Scheidsrechters.nl

Scheidsrechters.nl

Scheidsrechters.nl - de webshop voor scheidsrechters. Officiële kleding, accessoires en trainingsmateriaal van hoge kwaliteit tegen betaalbare prijzen
8,2

• Joshua
    Review voor Scheidsrechters.nl

Snelle levering en goede service. De webshop voorziet in alle benodigdheden voor (voetbal)scheidsrechters.

• Geert van Eerde

Keurig op tijd geleverd

• Hoe beoordeel je Scheidsrechters.nl?

• Derk Burgers
    Geverifieerde klant van Scheidsrechters.nl

Erg jammer dat het een maand duurde voor de producten binnen kwamen en de communicatie in eerste instantie te wensen over liet. Zo werd er beloofd te bellen, wat niet gebeurde. Na een kritische mail, is er excuus aangeboden en een tegoed bon. Over de producten zeer tevreden.

• David Adams
    Geverifieerde klant van Scheidsrechters.nl

Verkeerde vlagschakering geleverd als hetgeen besteld was. Heb ze gehouden. Product is wel professioneel en is stevig.

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Scheidsrechters.nl

Goede en snelle levering. Mooie producten.

• Puck Haksteen
    Geverifieerde klant van Scheidsrechters.nl

Snelle levering & een goede prijs.

• Sander Eerenbeemt van den
    Geverifieerde klant van Scheidsrechters.nl

Persoonlijk contact en een goede service. Producten zijn kwaltatief heel goed.

• Jesper Muitjens
    Geverifieerde klant van Scheidsrechters.nl

De bestelde bandjes voor de horloge passen niet op de horloge

Antwoord van Scheidsrechters.nl

Beste Jesper,

Vervelend om te horen dat de bandjes niet passen op het horloge. We hebben geprobeerd contact op te nemen om het op te lossen, maar hebben helaas geen reactie daarop mogen ontvangen.

Graag komen we met je in contact om een oplossing te zoeken. Zou je willen reageren op onze e-mail. Dan kunnen we samen kijken naar een passende oplossing.

Alvast bedankt!

Klantenservice Scheidsrechters.nl

• Ruben Reinds
    Review voor Scheidsrechters.nl

Via scheidsrechters.nl heb ik twee Macron ondershirts besteld. (lange en korte mouw)
    De kwaliteit is goed en de levering was zoals het verwacht mag worden.
    Heel erg tevreden !!

• Andre Drenth