Schaduwdoekkeuze

• A. van Grinsven

goed en snel

• Hanny Boeren
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekkeuze

Super snelle levering en goede kwaliteit

• Hoe beoordeel je Schaduwdoekkeuze?

• Bas
    Review voor Schaduwdoekkeuze

Mooi produkt, snel geleverd. Nu nog een regenbui voor de echte test op waterdichtheid.

• Marnik Verelst
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekkeuze

Zeer snelle levering. Alles zoals beschreven, past perfect.

• Pascal Delahaije
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekkeuze

Snelle levering van exact hetgeen besteld is.

• Willemijn van Bekkum
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekkeuze

Goed advies en snelle levering.

• Marius Brandsma

snelle levering

• Piet Peperkamp
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekkeuze

Komt altijd goed, ook al is de aflevering in Andalusië.

• Ingmar Rooij
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekkeuze

De stempel welke ik ontvangen heb werkte niet goed. Was onvoldoende scherp.
    Uiteindelijk zelf geslepen. Daarna werkte de stempel.

• Tim Immerzeel

Mooi doek!

• S de Groot
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekkeuze

Duidelijke informatie en correct geleverd

• Hendrik Goris

alles ok

• K S
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekkeuze

de kleine lettertjes zijn écht te klein....'waterdicht' schaduwdoek blijkt zo lek als een mandje na de eerste 1 bui .... we hadden de kleine letters niet goed gelezen aldus de verkoper... jammer.

Antwoord van Schaduwdoekkeuze

Beste mevr. Smeets

Zoals ook persoonlijk naar u medegedeeld in een email staat het zowel vermeld in de categorie omschrijving als apart bij ieder waterdicht product. U verwijst de kleine letters. Maar alle letters op heel onze website zijn gelijk aan grote en zijn niet klein. Wij hebben het niet voor niks op verschillende pagina's vermeld staan. Dat u als klant dan niet de gehele product beschrijving leest kunnen we niets aan doen natuurlijk.

Ik heb u ook een oplossing gegeven om de naad van het schaduwdoek te behandelen met een sealer. Deze sealer wordt ook gebruikt bij tenten om de naden en ritsen waterdicht te maken. Als u de naad van het schaduwdoek hiermee behandeld is die waterdicht.

Dirk Smets

• tevreden klant
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekkeuze

correcte levering en service, goed product en behulpzame medewerkers

• Andrea Redder
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekkeuze

Mooie kwaliteit/ nette afwerking en snelle levering!!

• Petrus van der Poll
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekkeuze

Helaas is er een verkeerde (niet waterdichte) versie gestuurd. Ik ga er vanuit dat alles goed komt en dat ik alsnog een griene ster mag aanklikken.

• Ruud
    Review voor Schaduwdoekkeuze

Levering was iets vertraagd door de bezorger, maar dat lag niet aan de winkel. Het doek wat ik kreeg was 3x6 meter, maar hielp veel te weinig tegen de warmte. Het licht werd ook niet goed tegengehouden, je kon echt niet richting zon omhoog kijken, heel vervelend.
    Toen ik dit terugkoppelde was de reactie dat het ook niet de bedoeling was dat het licht tegengehouden werd, ja duh, schaduw betekent dat het licht tegengehouden wordt. Daarnaast werkte het ook niet goed tegen de warmte.
    Toen ik het retour wilde sturen conform de voorwaarden , werd er ronduit onbeschoft gereageerd (door een andere medewerker dan de eerste die nog redelijk oke was). Gewoon teruggestuurd met track en trace, bedrag kwam op tijd retour. Vervelende ervaring, niet voor herhaling vatbaar.

Antwoord van Schaduwdoekkeuze

Beste Ruud

Vreemde review want onbeschoft kan ik me niet herinneren. Maar misschien heeft u een andere interpretatie van onbeschoft dan wij. Wij hebben u alleen maar uitgelegd wat een schaduwdoek is. En als u zich daar in verdiept weet u dat een schaduwdoek juist licht en wind doorlaat. Dat u zegt het houdt geen warmte tegen dat bestrijden we ten zeerste. Want ieder origineel schaduwdoek is gemaakt uit hetzelfde HDPE materiaal. En natuurlijk betalen wij ondanks dat het doek opgehangen is geweest het volledige aankoopbedrag dus zonder enige waardevermindering wat wettelijk mag. Dus snap niet wat er vervelend aan het hele verhaal is. Mvg.

• Jeroen
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekkeuze

Gemakkelijk online bestellen en snel geleverd tegen een nette prijs. Tevens in de showroom voorzien van prima advies.

• Anoniem

Service

• J. Kooijker
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekkeuze

Snelle levering. Het doek hangt en zeer tevreden.