Sauna's & Zwembaden.nl

Sauna's & Zwembaden.nl

De webshop voor alles op het gebied van sauna's, zwembaden, infraroodcabines en stoomcabines.
9,0
Filter 966 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 963 met beschrijving

• Jeroen
    Review voor Sauna's & Zwembaden.nl

Pirma levering, wacht nog op garantieopvolging maar algemeen ok!

• Verheijen
    Review voor Sauna's & Zwembaden.nl

Telefonisch contact gehad over de levertijd van een heater ivm met spoedklus
    Zou zeker binnen 2 tot 3 werkdagen binnen moeten zijn dus besteld
    Na een paar dagen meerdere malen geprobeerd telefonisch contact te leggen maar zonder succes helaas..
    Inmiddels 2 weken verder en nog geen heater
    Ergens anders besteld en de volgende dag in huis

• Hoe beoordeel je Sauna's & Zwembaden.nl?

• isidoros
    Review voor Sauna's & Zwembaden.nl

Kwaliteit en een snelle correcte levering
    Super

• John
    Review voor Sauna's & Zwembaden.nl

Product besteld, was niet zoals ik verwacht had, kleur en afwerking en direct netjes terug gezonden. wat mails heen en en weer en pas als je aan geeft dat je ook recht hebt op de verzendkosten terug gave hoor je niets meer en wordt het alsnog betaald.. voelt toch als een beetje proberen om geld in te houden waar je gewoon ( ook volgens de wetgeving ) recht op hebt.... daarover ook geen mail meer ontvangen en lees in andere revieuws dat ik ook niet de eerste ben die dit overkomt bij hun.

• FrankLiebregts
    Review voor Sauna's & Zwembaden.nl

Heb massage oil besteld en zeer snel thuisbezorgd gekregen, na aantal dagen gaan gebruiken en is echt geweldig voelt niet vet aan en trekt goed in de huid. Zeer goed product tegen een zeer acceptabele prijs .
    Dank je wel voor de snelle en goede service

• Leon
    Review voor Sauna's & Zwembaden.nl

Ik kan er niets negatiefs over melden, gewoon zoals het hoort. Prima service.

• Bert

Prima service,alles volgens afspraak

• Aad

Goed product
    Lange levertijd (12dg) omdat dhl het product retourneerde wegens beschadigde verpakking
    Leverancier wachtte met verzenden totdat (na ruimeen week) de beschadigde bestelling retour werd ontvangen

• Pat

Prima gegaan snel geleverd

• Tim Van Raemdonck
    Review voor Sauna's & Zwembaden.nl

Het geleverd product komt niet overeen met de beschrijving en de foto op de website. Het betreft een filtermand voor onze zwembadrobot, en op de website staat expliciet vermeld dat deze mand geschikt is voor onze Dolphin M600 robot. De foto toont ook de juiste filtermand. Bij levering blijkt het een ander product te zijn, veel kleiner en dus niet geschikt voor onze robot. Na contactname is de reactie allesbehalve behulpzaam. Ik moet een formulier invullen dat ik afzie van de aankoop, en de verzendkosten voor het terugsturen zelf betalen. Dit slaat helemaal nergens op: foute informatie op de website, slechte communicatie (met zelfs nog verwijten op de koop toe, terwijl het hele probleem eenvouding en duidelijk terug te leiden is tot foute / misleidende informatie op de website), en dan moet ik ook nog eens de terugzendkosten voor eigen rekening nemen ("want als het wel goed was geweest had je die ook betaald" => maar dan had ik ook een bruikbaar product gehad, en nu heb ik alleen last en tijdverlied en moet ik alsnog het juiste product ergens kopen...). Deze winkel nooit meer voor mij, en ik raad iedereen aan om een betrouwbare winkel te kiezen..

• Laurens
    Review voor Sauna's & Zwembaden.nl

Ik had per ongeluk een verkeerde afmeting van een onderdeel besteld. Eventjes een telefoontje gepleegd en ik heb het de dag erna kosteloos kunnen omruilen. Goede service !

• Rik Jansen
    Review voor Sauna's & Zwembaden.nl

Zeer goede Sevice, & alles was op voorraad.

• Djurre
    Review voor Sauna's & Zwembaden.nl

Uitstekend geholpen bij het annuleren van een bestelling waarvoor geen bezorging mogelijk was.

• Yvonne
    Review voor Sauna's & Zwembaden.nl

Goede service, product en prijs

• Tom
    Review voor Sauna's & Zwembaden.nl

Eerste plaats goede feedback over product etc. Bestelling geplaatst en levering binnen genoemde datum

• Frank Hilbrands
    Review voor Sauna's & Zwembaden.nl

Besteld artikel wordt maar niet geleverd, er is geen communicatie

• Annemiek
    Review voor Sauna's & Zwembaden.nl

Ik had een retourorder teruggestuurd welke is ontvangen maar het geld nooit is geretourneerd ondanks herhaalde verzoeken (ook per email). Een stoomgenerator waarvan blijkt dat er allerlei onderdelen apart besteld moeten worden (kabels, sensoren etc), nooit antwoord gekregen hoe ik die kan bestellen (staat niet op website) en welke onderdelen exact nodig zijn om alles werkend te krijgen. Inmiddels zijn ze ook niet telefonisch bereikbaar (email ook geen reactie).

• V
    Review voor Sauna's & Zwembaden.nl

Product was op voorraad en zou, volgens de website, volgende werkdag geleverd worden. Na 2 werkdagen nog geen track & trace code ontvangen, dus dan maar contact opnemen. Niet dus! Telefonisch niet bereikbaar en het contactformulier is ook alleen voor de sier. Gelukkig wel snelle reactie gehad op de mail.
    Product was helemaal niet op voorraad, maar komt rechtstreeks van de producent was de reactie. Die stond vervolgens zonder aankondiging op de stoep dus was er niemand thuis. Nieuwe afspraak maken met het transportbedrijf lukte niet, omdat ook daar niet werd opgenomen of gereageerd op de mail.
    Wel netjes gebeld door Sauna's en Zwembaden en geklaagd over het transportbedrijf en zij zouden er achteraan gaan. Niks meer gehoord en zelf uiteindelijk het alsnog weten te regelen.
    Blij met het product, maar de hele gang van zaken is voor mij een reden om hier nooit meer terug te keren.

• Freddie

goede informatie, snelle levering

• Marjolein
    Review voor Sauna's & Zwembaden.nl

Ik heb op 28 februari 2022 een bestelling gedaan voor een op maat gemaakt zwembadzeil. Zou 2 a 3 weken duren. Geen probleem dacht ik maar ik heb nu nog niets ontvangen en ze kunnen ook niet zeggen hoe lang het nog gaat duren.....