Scandivik
Levering van tuinhuizen uit Scandinavie en aanverwante artikelen zoals verf
9,7

• Marieke en Christoph
    Review voor Scandivik

Hele goede service gehad van Hanneke, ze denkt mee en geeft goede tips. De Kota is prachtig en voldoet aan onze verwachtingen. Het opbouwen door het team dat Hanneke ons heeft aangeraden verliep vlekkeloos. 100% een aanrader dus!!

• Stichting Jachthaven en Camping de Helling
    Review voor Scandivik

We zijn erg blij met onze derde campeer barrel. Onze gasten verblijven erg graag en hij komt erg solide over. De barrel is het meeste in gebruik als trekkershut.

• Hoe beoordeel je Scandivik?

• Marion
    Review voor Scandivik

Ik koop regelmatig byitenkook artikelen. Altijd een super goede service. Hanneke denkt altijd in oplossingen.
    De plaatsing en levering van onze Finse kota was ook uitstekend geregeld. Vakmanschap

• Rudi Creve
    Review voor Scandivik

Wat een service, alles perfect afgehandeld van bestelling tot plaatsing, een dikke pluim voor Hanneke

Antwoord van Scandivik

Ah wat leuk, Superbedankt Rudi, wat was je een fijne klant, ondanks dat ik vergeten was de kleine raampjes te bestellen in jullie campingpod. Gelukkig begrip en raampjes besteld en netjes geplaatst. Bedankt voor de fijne samenwerking en ontzettend veel plezier van jullie pod!

• Davina
    Review voor Scandivik

Superblij met onze grote kota! Dank voor alle service en support Hanneke. Op naar veel heerlijke avonden bij het vuur!

Hey Davina,

Superdank! Het was een communcatief feestje met jullie en dank voor jullie geduld tot onze bouwers een sterfgeval hadden en moesten uitstellen. Zelfs in deze omstandigheden is niet iedereen zo begripvol en aardig. Te triest, maar waar.

Ik hoop in september langs te komen, gezedllig een weekendje Zutphen combineren.

Heel veel succes met de Heicohoeve!

Groetjes.

• Jessica
    Review voor Scandivik

Al vlot na mijn bestelling kreeg ik een mailtje dat het artikel helaas was uitverkocht. Hanneke dacht meteen mee en kwam met een alternatief. Super! Vlotte communicatie, het artikel werd meteen verstuurd. Zeker een aanrader om in deze webshop een bestelling te doen! 😃

Hai Jessica,

Bedankt voor deze aardige woorden! En nog gefeliciteerd aan je manneke!

• Els
    Review voor Scandivik

Een compliment aan Hanneke.
    Hoewel het gevraagde product niet meer verdeeld werd door de firma, werd ik doorverwezen. Dat is pas service!

Antwoord van Scandivik

Graag gedaan, Els, wij willen altijd helpen, al verkopen we niets. Het gaat ons om goede relaties.

Fijn weekend!

• Rene Bogaart
    Review voor Scandivik

Wij hebben sinds een paar jaar een Kotta. Gekocht bij Hanneke van Scandivik. In één woord fantastisch. Vanaf het moment van bestellen tot het uiteindelijke leveren en bouwen. Service en kwaliteit staan hier bovenaan en Hanneke doet wat ze heeft afgesproken. Inmiddels staat de Kotta een paar jaar in de tuin en hebben wij als gezin hier heel veel mooie momenten mogen vieren en herinneringen mogen maken met elkaar. Ik zou iedereen aanraden om hier te kopen !

Antwoord van Scandivik

Super René, dank je wel. Was zo gezellig daar dat ik het jammer vond dat ik niet nog eens terug moest haha. Juist in de coronatijd was het inderdaad voor jullie prachtige en grote gezin een waar feest in die dubbel geschakelde Finse kota. ga zo door topper, succes met alles en tot snel.
    groetjes aan Sandra!

• Fam. Mulder
    Review voor Scandivik

Wij hadden verf nodig voor onze blokhut....
    Eigenaar is betrouwbaar, zorgt voorsnelle levering en geeft vakkundig advies. Zeker een adres om terug te komen.

Antwoord van Scandivik

Superbedankt luitjes! Hoop dat alles weer strak in de lak zit!

• Fam. Pit
    Review voor Scandivik

Super vriendelijk geholpen en binnen 1 dag de bbq in huis. Ziet er goed uit.

Antwoord van Scandivik

Hallo familie Pit en jarige meneer Pit! Allereerst van harte gefeliciteerd! Hoop dat u een superdag heeft met de niuewe WE Fire XL, wat een mooi ding he? Nu nog even roesten , dan wordt hij iedere dag mooier. En wat een prachtig kado om te krijgen.

Bedankt mevrouw Pit voor het vertrouwen en de klandizie en ik ben ook superblij dat het zo snel is geregeld.

• Stefan
    Review voor Scandivik

Langsgegaan om de Stoked BBQ in het echt te bekijken. We werden heel hartelijk ontvangen met koffie en thee door Hanneke. Het was een warme dag maar toch werd de bbq/kachel aangestoken zodat we hem in werking konden zien. Ook toen bij levering we een onderdeeltje miste heeft Hanneke gelijk actie ondernomen. Echt top! We raden het iedereen aan om hier een aankoop te doen.

Hai Sefan,

Lees dit nu pas. Excuus! Een kachel moet je gewoon brandend zien , al vallen de mussen van het dak :-)

Ben gelukkig dat je zo blij bent met de Stoked.

Hartelijke groeten en bedankt voor de klandizie!

• Familie Verhoef
    Review voor Scandivik

We wilden graag met de kerst en oud en nieuw in onze Kota bbqen en dankzij de supersnelle levering is dit ook gelukt !! Ook bij problemen of vragen word je supersnel geholpen !

Antwoord van Scandivik

Heel graag gedaan , familie Verhoef. Ik wens jullie ontzettend veel plezier met jullie prachtige grillkota!

• Carry en Hendri Damen
    Review voor Scandivik

Gastvrije ontvangst, enthousiast en goed verhaal en een prachtige kachel gekocht die ook nog eens heel snel werd geleverd! Wat wil je nog meer?

Hallo Carry en Hendri,

Bedankt voor jullie gezellige bezoek en heel veel plezier van jullie mooie Fikki!
    Groetjes, Hanneke

• Erik en Danielle van Tilburg
    Review voor Scandivik

Super goed geïnformeerd en geadviseerd door Hanneke. Zijn bij haar zelfs eerst even mogen komen testen en uitleg gehad over hoe het het beste werkt. Zijn echt super blij met onze aankoop

Antwoord van Scandivik

Dank voor jullie bestelliing en heel veel plezier met jullie We-Fire BBQ/plancha
    Groetjes, hanneke

• Ab Visser
    Review voor Scandivik

Tja.. het is niet alleen gewoon zaken doen; maar ook nog 's reuze gezellig met Hanneke! Goed overleg. Altijd prima! Eigenlijk vind ik 't jammer dat 't is 'afgelopen' ;-) Weliswaar mijn mooie 8 hoekige Finse Kota elders gekocht ( had beter niet gekund), maar ik had nog een '3hoekig' raam nodig. Niet eenvoudig, maar het is prachtig en helemaal goedgekomen! Top!

Antwoord van Scandivik

Ha die Ab, wat een leuke recensie. Ik vind het vaak ook jammer als een contact stopt, zulke leuke mensen kom ik tegen in het mooie werk wat ik mag doen. Je bent altijd welkom voor een bakkie als je eens in de buurt bent.
    Heel veel plezier met de weliswaar kwalitatief tegenvallende Finse Kota die idd gelukkig niet bij mij gekocht is :-) Ben toch blij dat ik iets heb kunnen bijdragen.
    Hartelijke groet, Hanneke

• Jolanda
    Review voor Scandivik

Leuke demonstratie gehad van fikki.
    We zijn er heel blij mee. Kan het iedereen aan raden die van buiten koken houdt. En van warmte en gezelligheid. Snelle levering helemaal top.

Antwoord van Scandivik

Super bedankt Jolanda en veel plezier met de Fikki!
    Groetjes, Hanneke

• Arno Kastelijns
    Review voor Scandivik

Ik had een dak doorvoer nodig voor mijn nieuwe sauna..let wel elders gekocht.maar behandeld alsof ik hem bij hanneke had gekocht.zonder enige moeite is dat voor mij geregeld..super service...echte aanrader.

Antwoord van Scandivik

Heel graag gedaan Arno, ik ben blij dat jullie nu eindelijk lekker kunnen genieten van jullie barrelsauna.

• Geso fruit

Geweldige service
    Super geholpen door hanneke
    Top firma

Antwoord van Scandivik

Superbedankt Geert, ik bel snel om afspraken te maken wat betreft de bezichtigingen.
    Hoop van harte voor u dat deze tijd snel voorbij is en dat u die mooie barrels weer kunt verhuren.

• Marie-louise
    Review voor Scandivik

2 leuke Finse Kota’s gekocht waarin gekampeerd wordt door mensen die geen eigen caravan hebben en toch lekker op camping Costa Kabrita willen komen genieten. Hele goede service, prijs kwaliteit goed , netjes geholpen door Hanneke. Dus kortom super geregeld.

Antwoord van Scandivik

Hartelijk dank Marie-Louise, Ik mdacht dat ik hier al lang op gereageerd had, lijkt dat webwinkelkeur af en toe een bug heeft

• Dimitri
    Review voor Scandivik

Niets gekocht, maar mevrouw was wel zo netjes en attent, om mee te denken en te bemiddelen, om een probleem te helpen oplossen.
    Heb ik een tuinhuisje nodig in de toekomst, dan weet ik waar ik moet wezen.
    Nogmaals vriendelijk bedankt!

Graag gedaan!