Scandivik
Levering van tuinhuizen uit Scandinavie en aanverwante artikelen zoals verf

• Nicky
    Review voor Scandivik

We zijn verrukt en dolgelukkig met onze Finse Kota 😃. Hanneke biedt super fijne persoonlijke begeleiding. De onderdelen werden snel en compleet geleverd en het bouwen van de Kota was een kei gezellig verbroederend twee daags event met alle mannen uit de familie dat ik niet snel zal vergeten. Hanneke biedt net altijd dat extra's en is gemakkelijk te benaderen. Echt een aanrader!

Hai Nicky,

Hartelijk dank voor deze mooie woorden.
    Het was ook een feestje om bij jullie te zijn.

Tot gauw ziens,

Groetjes

• Huis op stelten
    Review voor Scandivik

Ontzettend blij met alle hulp die hanneke ons gegeven heeft met het zoeken naar hulp voor het afbreken en opzetten van onze kota's in Frankrijk..heel hartelijk en behulpzaam. Groetjes huis op stelten

Antwoord van Scandivik

Heel erg bedankt, Marieke, hoop dat je de goede hulp gaat krijgen. Veel woonplezier in je prachtige ecologische zelfvoorzienende huisjes

• Hoe beoordeel je Scandivik?

• Marjolein Koning
    Review voor Scandivik

Een echte Finse Kota kun je op meer adressen bestellen, maar Hanneke Joosen steekt voor mij met kop en schouders boven alle anderen uit ! Dankzij haar aandacht voor je wensen, een bijna grenzeloze service en haar warme, hartelijke benadering wordt het kopen van een Kota bij haar een echt feestje.

Antwoord van Scandivik

Heel erg bedankt voor deze mooie waardering,

Groeten,

hanneke

• Anita Roozendaal
    Review voor Scandivik

Een kota....een hele beslissing, maar zo een goede keuze!!
    Wij hebben sinds april 2017 een prachtige kota in de tuin staan na goed, duidelijk en vooral betrokken gesprekken met Hanneke van Skandivik.
    Ook qua verfkleur voor het hout, kleur van het dak: alles kun je vragen en als Hanneke het niet weet, gaat ze op zoek tot ze het antwoord heeft!! Dit was voor ons belangrijk omdat wij de kota leeg opgeleverd wilden hebben, dus geen sauna en geen grillkota!
    Bij de aflevering kwam Hanneke eveneens naar onze woonplaats en ook voor vragen en kleine probleempjes waar we tegenaan liepen kwam een bevredigende oplossing. Kortom: wij zijn zeer tevreden en onze kota zoals het nu is ingericht is te vinden op de site van Skandivik!

Antwoord van Scandivik

Hartelijk dank Anita en Guus en wat is hij prachtig geworden en ook alle credits naar het geweldige bouwteam! Heel veel mooie momenten in jullie kota !

Groetjes hanneke

• Petra Manse
    Review voor Scandivik

Uitstekende service met een persoonlijke touch. Bekijken, bestellen en afleveren gaat perfect, je wordt goed geïnformeerd. De kwaliteit van het product is ook heel erg goed. Bovendien Kan je alle vragen stellen en is er ook nog nazorg!

Antwoord van Scandivik

Beter laat dan nooit, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Daar doen we het voor, een blije klant die heerlijk van de Finse Kota geniet. In jullie geval ook op een prachtige plek. Heerlijk hoor! Als de verkoop vlakbij doorgaat kom ik zeker even langs :-)

Groetjes Hanneke

• Familie Zwerver
    Review voor Scandivik

Komende zomer willen wij graag de sfeer buiten verhogen doordat we dan veel langer van de tuin kunnen genieten. Door veel mensen uit onze omgeving werden wij geattendeerd op Scandivik. Vanwege de afstand al vaak telefonisch contact gehad en het is geweldig hoeveel tijd ze voor je nemen. De kennis is enorm en je voelt de passie voor hun product. Binnenkort brengen wij een bezoek voor de definitieve aankoop.

Antwoord van Scandivik

Hartelijk dank voor deze mooie complimenten familie Zwerver !
    Groeten,

hanneke

• Marleen

Goed meedenkend en klantvriendelijk

• Chris en Anja Rijnen
    Review voor Scandivik

Geweldig gastvrij, onder genot van een kop thee met koek veel goed advies en informatie gekregen. Heerlijk enthousiast. Geeft meteen een goed gevoel. Ook tijdens het brengen en plaatsen aanwezig om te controleren of alles naar wens gaat. En dat ging het, alles verliep prima!. Eigenlijk was de kota bestemd als hobby ruimte (Mozaïeken) maar we hebben alleen nog maar heerlijke gezellige etentjes gehad met vrienden en familie. Iedereen vind onze kota super knus. Het is gewoon een vakantie gevoel in eigen tuin. Een aanrader, met een kota maak je de wereld een stukje mooier (en gezelliger) En als je die bij Scandivik koopt komt het helemaal goed. Bedankt Hanneke voor al je goede zorgen!

Antwoord van Scandivik

Je zou er toch van gaan blozen! Hartelijk dank het was me weer een waar plezier.
    Tot volgende week donderdag dan neem ik Rudolph mee :-)

Groetjes

• Pieck Eddy

Vriendelijke ontvangst
    Correcte informatie
    Snelle respons
    Uitermate goede opvolging

Antwoord van Scandivik

Hartelijk dank voor deze mooie waardering. We hopen dat u beiden nog heel veel mooie jaren van uw mooie Finse Kota kunt genieten.
    Met vriendelijk groet,