Schaduwdoekkeuze

8,6
Filter 775 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 774 met beschrijving

• A. van Ewijk
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekkeuze

Met de winkel en producten is wat ons betreft niks mis, het schort voornamelijk aan communicatie. Levertijden die langer zijn worden bijvoorbeeld niet gemeld en als je erom vraagt wordt je een beetje aan het lijntje gehouden. Als ze vaker en duidelijker zouden communiceren en eerlijk zijn over wat er “mis” is gegaan, dan krijg je veel meer begrip van je klanten. Klanten in het ongewisse laten, is het slechtste wat je kan doen. We zijn wel tevreden met het schaduwdoek.

Antwoord van Schaduwdoekkeuze

Beste,

U heeft hier helemaal gelijk in helaas. Ook wij zijn er niet blij mee hoe het dit seizoen verlopen is met de maatwerk opdrachten. Door de enorme drukte dit jaar is het heel hectisch geweest en hebben zich de problemen opgestapeld zoals u al aantipt. We waren niet voorbereid en ook totaal niet verwacht dat het zo druk zou worden. We gaan er alles aandoen om dit voor komend seizoen en daarna op te lossen en niet meer te laten gebeuren. Gelukkig bent u wel tevreden over het product schaduwdoek wat u ontvangen heeft en wensen we u daar veel plezier mee in de toekomst. Mvg Dirk Smets

• Casper Rombout

Geen commentaar

• Hoe beoordeel je Schaduwdoekkeuze?

• Johan Lourens

Zoals afgesproken

• H

nvtttt

• Gershwin Hernandez

snelle levering

• Fam. Marteau
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekkeuze

We hadden 6 doeken besteld met 6 ogen. Er is 1 doek waar de richting van de stof het tegenovergestelde is van de andere 5 en enkel dat ene doek heeft het correcte aantal ogen, de anderen hebben er teveel.

• leo verver

ja hoor

• Schaduw Doeken
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekkeuze

Helaas een verkeerde maat besteld. Hierop meermalen gebeld, helaas geen response. Ze nemen geen telefoon op. Een factuur is er niet waardoor het niet in de boekhouding gezet worden. Ze leveren, dat is goed gegaan. Daarmee is alles gezegd. Geen aanrader.

Antwoord van Schaduwdoekkeuze

Beste,

We betreuren dat u een verkeerde maat heeft besteld.

1) Als een schaduwdoek verkeerd besteld is kunt u deze gewoon binnen de gestelde termijn naar ons terugsturen en eventueel via de website de juiste afmeting bestellen. Hierover hoeft niet eens contact worden gezocht. Als wij een product terugkrijgen wordt het betaalde bedrag automatisch geretourneerd.
    2) Wat u zegt over telefoon bereikbaarheid kan niet kloppen. Wij zijn iedere dag van
    10:00 -12:30 en van 13:30-17:00 uur telefonisch bereikbaar, dat is 100% zeker. Dat er niet opgenomen wordt als u toevallig belt dat kan. We zijn momenteel maar met 2 mensen ivm vakanties en het is nog steeds zeer druk geweest. Hierdoor kan het langer duren voordat u iemand aan de lijn krijgt. Heeft u daar geen geduld voor wat we begrijpen dan kunt u ons altijd een email sturen en die wordt meestal(95%) binnen het uur beantwoord. Ik kan geen mail correspondentie van u terug vinden met ons over de bestelling dus dat is ook niet gebeurd.
    3) De factuur zit altijd bij het geleverde product, het zit voor op de verpakking geplakt achter het dpd etiket. Daarbij kunt u de factuur ook altijd terug vinden in uw account. Mocht dat ook allemaal niet gelukt zijn dan kunt u ons daar een email oversturen waarbij we de factuur dan a la minuut naar u toe zenden, bij deze gedaan.
    4) Dus ik kan me totaal niet vinden in uw argumenten en snap eerlijk gezegd ook niet hoe u erbij komt. Zeker gezien het feit dat u zelf een eigen bedrijf heeft en het schaduwdoek al op 13-7 verstuurd is naar u zover ik kan zien en u nu pas 1,5 maand later commentaar geeft. Mvg Dirk Smets

• CHRIS MAERTENS
    Geverifieerde klant van Schaduwdoekkeuze

snelle levering, vlugger dan verwacht

• Edmond Van Oversteyns

snelle levering