Scandivik
Levering van tuinhuizen uit Scandinavie en aanverwante artikelen zoals verf

• Carry en Hendri Damen
    Review voor Scandivik

Gastvrije ontvangst, enthousiast en goed verhaal en een prachtige kachel gekocht die ook nog eens heel snel werd geleverd! Wat wil je nog meer?

Hallo Carry en Hendri,

Bedankt voor jullie gezellige bezoek en heel veel plezier van jullie mooie Fikki!
    Groetjes, Hanneke

• Erik en Danielle van Tilburg
    Review voor Scandivik

Super goed geïnformeerd en geadviseerd door Hanneke. Zijn bij haar zelfs eerst even mogen komen testen en uitleg gehad over hoe het het beste werkt. Zijn echt super blij met onze aankoop

Antwoord van Scandivik

Dank voor jullie bestelliing en heel veel plezier met jullie We-Fire BBQ/plancha
    Groetjes, hanneke

• Hoe beoordeel je Scandivik?

• Ab Visser
    Review voor Scandivik

Tja.. het is niet alleen gewoon zaken doen; maar ook nog 's reuze gezellig met Hanneke! Goed overleg. Altijd prima! Eigenlijk vind ik 't jammer dat 't is 'afgelopen' ;-) Weliswaar mijn mooie 8 hoekige Finse Kota elders gekocht ( had beter niet gekund), maar ik had nog een '3hoekig' raam nodig. Niet eenvoudig, maar het is prachtig en helemaal goedgekomen! Top!

Antwoord van Scandivik

Ha die Ab, wat een leuke recensie. Ik vind het vaak ook jammer als een contact stopt, zulke leuke mensen kom ik tegen in het mooie werk wat ik mag doen. Je bent altijd welkom voor een bakkie als je eens in de buurt bent.
    Heel veel plezier met de weliswaar kwalitatief tegenvallende Finse Kota die idd gelukkig niet bij mij gekocht is :-) Ben toch blij dat ik iets heb kunnen bijdragen.
    Hartelijke groet, Hanneke

• Jolanda
    Review voor Scandivik

Leuke demonstratie gehad van fikki.
    We zijn er heel blij mee. Kan het iedereen aan raden die van buiten koken houdt. En van warmte en gezelligheid. Snelle levering helemaal top.

Antwoord van Scandivik

Super bedankt Jolanda en veel plezier met de Fikki!
    Groetjes, Hanneke

• Arno Kastelijns
    Review voor Scandivik

Ik had een dak doorvoer nodig voor mijn nieuwe sauna..let wel elders gekocht.maar behandeld alsof ik hem bij hanneke had gekocht.zonder enige moeite is dat voor mij geregeld..super service...echte aanrader.

Antwoord van Scandivik

Heel graag gedaan Arno, ik ben blij dat jullie nu eindelijk lekker kunnen genieten van jullie barrelsauna.

Hartelijke groet,

• Geso fruit

Geweldige service
    Super geholpen door hanneke
    Top firma

Antwoord van Scandivik

Superbedankt Geert, ik bel snel om afspraken te maken wat betreft de bezichtigingen.
    Hoop van harte voor u dat deze tijd snel voorbij is en dat u die mooie barrels weer kunt verhuren.

Hartelijke groet,

• Marie-louise
    Review voor Scandivik

2 leuke Finse Kota’s gekocht waarin gekampeerd wordt door mensen die geen eigen caravan hebben en toch lekker op camping Costa Kabrita willen komen genieten. Hele goede service, prijs kwaliteit goed , netjes geholpen door Hanneke. Dus kortom super geregeld.

Antwoord van Scandivik

Hartelijk dank Marie-Louise, Ik mdacht dat ik hier al lang op gereageerd had, lijkt dat webwinkelkeur af en toe een bug heeft

• Dimitri
    Review voor Scandivik

Niets gekocht, maar mevrouw was wel zo netjes en attent, om mee te denken en te bemiddelen, om een probleem te helpen oplossen.
    Heb ik een tuinhuisje nodig in de toekomst, dan weet ik waar ik moet wezen.
    Nogmaals vriendelijk bedankt!

Graag gedaan!

• Gerda
    Review voor Scandivik

Mooie Kota en schommelbank gekocht bij Scandivik. Goede kwaliteit in de uitvoering en scherp geprijsd. De eigenaresse denkt mee en geeft goede adviezen. Zij is zeer klantgericht in haar contact en gastvrij in haar onthaal. Een echte aanrader!

Antwoord van Scandivik

Hartelijk dank Gerda, ik ben blij dat ons showmodel schommelbank zo'n mooi plekje heeft gekregen. Jullie wonen prachtig! Heel veel plezier van jullie gezellige grillkota en schommelbank.
    Als er nog iets is altijd bereikbaar. En fijn dat er ook nog eens mensen incidenteel mogen komen kijken. Top. Bedankt voor de fijne samenwerking.

• Mirpas
    Review voor Scandivik

Vorig jaar (2019) een Barrel gekocht. Geweldig advies gehad van Hanneke met heel veel persoonlijk contact. De barrel bevalt uitstekend. Gezellig en knus en trekt veel bekijks op de camping waar deze staat. Echt een aanrader!

Antwoord van Scandivik

Hartelijk dank, lieve mensen, het is een plaatje die barrel. En een prachtige camping ook. Heel veel succes met jullie prachtige werk.