Sassefras

Sassefras

Ben jij op zoek naar een (kraam)cadeautje? Of wil jij gewoon je kindje eens lekker verwennen? Sassefras is dé specialist in speelgoed voor baby's, peuters en kleuters. Speelgoed gemaakt van hout en andere natuurlijke materialen, zodat jouw kindje veilig spelend kan leren en de wereld kan ontdekken. Speelgoed hoeft helemaal niet lawaaierig en van plastic te zijn om uitdagend en leuk te zijn voor je kindje. Dat speelgoed ontneemt je kindje juist de kans om de fantasie te ontwikkelen. Wil jij weten hoe leuk spelen en leren kan zijn zonder dat lawaaierige plastic speelgoed? Neem dan maar eens een kijkje bij de verschillende leuke producten in de shop.
Poppen, Houten Speelgoed Bunny Schommels, Kinderkamer Decoratie Ballenbakken, Haaraccessoires en meer
Filter 334 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 219 met beschrijving

• Lies

Mooie producten.
    Ik vond het lastig dat er geen verzendbevestiging of track&trace gestuurd werd. Zeker met een groot pakket is het handig om te weten wanneer deze geleverd wordt.

• Rob Ramaekers
    Geverifieerde klant van Sassefras

Leuk contact gehad mbt mijn bestelling. Erg vriendelijk en duidelijke antwoorden. Afspraken worden nagekomen, en ontvangen product ziet er perfect uit!

• Hoe beoordeel je Sassefras?

• Inge Copier
    Geverifieerde klant van Sassefras

Heel tevreden met het gekochte.

• A. Kruidhof
    Geverifieerde klant van Sassefras

Mooi met de hand gemaakt product.

• Annemarijn Lendway
    Geverifieerde klant van Sassefras

Goede service en mooie haarspeldjes ontvangen voor onze dochter!

• JW Hooijer- de Vries
    Geverifieerde klant van Sassefras

Mooie, duurzame producten en super vriendelijke service!

• Carin Leenaars
    Geverifieerde klant van Sassefras

Snelle levering en ziet er heel goed uit.

• Naomi
    Geverifieerde klant van Sassefras

Fijn contact met de eigenaresse, goede verzending. Mooie producten!

• Marjolein Veldhoven
    Geverifieerde klant van Sassefras

Ontzettend lange levertijd. Kwam ruim 2 weken later binnen. Poten waren meer grijs dan zwart. Verder netjes.

Antwoord van Sassefras

Hoi Marjolein,

Dankjewel voor jouw review en wat ontzettend jammer om te lezen dat je de levertijd zo lang vond. Als ik had geweten dat je hem eerder nodig had ivm een kraamvisite of babyshower of iets dergelijks dan had ik dit kunnen overleggen met mijn leverancier en hadden we de babygym vast eerder kunnen leveren.

Bij de babygym staat trouwens wel aangegeven dat de levertijd maximaal 14 werkdagen duurt. Dit is omdat mijn leverancier de babygym helemaal zelf maakt, dus op maat zagen, verven en dergelijke. Daar gaat dus wel wat tijd in zitten.

Mocht er nog iets zijn waar je mee zit dan hoor ik het graag.

Groetjes,
    Saskia

• Toos Moelands

• Natasja Weij-Homan
    Geverifieerde klant van Sassefras

Geweldige service na een vraag over mijn pakket . Mails werden ook mega snel beantwoord. Echt een top service

• Henk Rovers

Op tijd geleverd

• JWG Kok
    Geverifieerde klant van Sassefras

Mooi en goed verzorgd artikel

• griet bosch

• Cees van Gool

Het materiaal valt tegen

• Anita Wirjosemito
    Geverifieerde klant van Sassefras

Super leuk aangepast speenkoord besteld met een klem aan 2 kanten zodat ik de lievelingsknuffel aan mijn kleine vast kan maken tijdens onze fietstochtjes. De aanpassing was geen probleem en was super snel geleverd! Sassafras is een echte aanrader.

• Inge Bakker
    Geverifieerde klant van Sassefras

Goede service, mooie producten en een snelle reactie op mijn vragen.
    Bestelling werd ook nog eens sneller geleverd dan verwacht!

• Irma Zuithof
    Geverifieerde klant van Sassefras

De eerste bestelling maar alles correct verlopen

• Daniëlle Harmsen

Bestelling netjes geleverd