Satero
Satero is de expert in Laadpalen en combineert online aanschaf met goede offline service. Van aankoop tot montage

• Piet ten Böhmer
    Geverifieerde klant van Satero

Met vragen wordt je goed en vriendelijk geholpen.

• Alex Hiensch

goed deskundig advies.

• Hoe beoordeel je Satero?

• Sem Smulders
    Geverifieerde klant van Satero

Laadpas besteld omdat ze hier op voorraad waren ook al waren ze 2 keer zo duur als andere. Dag na dat ik ze besteld had kreeg ik een mail dat ze niet op voorraad waren dus nog een maand moeten wachten

Antwoord van Satero

Wat vervelend om te lezen dat dit voor een onprettige ervaring heeft gezorgd.

Omdat levertijd erg wisselend is, zeker voor dit product, hebben wij er voor gekozen om geen voorraden te communiceren op onze website. Het is dan ook niet mogelijk dat u deze voorradig heeft zien staan bij ons. Er staat vermeld dat u ons kan informeren betreffende de levertijd. Erg vervelend dat u dit kennelijk niet gezien heeft. Wij gaan nakijken of dit duidelijker kunnen aangeven.

Wij hebben e.e.a. even voor u na gekeken. Het artikel wordt einde van de week bij u geleverd.

• kees ventevogel
    Geverifieerde klant van Satero

Goede service, op tijd verstuurd

• Peter keldermann

Was heel goed

• Gerrit
    Review voor Satero

Goed advies en prima service. Het laadstation is ook professioneel en netjes geïnstalleerd. Top dus!

• Martin Burghoorn
    Geverifieerde klant van Satero

Goede webshop, bestellen, leveren, bezorgen en communicatie is prima. Beschikbaarheid artikelen zou iets beter kunnen, maar geen reden om hier niet te bestellen. Dus dikke pluim.

• Jörgen van der Meulen
    Geverifieerde klant van Satero

Goede producten tegen marktcomforme prijzen

• Cornelis
    Geverifieerde klant van Satero

telefonisch goed advies, aardige mensen, dat geeft vertrouwen

• GER REIJNEN

Betrouwbaar