Sassefras

Sassefras

Ben jij op zoek naar een (kraam)cadeautje voor een speciaal meisje? Of wil jij gewoon je meisje eens lekker verwennen? Sassefras is dé specialist in speelgoed voor meisjes van 0 tot 6 jaar. Meisjes speelgoed gemaakt van hout en andere natuurlijke materialen, zodat jouw meisje veilig spelend kan leren en de wereld kan ontdekken. Speelgoed hoeft helemaal niet lawaaierig en van plastic te zijn om uitdagend en leuk te zijn voor je meisje. Dat speelgoed ontneemt je meisje juist de kans om haar fantasie te ontwikkelen. Wil jij weten hoe leuk spelen en leren kan zijn zonder dat lawaaierige plastic speelgoed? Neem dan maar eens een kijkje bij de verschillende leuke producten in de shop.
Poppen, Houten Speelgoed, Bunny Schommels, Kinderkamer Decoratie, Ballenbakken, Haaraccessoires en meer
Filter 176 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 123 met beschrijving

• Linda van den Bosch

Bijzonfere

• Majda
    Review voor Sassefras

Zeer vlotte service, verkoopster is vlot bereikbaar en vriendelijk. Ook zeer tevreden met de aangekochte producten. Gewoon helemaal top!

Hoi Majda,

Dankjewel voor je fijne beoordeling. Heel erg leuk om te horen dat je de service zo fijn hebt ervaren. Wie weet tot een volgende keer.

Saskia

• Hoe beoordeel je Sassefras?

• Britt Edelstein

Originele cadeaus

Hoi Britt,

Dankjewel voor je beoordeling en wat fijn om te horen dat je vindt dat ik originele cadeaus heb in mijn assortiment.

Ik wens je nog heel veel plezier met Aurelie de knuffelpop. Mocht er nog iets zijn dan kan je altijd weer contact met me opnemen.

Tot de volgende keer,

• Annette Van Esch
    Geverifieerde klant van Sassefras

Snelle levering ook nog netjes ingepakt

• Vos
    Geverifieerde klant van Sassefras

Erg blij met de items. Deze zaten verpakt als cadeautjes in de doos, heel leuk om te ontvangen.

Hoi Kayleigh,

Dankjewel voor jouw beoordeling. Heel leuk dat jij net zo'n poezen liefhebber hebt als ik ;-) Mijn dochter vindt dit ook de leukste knuffelpoppen in de shop.

Nog heel veel plezier ermee en wie weet tot een volgende keer.

• Lotte van Egmond
    Geverifieerde klant van Sassefras

Door de goede service, meedenken en zeer snelle en vooral vriendelijke reactie

Hoi Lotte,

Dankjewel voor jouw fijne beoordeling. Is de verjaardag al geweest? Wat vond ze van het cadeau?

In ieder geval nog heel veel plezier met het balansbord en mocht er nog iets zijn dan weet je me te vinden.

• Maaike Bijl
    Geverifieerde klant van Sassefras

Goeie kwaliteit en leuke producten

Hoi Maaike,

Dankjewel voor jouw beoordeling.

Wat heb ik genoten van onze telefoongesprekken en de complimentjes ;-)

Wie weet tot de volgende keer. Ondertussen genieten van de kleinkinderen (jammer genoeg nog steeds op gepaste afstand, maar hopelijk is dat snel afgelopen).

• Annemarie Dumoulin
    Geverifieerde klant van Sassefras

Onlangs heb ik bij Sassefras een eenhoorn pop besteld voor mijn nichtje. Ondanks de Covid-19 crisis een snelle levering en een bijgevoegd kaartje (op initiatief van de verkoopster), zodat het duidelijk was wie de afzender was. Nichtje helemaal blij ook!

Hoi Annemarie,

Dankjewel voor jouw beoordeling.

Was je nichtje blij met haar cadeautje?

• Shauni Dewilde
    Geverifieerde klant van Sassefras

Wij zijn heel tevreden over de service, ook de kwaliteit van het product is top ! En bovendien nog eens heel mooi ingepakt 💖

Hoi Shauni,

Wat een fijne beoordeling, dankjewel. Daar doe ik het voor ;-) Heel veel plezier nog met Bea of heeft ze inmiddels een andere naam gekregen?

Mocht er nog iets zijn dan weet je me te vinden.

• Hanna Dammers