Sassefras

Sassefras

Ben jij op zoek naar een (kraam)cadeautje? Of wil jij gewoon je kindje eens lekker verwennen? Sassefras is dé specialist in speelgoed voor baby's, peuters en kleuters. Speelgoed gemaakt van hout en andere natuurlijke materialen, zodat jouw kindje veilig spelend kan leren en de wereld kan ontdekken. Speelgoed hoeft helemaal niet lawaaierig en van plastic te zijn om uitdagend en leuk te zijn voor je kindje. Dat speelgoed ontneemt je kindje juist de kans om de fantasie te ontwikkelen. Wil jij weten hoe leuk spelen en leren kan zijn zonder dat lawaaierige plastic speelgoed? Neem dan maar eens een kijkje bij de verschillende leuke producten in de shop.
Poppen, Houten Speelgoed, Bunny Schommels, Kinderkamer Decoratie, Ballenbakken, Haaraccessoires en meer
Filter 227 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 152 met beschrijving

• Sabrina Westland

Snelle en goede service!

• Ciska S.

Super service! En snel.

Hoi Ciska,

Dankjewel voor jouw beoordeling.

Heel veel plezier met de houten zitfiguurtjes. Ik ben heel benieuwd wat je er mee gaat doen.

Saskia

• Hoe beoordeel je Sassefras?

• Anja Faber
    Geverifieerde klant van Sassefras

Goede service en snelle levering

Hoi Anja,

Dankjewel voor de beoordeling en nog heel veel plezier met Delores Deer ;-)

• ANNE Ryckaert
    Geverifieerde klant van Sassefras

mooie producten, goede opvolging van de bestelling en levering

Hoi Anne,

Dankjewel voor jouw beoordeling. Hopelijk ben je helemaal tevreden met de popjes en verloopt de zwangerschap voorspoedig. Ze zal vast heel blij zijn met de cadeau's.

• M van Hoof

Vriendelijke service

Hoi,

Dankjewel voor jouw beoordeling.

Gelukkig is het goed gekomen met Bea en hebben jullie nog heel veel plezier met haar ;-)

Mocht er nog wat zijn dan weet je me te vinden.

• Margret Seelen
    Geverifieerde klant van Sassefras

Snelle levering en prachtige knuffel voor mijn as kleindochter

Hoi Margret,

Dankjewel voor jouw beoordeling.

Wat een mooi cadeautje voor de aanstaande kleindochter. Hopelijk verloopt alles voorspoedig en mocht de kleine inmiddels al geboren zijn dan van harte gefeliciteerd.

• Marissa
    Review voor Sassefras

Prachtige producten en fantastische service!

Hoi Marissa,

Dankjewel voor je fijne beoordeling.

Altijd zo leuk om te horen dat mensen de producten zo leuk vinden en de service zo fijn ervaren. Daar doe ik echt mijn best voor.

Jij nog heel veel plezier van het speelhuisje en mocht er nog iets zijn dan weet je me te vinden.

• Mirjam Hordijk

Goede service ! Mooie product

Hoi Mirjam,

Dankjewel voor jouw beoordeling.

Was de speeltafel ook een beetje makkelijk in elkaar te zetten? Het wijst zichzelf wel redelijk, maar soms krijg ik daar wel eens wat vragen over.

Mocht er in ieder geval iets zijn dan kun je altijd even contact met mij opnemen.

• Raul Diz
    Geverifieerde klant van Sassefras

Uitstekende service, uitstekende aanleg, erg vriendelijk en attent en de producten zijn van uitstekende kwaliteit en mooi! We hebben een online aankoop gedaan vanuit Argentinië om aan mijn nichtje die in Nederland woont een tent en een pop te geven, en ze zijn erg tevreden over het product, erg mooi, comfortabel, makkelijk in elkaar te zetten en mijn nichtje is erg blij, de tent is een cadeau mooi voor een baby en de konijnenpop is heel lief! Super aanbevolen!

Hoi Raul,

Wat een ontzettend fijne en uitgebreide beoordeling, dankjewel. Dat je nichtje maar heel veel plezier heeft van de tent en haar nieuwe knuffelpop.

• Ellen vd Manakker

Snelle levering, goede kwaliteit

Hoi Ellen,

Dankjewel voor jouw beoordeling. Hebben jullie een fijne verjaardag gehad? Vond ze de schommel een leuk cadeau?

Nog heel veel plezier ermee en mocht er nog iets zijn dan kan je altijd even contact met mij opnemen.