Sanispecials

Sanispecials

Sanispecials.nl (2010) is een webwinkel gespecialiseerd in Sanitair, Centrale Verwarming, Ventilatie, Keukenaccessoires, Elektra & Verlichting. Voor ons staan service & (lever)betrouwbaarheid hoog in het vaandel!
9,0

• stef
    Review voor Sanispecials

niet verbeteren ... gewoon stoppen ermee ... zijn afgrijselijk ... beloven van te leveren .. houden je wekenlang aan het lijntje ... foetsie ... doen niks

• Denise
    Review voor Sanispecials

Zeer ontevreden over de slechte service. Traag antwoord op mails en erg korte retourtermijn. In de bouw/badkamerwereld is retourneren binnen 30 dagen heel normaal en zeker nu tijdens Corona (vaak verlengd). Bij Sanispecials is dat 14 dagen, zonder uitzondering. Ook als het nog nieuw in verpakking zit! Geen enkele tegemoetkoming, niet eerder meegemaakt. Je kunt beter bij de concurrent bestellen, daar kan een retour wel gewoon binnen 30 dagen.

Antwoord van Sanispecials

Beste Denise,

U bent overal reviews aan het plaatsen maar uiteindelijk ligt het bij uzelf vrees ik.

U heeft op 24 november besteld en meld een maand later dat door persoonlijke omstandigheden en een verkeerd product te hebben besteld, dat het product retour moet.
    Onze policy is dat u met 14 dagen aan kunt geven dat iets retour komt en dan heeft u nog 14 dagen tijd om het ook daadwerkelijk retour te sturen.

Ik vind het heel eerlijk gezegd dat u uw probleem ons probleem maakt en zo werkt dat naar mijn mening niet.

Sanispecials zal onder de webwinkels een van de eerste zijn die een probleem graag voor haar klant oplost, maar het moet wel in het redelijke blijven natuurlijk.

Frank van Engelen.

• Hoe beoordeel je Sanispecials?