Sanitear
Specialist in design badkamers en toiletten.
Van s’morgens vroeg tot s’avonds laat maakt u gebruikt van uw badkamer, de ruimte die speciaal is ingericht om uw lichaamsverzorging optimaal mogelijk te faciliteren. Dit weten we bij Sanitear.nl als geen ander en daarom zijn wij trots dat we onszelf kunnen voorstellen als uw badkamer specialist. Bij Sanitear.nl vind u alles voor uw badkamer; van een extra detail tot een compleet nieuw ruimte. Wij bieden een ruim assortiment aan van de hoogste kwaliteit badkamer meubelen en onderdelen, o.a. van merken als Hansgrohe, Geberit en Como. Voor wie een luxe uitstraling wilt of juist van praktisch houdt, iedereen kan hier zijn droom badkamer waar maken. Heeft u hulp nodig, dan kunt u altijd en vrijblijvend advies vragen bij onze specialisten. Zij staan altijd klaar om u optimaal te helpen. Wij bieden u top kwaliteit, uniek en betaalbaar sanitair assortiment voor de inrichting van uw badkamer en toilet ruimte. Als sanitair webwinkel weet Sanitear.nl hoe belangrijk een tevreden klant is. Het maakt niet uit om wat voor sanitair het gaat ; een toilet pot ,een douchegoot of een toiletzitting, de service die u van ons kunt verwachten is altijd even top punt.
8,3

• Fred S.

Goede service,
    snelle afhandeling

• Harm van Eert
    Review voor Sanitear

Snelle klantenservice, zeer goed geholpen met mijn vragen over het product en geschiktheid voor mijn verbouwing. Ik heb mijn bestelling binnen 1 dag ontvangen. Geweldiig!

• Hoe beoordeel je Sanitear?

• Rob de Kruif
    Review voor Sanitear

Geen dialoog mee te voeren :-(
    Douchekraan aangeschaft, in de verpakking gelaten omdat de installateur de badkamer ging verbouwen.
    Bij het installeren ontdekt dat het knopje boven op de kraan ontbrak.
    Maar omdat we te laat zijn met reageren kan hij ons niet meer helpen.
    Hij wist immers ook niet wat er eventueel gebeurd zou kunnen zijn..
    Je mag verwachten dat je goed en compleet materiaal krijgt, ga ik toch niet de hele doos overhoop halen of alles wel compleet is??

• frank
    Review voor Sanitear

Hele mooie producten en vriendelijke klantenservice! Ik zou zeker weer hier bestellen. De producten zien er precies uit zoals ze eruitzien op de foto’s, en het materiaal dat gebruikt wordt voelt hoogwaardig.

• O
    Review voor Sanitear

Geweldig product, snelle levering.

• paul stam
    Review voor Sanitear

Wij hebben 2 hele dure toiletten besteld en geleverd gekregen door dit bedrijf.

Na montage bleek dat bij 1 van de toiletten de toiletbril er niet recht op gemonteerd kon worden.
    Ook blijft deze toilet een riool geur geven in de toiletruimte.
    Naar meerdere keren contact te hebben gezocht horen we gewoon helemaal niks meer.
    Enige wat we te horen kregen is stuur de toilet maar op!!!!!! en als we niks vinden zijn alle verzendkosten en onderzoekkosten voor jullie eigen rekening.

• P.David
    Review voor Sanitear

We hadden een doucheset, wastafelkranen, waskommen en een toiletpot gekocht tegen een hele mooie prijs en we kregen zelfs in die week extra 10 % korting. Eenvoudig te installeren; een aanrader voor de doe-het-zelver. Kwaliteit is super en zeer goed verpakt en prima aflevering volgens afspraak. Op de site was een ruime keuze en alles was duidelijk vermeld. Kortom Sanitear is een betrouwbare firma, die we zeker aanbevelen

• Sandra
    Review voor Sanitear

Bedankt voor de service en mooi profucten. Goede kwaliteit , wel betaalbaar

• Richard

Prima kwaliteit, snelle levering

Top.

• Marco
    Review voor Sanitear

Prima services, goede producten. Dikke prima !

• Roos
    Review voor Sanitear

Ik heb een badmeubelset en douchekraan gekocht (merk van Como). Na de loop van 3 maanden ben ik zeer tevreden met deze producten. De levering was ook op tijd

• Gerrit
    Review voor Sanitear

Fijn dat je tegenwoordig online kan bestellen

• Rezzan
    Review voor Sanitear

We werden goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. echt mooie wastafelkraan en douche. Vlotte afhandeling, correcte levering, erg tevreden.

• Joys
    Review voor Sanitear

Prima kwaliteit van product. Goede duidelijke site om te bestellen, leuke acties en goede bezorging heel netjes gedaan . De badmeubel zitten er nu in en is erg mooi geworden. bedankt

• Fred
    Review voor Sanitear

een bedrijf met unieke sanitair-designs. de bezorging was verassend snel. over de kwaliteit van mijn badmeubel ben ik zeer tevreden. volgende keer zal ik kijken naar de toiletartikelen!

• Meral Dagisli
    Review voor Sanitear

Een bedrijf waar andere voorbeeld van moeten nemen. Ik heb op 16-12-2021 mijn fonteinsets en kraanwerken ontvangen. Dit was een snelle levering. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en ik hou van de design. Wat ik het fijnst vond was dat ik na het vergeten van mijn kortingscode in te voeren alsnog het bedrag op mijn account terug kreeg. Toen ik dit zag op 20-12-2021 was ik zeer verbaasd en vrolijk. Ik vind dat meerdere bedrijven hiervan kunnen leren. Bedankt.

• Daniel
    Review voor Sanitear

Dit is mijn allereerste review, maar ik vind het waard voor dit bedrijf.

Ik heb een (como) kraanwerk besteld en deze vlot ontvangen. De design leek exact op die in de foto’s, dus er viel helemaal niks tegen. Ik vind hem heel luxe en kwalitatief.

Ook heb ik deze eerder ontvangen dan gepland. Dat is altijd wel een pluspunt. De klantenservice was snel en behulpzaam en ik ben hier helemaal tevreden mee!

• Harm
    Review voor Sanitear

Voor de eerste keer een aankoop gedaan bij Sanitear.nl Diverse sites bekeken, Sanitear sprak mij het meeste aan; overzichtelijke website, wat ik zocht was gemakkelijk te vinden met goede informatie en afbeelding. Na bestelling correcte afhandeling en zeer snelle levering !!! Top bedrijf

• Els van Meer
    Review voor Sanitear

Als aanbeveling van onze vriend hebben we van dit bedrijf onze badmeubel en kraanwerken besteld. Nadat we onze producten kochten, kwamen wij erachter dat er een kortingsactie was op de badmeubel. 2 uur later kreeg ik een mail waarin stond dat het prijsverschil tussen het product met en zonder korting meteen naar mij overgemaakt zou worden. En na 3 dagen zag ik het op mijn bankaccount. De eerlijkheid van dit bedrijf is zeer respectabel en moet voorbeeld zijn voor andere bedrijven. Ook zijn de producten zelf van hoge kwaliteit. Onze installateur zei dat de montage gemakkelijk verricht was. Wij bedanken vooral de medewerker Massimiliano, die ons heeft geholpen met de klantenservice.

• Milan
    Review voor Sanitear

Stoppen met de schuld bij de klant neer te leggen. Na uitspraak geschillencommissie wilde Sanitear nog steeds niet toegeven fout te zijn. Zie voor volledige verhaal GoogleGoogle review