Schaduwdoekkeuze

1.233 klantbeoordelingen
Filter 1232 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1230 met beschrijving

• Rob Van Alem
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekkeuze

Snel, betrouwbaar en goede kwaliteit prijs verhouding.

• Kim
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekkeuze

Top product en snelle levering.

• Hoe beoordeel je Schaduwdoekkeuze?

• deleye
    Review voor Schaduwdoekkeuze

De kwaliteit van het materiaal is echt ondermaats. Vind het jammer dat we dit product niet meteen terug hebben gestuurd. Maar door corona en gebrek aan alternatief hebben we dit geaccepteerd, heb hier nog steeds spijt van. 392.38€ uitgegeven voor een doek waar de voorgedrukte gaten fout zaten, het rolsysteem niet werkt. Iedere keer een doorn in ons oog. Wordt zeker vervangen. Mijn excuses maar het is niet anders

Antwoord van Schaduwdoekkeuze

Goedenavond,

Sorry, maar dit vindt ik een vreemd verhaal van u. Dit is een bestelling uit April 2020 en daar geeft u nu eind 2021 pas commentaar op. Dus u gebruikt eerst 1,5 tot 2 seizoenen het harmonicadoek en dan gaat u commentaar geven. Het minste wat u had kunnen doen in mijn beleving is inderdaad meteen aan de bel trekken. En daarbij was het naar mijn mening fatsoenlijker geweest om ons op een normale manier via telefoon of email hiervan op de hoogte te brengen dan nu via een algemene review. We hadden dan zeker tot een oplossing kunnen komen als het inderdaad niet werkte.

Dirk Smets

• Gerda de Vries
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekkeuze

Was maar een kleine order ,is perfect gegaan

• Daniël
    Review voor Schaduwdoekkeuze

2 doeken op maat besteld voor de afscheiding van onze vliering. Ziet er top uit!

• P..M. van Delft
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekkeuze

Snel en een mooi product.
    Duidekijke website

• Fons Wullems

Groot assortiment

• Patrick Leenders
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekkeuze

Door omstandigheden, (covid) later geleverd als in 1e instantie gepland, maar de 3e lever datum was keurig op tijd.

• F.N. Wichers
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekkeuze

Goede service en snelle levering!

• peter berkvens
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekkeuze

kwaliteit viel erg tegen. we hebben het product wel gebruikt en aangepast maar het is wel heel nep gemaakt. dat viel echt tegen ten opzichte van wat je voor deze prijs mag verwachten.

Antwoord van Schaduwdoekkeuze

Goedemiddag,

Wat je voor een prijs mag verwachten is voor iedereen verschillend. Het is inderdaad kunststof hedera/klimop en niet echt dat staat ook bij product vermeld. We hebben daar ook meerdere uitvoeringen in alleen die liggen nog hoger in prijs dan u betaald heeft. U had het terug mogen sturen als u niet tevreden was. We hopen toch dat u ervan kunt genieten.

Dirk Smets