Sassefras

Sassefras

Ben jij op zoek naar een (kraam)cadeautje voor een speciaal meisje? Of wil jij gewoon je meisje eens lekker verwennen? Sassefras is dé specialist in speelgoed voor meisjes van 0 tot 6 jaar. Meisjes speelgoed gemaakt van hout en andere natuurlijke materialen, zodat jouw meisje veilig spelend kan leren en de wereld kan ontdekken. Speelgoed hoeft helemaal niet lawaaierig en van plastic te zijn om uitdagend en leuk te zijn voor je meisje. Dat speelgoed ontneemt je meisje juist de kans om haar fantasie te ontwikkelen. Wil jij weten hoe leuk spelen en leren kan zijn zonder dat lawaaierige plastic speelgoed? Neem dan maar eens een kijkje bij de verschillende leuke producten in de shop.
Poppen, Houten Speelgoed, Bunny Schommels, Kinderkamer Decoratie, Ballenbakken, Haaraccessoires en meer
Filter 136 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 92 met beschrijving

• Hilde Vanhoutte

Geweldige service

• Karin van der Laan
    Geverifieerde klant van Sassefras

Goede service, snelle levering, mooie producten

• Hoe beoordeel je Sassefras?

• Emine Kaplan
    Geverifieerde klant van Sassefras

Het product beschikt aan perfecte kwaliteit! En een zeer goede/snelle service!

• Debby Campers
    Geverifieerde klant van Sassefras

Top service en goede opvolging van je bestelling!
    Goede prijs / kwaliteit verhouding van de producten.

Hoi Debby,

Heel erg bedankt voor je beoordeling.

Fijn om te horen dat je tevreden bent en hopelijk bevallen de bunny zitzakken heel goed.

Mocht er nog eens iets zijn dan kan je altijd weer contact met mij opnemen.

• Lisanne Algra
    Geverifieerde klant van Sassefras

Een bevestigingsmail van je bestelling en vd verzending zou een verbetering zijn

Hoi Lisanne,

Dankjewel voor jouw beoordeling.

Wat vervelend dat je de bevestigingsmail en afrondingsmail niet hebt ontvangen. Ik heb gemerkt dat deze mailtjes ook wel eens in de spamfolder terechtkomen. Dit gebeurd vooral bij Gmail accounts heb ik gemerkt. Ik heb geen idee waarom dit bij Gmail gebeurd, maar vervelend is het zeker.

Hopelijk bederft dit niet het plezier van de haaraccessoires en mocht er iets zijn dan mag je altijd contact met me opnemen hoor.

• Annelies Van Peer
    Geverifieerde klant van Sassefras

Goede prijs en heel snelle, vriendelijke service

Hoi Annelies,

Dankjewel voor jouw beoordeling.

Ik probeer inderdaad altijd zo snel mogelijk klanten te helpen. Heel fijn om te lezen dat dat gewaardeerd wordt. Nog heel veel plezier van de zitzak en dat hij maar vaak gebruikt mag worden.

• Ine Vreeman

Goede service

Hoi Ine,

Dankjewel voor jouw beoordeling.

Hopelijk valt de babygym goed in smaak ;-) Mocht er nog iets zijn dan kan je altijd contact met mij opnemen.

Alvast een heel goed uiteinde.

• Eefje Van Der Burgt
    Geverifieerde klant van Sassefras

Goede service! Leuk ingepakt en super mooie spulletjes.

Hoi Eefje,

Dankjewel voor jouw beoordeling.

Zo leuk om te lezen dat mijn service steeds zo goed wordt beoordeeld. Ik doe altijd mijn best, zodat klanten tevreden en blij zijn met hun product.

Mocht er nog iets zijn dan kan je altijd contact met mij opnemen.

Een heel gelukkig en gezond nieuwjaar alvast.

• Lea Peeters
    Geverifieerde klant van Sassefras

Geweldige service. Bij de zending zat eveneens een leuk bedankkaartje!

Hoi Lea,

Dankjewel voor jouw beoordeling. Ik vind het altijd heel erg leuk als mensen de moeite nemen om een beoordeling achter te laten.

Heel fijn dat je de service zo geweldig vond, alles voor blije klanten.

Ik wens je alvast een heel erg goed uiteinde toe.

• Jiska Veldman
    Geverifieerde klant van Sassefras

Goede service en mooie producten

Hoi Jiska,

Heel erg bedankt voor jouw beoordeling en zo leuk om te horen dat je de producten leuk vindt en de service als fijn hebt ervaren.

Ik wens je alvast een heel gezond en gelukkig nieuwjaar toe.