Sanimex Design B.V.

Sanimex Design B.V.

Sanimex Design is leverancier van sanitair, plafonds, verlichting en schoonmaakproducten.

• R Winkel

Wc kraan besteld, is zo'n 60% voordeliger als de boumarkt
    Kwaliteit lijkt ook prima

Antwoord van Sanimex Design B.V.

Bedankt voor deze positieve review!

• Schipper
    Geverifieerde klant van Sanimex Design B.V.

Mooie kraan, alleen op de afbeelding staat dat de kraan de andere kant op opent dan werkelijk, deze draait de andere kant op dat is jammer.

Antwoord van Sanimex Design B.V.

Bedankt voor de review. We proberen onze afbeelding aan te laten sluiten bij de werkelijkheid. Mocht dat niet zo zijn dan kunnen we altijd een oplossing zoeken.
    Na controle is gebleken dat afbeelding en product overeenkomen.

• Hoe beoordeel je Sanimex Design B.V.?

• Eddy
    Review voor Sanimex Design B.V.

Zeer snelle,professionele,klantvriendelijke en persoonlijke serviceverlening.

Antwoord van Sanimex Design B.V.

Hartelijk dank Eddy voor je review. Ik vond het contact zeer plezierig.
    Je bent de eerste klant uit Belgiƫ die een review heeft gegeven!

• Nikki
    Review voor Sanimex Design B.V.

Geweldige service en hele goede adviezen. Een vakman met ontzettend veel kennis van zaken met tips waar je ook echt iets aan hebt. We hadden een onmogelijke uitdaging en eigenaar Eelke wist dit voor ons op te lossen. Wij zijn hem ontzettend dankbaar. Ook als je iets niet kan vinden, bel Eelke en hij doet er alles aan om je te helpen. Hij is altijd bereikbaar en reageert ontzettend snel. Een echte aanrader!

Antwoord van Sanimex Design B.V.

Nikki, zeer bedankt voor deze mooie review!

• linda
    Review voor Sanimex Design B.V.

Mijn ervaring met Sanimex Design is geweldig!! Eelke doet er alles aan om een klant te helpen en service te verlenen. Wij hadden zonder zijn inzet en moeite nooit het probleem kunnen oplossen die wij hadden met onze inbouw thermostaat. Ik had al verschilde sanitair bedrijven benadert zonder resultaat. Eelke heeft een ongekende passie voor zijn vak met als resultaat dat hij onderscheidend is in aanbod en service.

Antwoord van Sanimex Design B.V.

Linda, ik wil jou ook bedanken! Ik heb de telefoongesprekken en appjes als zeer positief ervaren.

• Gerald
    Review voor Sanimex Design B.V.

Wat een super fijn bedrijf! Opzoek naar een product wat nergens snel leverbaar was een poging ondernomen bij Sanimex Design. Eigenaar Eelke regelde de levering na eerst een terzake kundig advies gegeven te hebben binnen no-time voor ons. Zeer snelle ( binnen een krap uurtje), vriendelijke, persoonlijke terugkoppeling. Dezelfde dag werd de bestelling verzonden. En dit tegen een zeer scherpe prijs. Dat dit soort bedrijven nog bestaan! Met overigens een aantrekkelijke, overzichtelijke webshop. Maar ik adviseer ‘bel als je het net even niet kan vinden of aanvullende info wenst.’ Bedankt!

Antwoord van Sanimex Design B.V.

Gerald, bedankt voor deze mooie en positieve review!

• Jan-Willem Hubert
    Geverifieerde klant van Sanimex Design B.V.

Scherpste prijs op internet, makkelijke plaatsing van bestelling, wordt goed op de hoogte gehouden en zeer snelle aflevering.

• Henk Dannenberg

alles compleet

• Peter Noordijke
    Geverifieerde klant van Sanimex Design B.V.

Snelle levering, snel antwoord op mail

• Fred Zegveld
    Geverifieerde klant van Sanimex Design B.V.

Snel duidelijk en prima geleverd

• Bert
    Review voor Sanimex Design B.V.

Goede service, snel en adequaat gereageerd!

• Hans
    Review voor Sanimex Design B.V.

Hele fijne service en nazorg. Ben heel tevreden met het resultaat. :-)