Scandivik
Levering van tuinhuizen uit Scandinavie en aanverwante artikelen zoals verf

• Fam. Pit
    Review voor Scandivik

Super vriendelijk geholpen en binnen 1 dag de bbq in huis. Ziet er goed uit.

Antwoord van Scandivik

Hallo familie Pit en jarige meneer Pit! Allereerst van harte gefeliciteerd! Hoop dat u een superdag heeft met de niuewe WE Fire XL, wat een mooi ding he? Nu nog even roesten , dan wordt hij iedere dag mooier. En wat een prachtig kado om te krijgen.

Bedankt mevrouw Pit voor het vertrouwen en de klandizie en ik ben ook superblij dat het zo snel is geregeld.

• Stefan
    Review voor Scandivik

Langsgegaan om de Stoked BBQ in het echt te bekijken. We werden heel hartelijk ontvangen met koffie en thee door Hanneke. Het was een warme dag maar toch werd de bbq/kachel aangestoken zodat we hem in werking konden zien. Ook toen bij levering we een onderdeeltje miste heeft Hanneke gelijk actie ondernomen. Echt top! We raden het iedereen aan om hier een aankoop te doen.

Hai Sefan,

Lees dit nu pas. Excuus! Een kachel moet je gewoon brandend zien , al vallen de mussen van het dak :-)

Ben gelukkig dat je zo blij bent met de Stoked.

Hartelijke groeten en bedankt voor de klandizie!

Hanneke

• Hoe beoordeel je Scandivik?

• Familie Verhoef
    Review voor Scandivik

We wilden graag met de kerst en oud en nieuw in onze Kota bbqen en dankzij de supersnelle levering is dit ook gelukt !! Ook bij problemen of vragen word je supersnel geholpen !

Antwoord van Scandivik

Heel graag gedaan , familie Verhoef. Ik wens jullie ontzettend veel plezier met jullie prachtige grillkota!

• Carry en Hendri Damen
    Review voor Scandivik

Gastvrije ontvangst, enthousiast en goed verhaal en een prachtige kachel gekocht die ook nog eens heel snel werd geleverd! Wat wil je nog meer?

Hallo Carry en Hendri,

Bedankt voor jullie gezellige bezoek en heel veel plezier van jullie mooie Fikki!
    Groetjes, Hanneke

• Erik en Danielle van Tilburg
    Review voor Scandivik

Super goed geïnformeerd en geadviseerd door Hanneke. Zijn bij haar zelfs eerst even mogen komen testen en uitleg gehad over hoe het het beste werkt. Zijn echt super blij met onze aankoop

Antwoord van Scandivik

Dank voor jullie bestelliing en heel veel plezier met jullie We-Fire BBQ/plancha
    Groetjes, hanneke

• Ab Visser
    Review voor Scandivik

Tja.. het is niet alleen gewoon zaken doen; maar ook nog 's reuze gezellig met Hanneke! Goed overleg. Altijd prima! Eigenlijk vind ik 't jammer dat 't is 'afgelopen' ;-) Weliswaar mijn mooie 8 hoekige Finse Kota elders gekocht ( had beter niet gekund), maar ik had nog een '3hoekig' raam nodig. Niet eenvoudig, maar het is prachtig en helemaal goedgekomen! Top!

Antwoord van Scandivik

Ha die Ab, wat een leuke recensie. Ik vind het vaak ook jammer als een contact stopt, zulke leuke mensen kom ik tegen in het mooie werk wat ik mag doen. Je bent altijd welkom voor een bakkie als je eens in de buurt bent.
    Heel veel plezier met de weliswaar kwalitatief tegenvallende Finse Kota die idd gelukkig niet bij mij gekocht is :-) Ben toch blij dat ik iets heb kunnen bijdragen.
    Hartelijke groet, Hanneke

• Jolanda
    Review voor Scandivik

Leuke demonstratie gehad van fikki.
    We zijn er heel blij mee. Kan het iedereen aan raden die van buiten koken houdt. En van warmte en gezelligheid. Snelle levering helemaal top.

Antwoord van Scandivik

Super bedankt Jolanda en veel plezier met de Fikki!
    Groetjes, Hanneke

• Arno Kastelijns
    Review voor Scandivik

Ik had een dak doorvoer nodig voor mijn nieuwe sauna..let wel elders gekocht.maar behandeld alsof ik hem bij hanneke had gekocht.zonder enige moeite is dat voor mij geregeld..super service...echte aanrader.

Antwoord van Scandivik

Heel graag gedaan Arno, ik ben blij dat jullie nu eindelijk lekker kunnen genieten van jullie barrelsauna.

• Geso fruit

Geweldige service
    Super geholpen door hanneke
    Top firma

Antwoord van Scandivik

Superbedankt Geert, ik bel snel om afspraken te maken wat betreft de bezichtigingen.
    Hoop van harte voor u dat deze tijd snel voorbij is en dat u die mooie barrels weer kunt verhuren.

• Marie-louise
    Review voor Scandivik

2 leuke Finse Kota’s gekocht waarin gekampeerd wordt door mensen die geen eigen caravan hebben en toch lekker op camping Costa Kabrita willen komen genieten. Hele goede service, prijs kwaliteit goed , netjes geholpen door Hanneke. Dus kortom super geregeld.

Antwoord van Scandivik

Hartelijk dank Marie-Louise, Ik mdacht dat ik hier al lang op gereageerd had, lijkt dat webwinkelkeur af en toe een bug heeft

Groeten,