Schielijn
Schielijn verkoopt producten zoals Reddingsklossen, Sporken, Labels, en Indelingsmateriaal voor Gereedschappen. Ook bieden wij roei-innovaties aan zoals de Flexkraag.

• Janneke Borgdorff
    Geverifieerde klant van Schielijn

Veel kennis, eerlijke producten waar veel research over is gedaan. Klantvriendelijk en altijd bereid om met je mee te denken.

• Jeroen
    Geverifieerde klant van Schielijn

Vraag gesteld via email, Alexander belde mij terug.
    Ruim anderhalf uur gebeld over water en alles wat er bij komt kijken, en van alles wat er niet bij komt kijken.
    Ik was er al over uit welk product ik wilde, alleen nog twijfel over merk en type.
    De gun factor heeft hier ook zeker een rol gespeeld. Ik steun graag de kleine ondernemer.
    Product besteld, is nog snel verstuurd. Thuis zag ik dat er een kleinigheidje bij zat, waar ik zeker wat aan heb.

• Hoe beoordeel je Schielijn?

• J langeveld
    Geverifieerde klant van Schielijn

Bestelling snel en correct afgehandeld

• Ruben
    Geverifieerde klant van Schielijn

Goede service; bij vragen wordt je vriendelijk geholpen

• Peter van der Velde

Levert prima product

• W.P. Boele
    Geverifieerde klant van Schielijn

Werd netjes, pro-actief geïnformeerd over de verwachte bezorgtermijn. Bestelling was uiteindelijk met twee dagen in huis, wat keurig netjes was gezien Sinterklaas en Black Friday. Toch kregen we nog een cadeautje erbij omdat de levertijd langer was dan was opgegeven bij bestelling.

• Layka
    Review voor Schielijn

Werkelijk fantastische service! Gisteren gebeld met Alexander, de eigenaar en heel uitgebreid gesproken over het distilleren van water en de Megahome waterdistiller. Hij weet er veel van en heeft ook passie voor water (hij heeft zelfs watermanagement gestudeerd). Vandaag besloten een distiller aan te schaffen. Nu wil het toeval dat ik ook in Leiden woon en Alexander de waterdistiller persoonlijk kon komen brengen. Hij nam ook nog de tijd om alles uit te leggen. Over de waterdistiller zelf kan ik nog niet veel zeggen anders dan dat het een zeer degelijk apparaat is en wel wat geluid maakt (in de toekomst wil ik hem ‘s nachts aanzetten zodat we geen last hebben van het geluid). Over de service van Schielijn ben ik reuze positief en kan ik van harte aanbevelen!!!!

• Eelco Beckker
    Geverifieerde klant van Schielijn

Schielijn biedt de betere kwaliteit producten aan en koppelt dit aan een uitstekende service.

• Eliza Dijkman
    Geverifieerde klant van Schielijn

Communicatie en service als goed ervaren. Product naar verwachting en snel geleverd!

• daniel kibret
    Review voor Schielijn

duidelijke website, en zeer snelle levering. positief verrast.