Scandivik
Levering van tuinhuizen uit Scandinavie en aanverwante artikelen zoals verf

• Dimitri
    Review voor Scandivik

Niets gekocht, maar mevrouw was wel zo netjes en attent, om mee te denken en te bemiddelen, om een probleem te helpen oplossen. Heb ik een tuinhuisje nodig in de toekomst, dan weet ik waar ik moet wezen. Nogmaals vriendelijk bedankt!

Graag gedaan!

• Gerda
    Review voor Scandivik

Mooie Kota en schommelbank gekocht bij Scandivik. Goede kwaliteit in de uitvoering en scherp geprijsd. De eigenaresse denkt mee en geeft goede adviezen. Zij is zeer klantgericht in haar contact en gastvrij in haar onthaal. Een echte aanrader!

Antwoord van Scandivik

Hartelijk dank Gerda, ik ben blij dat ons showmodel schommelbank zo'n mooi plekje heeft gekregen. Jullie wonen prachtig! Heel veel plezier van jullie gezellige grillkota en schommelbank.
    Als er nog iets is altijd bereikbaar. En fijn dat er ook nog eens mensen incidenteel mogen komen kijken. Top. Bedankt voor de fijne samenwerking.

Hanneke

• Hoe beoordeel je Scandivik?

• Mirpas
    Review voor Scandivik

Vorig jaar (2019) een Barrel gekocht. Geweldig advies gehad van Hanneke met heel veel persoonlijk contact. De barrel bevalt uitstekend. Gezellig en knus en trekt veel bekijks op de camping waar deze staat. Echt een aanrader!

Antwoord van Scandivik

Hartelijk dank, lieve mensen, het is een plaatje die barrel. En een prachtige camping ook. Heel veel succes met jullie prachtige werk.

• Nicky
    Review voor Scandivik

We zijn verrukt en dolgelukkig met onze Finse Kota 😃. Hanneke biedt super fijne persoonlijke begeleiding. De onderdelen werden snel en compleet geleverd en het bouwen van de Kota was een kei gezellig verbroederend twee daags event met alle mannen uit de familie dat ik niet snel zal vergeten. Hanneke biedt net altijd dat extra's en is gemakkelijk te benaderen. Echt een aanrader!

Hai Nicky,

Hartelijk dank voor deze mooie woorden.
    Het was ook een feestje om bij jullie te zijn.

Tot gauw ziens,

Groetjes

• Huis op stelten
    Review voor Scandivik

Ontzettend blij met alle hulp die hanneke ons gegeven heeft met het zoeken naar hulp voor het afbreken en opzetten van onze kota's in Frankrijk..heel hartelijk en behulpzaam. Groetjes huis op stelten

Antwoord van Scandivik

Heel erg bedankt, Marieke, hoop dat je de goede hulp gaat krijgen. Veel woonplezier in je prachtige ecologische zelfvoorzienende huisjes

• Marjolein Koning
    Review voor Scandivik

Een echte Finse Kota kun je op meer adressen bestellen, maar Hanneke Joosen steekt voor mij met kop en schouders boven alle anderen uit ! Dankzij haar aandacht voor je wensen, een bijna grenzeloze service en haar warme, hartelijke benadering wordt het kopen van een Kota bij haar een echt feestje.

Antwoord van Scandivik

Heel erg bedankt voor deze mooie waardering,

hanneke

• Anita Roozendaal
    Review voor Scandivik

Een kota....een hele beslissing, maar zo een goede keuze!!
    Wij hebben sinds april 2017 een prachtige kota in de tuin staan na goed, duidelijk en vooral betrokken gesprekken met Hanneke van Skandivik.
    Ook qua verfkleur voor het hout, kleur van het dak: alles kun je vragen en als Hanneke het niet weet, gaat ze op zoek tot ze het antwoord heeft!! Dit was voor ons belangrijk omdat wij de kota leeg opgeleverd wilden hebben, dus geen sauna en geen grillkota!
    Bij de aflevering kwam Hanneke eveneens naar onze woonplaats en ook voor vragen en kleine probleempjes waar we tegenaan liepen kwam een bevredigende oplossing. Kortom: wij zijn zeer tevreden en onze kota zoals het nu is ingericht is te vinden op de site van Skandivik!

Antwoord van Scandivik

Hartelijk dank Anita en Guus en wat is hij prachtig geworden en ook alle credits naar het geweldige bouwteam! Heel veel mooie momenten in jullie kota !

Groetjes hanneke

• Petra Manse
    Review voor Scandivik

Uitstekende service met een persoonlijke touch. Bekijken, bestellen en afleveren gaat perfect, je wordt goed geïnformeerd. De kwaliteit van het product is ook heel erg goed. Bovendien Kan je alle vragen stellen en is er ook nog nazorg!

Antwoord van Scandivik

Beter laat dan nooit, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Daar doen we het voor, een blije klant die heerlijk van de Finse Kota geniet. In jullie geval ook op een prachtige plek. Heerlijk hoor! Als de verkoop vlakbij doorgaat kom ik zeker even langs :-)

Groetjes Hanneke

• Familie Zwerver
    Review voor Scandivik

Komende zomer willen wij graag de sfeer buiten verhogen doordat we dan veel langer van de tuin kunnen genieten. Door veel mensen uit onze omgeving werden wij geattendeerd op Scandivik. Vanwege de afstand al vaak telefonisch contact gehad en het is geweldig hoeveel tijd ze voor je nemen. De kennis is enorm en je voelt de passie voor hun product. Binnenkort brengen wij een bezoek voor de definitieve aankoop.

Antwoord van Scandivik

Hartelijk dank voor deze mooie complimenten familie Zwerver !

hanneke

• Marleen