Sanitear

Prima kwaliteit, snelle levering

Top.

• Marco
    Review voor Sanitear

Prima services, goede producten. Dikke prima !

• Hoe beoordeel je Sanitear?

• Roos
    Review voor Sanitear

Ik heb een badmeubelset en douchekraan gekocht (merk van Como). Na de loop van 3 maanden ben ik zeer tevreden met deze producten. De levering was ook op tijd

• Gerrit
    Review voor Sanitear

Fijn dat je tegenwoordig online kan bestellen

• Rezzan
    Review voor Sanitear

We werden goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. echt mooie wastafelkraan en douche. Vlotte afhandeling, correcte levering, erg tevreden.

• Joys
    Review voor Sanitear

Prima kwaliteit van product. Goede duidelijke site om te bestellen, leuke acties en goede bezorging heel netjes gedaan . De badmeubel zitten er nu in en is erg mooi geworden. bedankt

• Fred
    Review voor Sanitear

een bedrijf met unieke sanitair-designs. de bezorging was verassend snel. over de kwaliteit van mijn badmeubel ben ik zeer tevreden. volgende keer zal ik kijken naar de toiletartikelen!

• Meral Dagisli
    Review voor Sanitear

Een bedrijf waar andere voorbeeld van moeten nemen. Ik heb op 16-12-2021 mijn fonteinsets en kraanwerken ontvangen. Dit was een snelle levering. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en ik hou van de design. Wat ik het fijnst vond was dat ik na het vergeten van mijn kortingscode in te voeren alsnog het bedrag op mijn account terug kreeg. Toen ik dit zag op 20-12-2021 was ik zeer verbaasd en vrolijk. Ik vind dat meerdere bedrijven hiervan kunnen leren. Bedankt.

• Daniel
    Review voor Sanitear

Dit is mijn allereerste review, maar ik vind het waard voor dit bedrijf.

Ik heb een (como) kraanwerk besteld en deze vlot ontvangen. De design leek exact op die in de foto’s, dus er viel helemaal niks tegen. Ik vind hem heel luxe en kwalitatief.

Ook heb ik deze eerder ontvangen dan gepland. Dat is altijd wel een pluspunt. De klantenservice was snel en behulpzaam en ik ben hier helemaal tevreden mee!

• Harm
    Review voor Sanitear

Voor de eerste keer een aankoop gedaan bij Sanitear.nl Diverse sites bekeken, Sanitear sprak mij het meeste aan; overzichtelijke website, wat ik zocht was gemakkelijk te vinden met goede informatie en afbeelding. Na bestelling correcte afhandeling en zeer snelle levering !!! Top bedrijf