrek past mooi bij onze badkamer. Vlot geleverd, duidelijke handleiding. Top!

• Sveva
    Geverifieerde klant van Sanicswinkel

Quick delivery and good product, just like in the picture