Schaduwdoekenoutlet.nl

Schaduwdoekenoutlet.nl

Opzoek naar de perfecte schaduwoplossing voor buiten? Op onze website staan verschillende schaduwoplossingen waarmee je je tuin van schaduw, privacy en comfort kan voorzien! Denk bijvoorbeeld aan: schaduwdoeken, harmonicadoeken, balkondoeken en buitengordijnen. Wij hebben producten van verschillende merken in meerdere afmetingen en kleuren waardoor er voor iedere smaak en tuin wat te vinden is. Onze specialisten zijn al jaren thuis in klanten helpen met het vinden van de perfecte schaduwoplossing voor in hun tuin. Dus als je hulp nodig hebt bij het kiezen of inmeten, vraag het ons gerust! Wil je onze producten komen bekijken? Kom langs in onze showroom en ontvang gratis advies van onze specialisten!

• Rene Buurkes

Snelle levering goede kwaliteit

• Bernhard Aalderink
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekenoutlet.nl

Prima service, snelle communicatie, veel info over voortgang van de verzending. Mooi product ook!

Antwoord van Schaduwdoekenoutlet.nl

Dankjewel voor de positieve review! Veel plezier van het harmonicadoek gewenst! Met vriendelijke groet, Lisa

• Hoe beoordeel je Schaduwdoekenoutlet.nl?

• M Rosso
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekenoutlet.nl

Snelle levering, en de doek staat mooi in onze tuin

Fijn om te horen! Bedankt voor de review. Groetjes, Lisa

• arie de snoo
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekenoutlet.nl

ruime keus en leuke prijs.

Dankjewel voor het achterlaten van deze positieve review! Groetjes, Lisa

• GS
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekenoutlet.nl

Vorig jaar kochten we screendoek met zuignappen voor aan de buitenkant van de ramen. Vandaag heb ik ze opgehangen. De donkergrijze kleur maakt dat ik nog naar buiten kan kijken en de zon niet meer zo fel naar binnen schijnt. Dat gaat deze zomer een boel hitte buiten houden. Super goede kwaliteit, netjes op maat gemaakt. Ik ben fan.

Hartelijk dank voor de positieve review! Groetjes, Lisa

• Frank Kroese
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekenoutlet.nl

snel afgehandeld, keurig bevestigd, afspraak maken voor het afhalen was zo gedaan, product lag keurig klaar.

Antwoord van Schaduwdoekenoutlet.nl

Hartelijk bedankt voor de positieve review! Veel plezier gewenst van het schaduwdoek. Groetjes, Lisa